T
Turkilmas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:itse huomasin että tulee vihreää vuotoa,lähdin naistenklinikalle.sieltä tarkistettiin asia ja ei kuulemma ollut.mutta kuitenkin ottivat sisään,kun sydänäänet olivat välillä liian hitaat.yön olin kiinni piuhoissa ja aamulla käynnistivät synnytyksen noin 11.00 ja edelleenkin kielsivät ettei ole vihreää lapsivettä... sydänäänet nousivat ja laskivat,eivät suostuneet ultrata,kun oli henkilökuntavajetta.lääkäri tuli käymään ja pohtivat olisiko leikkaus parempi vaihtoehto.epiduraalin sain jossain vaiheessa,kun supistelut jonkin verran tuntuivat.illalla tuli hassu olo ja hoitsu tuli katsomaan,että päähän näkyy jo.sitten neiti syntyi ja olihan tuo ihan vihreä ja napanuora kahteen kertaan kaulan ympäri.samoin tein vietiin hoidettavaksi toiseen huoneeseen,ilmeisesti poistivat lapsivettä.eli ei kai se hyvä ole,jos on vihreä lapsivesi..
meillä jos olisi ultrattu,niin uskon että olisi toimittu nopeammin.
mutta onneksi kaikki on hyvin :heart:
mulla samanlainen tilanne vajaat kolme viikkoa sitten naistenklinikalla.Tyttö tosin syntyi sectiolla,ja toimenpide tehtiin liian myöhään,kahdesti kaulan ympärillä ollut napanuora oli kuristanut vauvaa sen verran,että oli saanut aivoverenvuodon.
Toivottavasti teillä on kaikki hyvin nyt?!![]()
Ei ole.Lapsi on sairaalassa,saanut aivovaurion,ei hengitä vielä itse vaan on hengityskoneessa![]()
Voi ei :'( :hug: :hug: . Voimia ihan hirmuisesti teille. Toivottavasti edes vähän antaa toivoa tieto, että tämän kirjoittajalla on ollut sekä aivoveren- että aivonesteenvuoto vauvana. Ja olen täysin terve levottomia jalkoja ja ajoittaista käsien vapinaa lukuunottamatta.
Toivon sydämestäni että teillä olisi yhtä onnellinen loppu ja tyttö selviäisi terveenä koettelemuksestaan :hug: :hug: :hug: