Te joilla raskaus on mennyt reilusti lasketun ajan yli. Kokemuksia!?

• Viestiketjun aloittaja "mama"
  • Ensimmäinen viesti
41+2 illalla alkoi lupaavasti supistelemaan, oli toki supistellu jo viikkoja mut aina loppuivat ja nämä ei sitten loppunutkaan, synnärille alkuyöstä ja tyttö syntyi seukki päivänä 41+3 :) itsestään käynnistyi supistuksilla, kalvot puhkaistiin salissa.

Mun esikoinen meni kaks viikkoa ja kaks päivää yli lasketun ajan. Yritettiin käynnistää mutta lopulta leikattiin. Terve poika, vähän yli neljä kiloa, ei olis mahtunutkaan normikautta syntymään. Mulla ei ollu mitään "tuntemuksia", kaks viikkoa yli lasketun ajan lähdin junalla 100 km päähän shoppailemaan ja shoppailin koko päivän. Tosin kaverit piti mua ihan pöhkönä :).

vierailija
Esikoisen synnytys käynnistyi 41+5 supistuksilla. Sairaalassa laittoivat tällä oksitosiinin ja kalvot puhkottiin mun pyynnöstä jossain vaiheessa. Aika lailla 24h myöhemmin sairaalaan menosta syntyi poika 51cm 3295kg. Mutta vedet ei tosiaan menny vaan supistukset alkoi melko säännöllisinä ja kivuliaina.

vierailija
Meillä poika syntyi rv41+5. Raskauden lopussa meinasi kyllä toivo loppua kun odotti niin paljon. Koitin kaikki poppaskonstit ja mikään ei kyllä auttanut Yliaikaiskontrolli olisi ollut seuraavana päivänä, mutta1.30 yöllä heräsin ja ei vaan väsyttänyt. Parin tunnin päästä alkoi irtoamaan limatulppaa ja siitä pari tuntia niin alkoi supistukset. Synnytys salissa ehdin olla 4.30min ennen kun poika oli ulkona. Painoa 3700g ja pituutta 52cm. Kyllä se sieltä ulos tulee ennemmin tai myöhemmin

Yhteistyössä