V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi että sentään. Koita totutella kaikki ei niistä pidä!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kysympähän vaan....tuli aika rasistinen ja halventava kuva maahanmuuttajia kohtaan...
Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:No hyi mä ainaki opetan mun lapselle että ei saa sanoa mamu. en haluu et lapsestani tulee joku rasistipaska.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Meilläpäin lapset käy pelaamassa jalkapalloa ihan "mamujen" kanssa.... eikä siinä nyt mitään halveksuttavaa ole... Aika vaikeeta selittää: Kävin pelaamassa jalkapalloa pakistanilaisen, irakilaisen, japanilaisen, vietnamilaisen, jne. jne. kanssa... helpompi sanoa mamujen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:No hyi mä ainaki opetan mun lapselle että ei saa sanoa mamu. en haluu et lapsestani tulee joku rasistipaska.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No mun puolesta olkoot, onhan täällä harva se päivä joku mustalaisaloituskin!
Alkuperäinen kirjoittaja mom:Lappeenranta
/www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2162145
Kajaani
www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/1194643663524/artikkeli/lohtajalla+pikkutyttoa+ahdistellut+saatu+kiinni.html
Vantaa
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Mies+pid%C3%A4tettiin+alaik%C3%A4isten+ahdistelusta+Vantaalla/1135256523711?ref=tf_iHSuutisboksi_p5
Salo
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/05/1130972
Kuopio
/www.iltalehti.fi/uutiset/2010051611676617_uu.shtml
Helsinki
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/05/1124400
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010041611489516_uu.shtml
Tampere
www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/hiv-naisen-oikeudenkaynti-alkoi-tampereella/179725
Oulu
www.kaleva.fi/uutiset/poliisi-ravintolaisku-oli-kosto-tappelusta/853845
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No mun puolesta olkoot, onhan täällä harva se päivä joku mustalaisaloituskin!
Poliisi epäilee: Romanialaisnuorukaiset ryöstivät vanhuksia
Perjantai 16.4.2010 klo 14.19
Vanhuksia ryöstäneet nuorukaiset otettiin kiinni Helsingin keskustassa.
Lue myös
Niklas Herlin ryöstettiin väkivaltaisesti Helsingissä
Helsingin poliisi on ottanut kiinni kaksi romanialaista nuorta epäilynä vanhusten ryöstöistä Helsingissä.
16- ja 20-vuotiaat nuorukaiset otettiin kiinni torstaina aamuyöllä Helsingin keskustassa.
Helsingin poliisilla on ollut aktiivisessa tutkinnassa neljä vanhuksiin kohdistunutta ryöstöä, jotka ovat tapahtuneet huhtikuun alussa Helsingin keskustassa. Nuorukaiset näyttävät vastaavan valvontakameroiden kuvissa olevien ryöstäjien tuntomerkkejä ja heidän kuulustelunsa on aloitettu.
Vanhusten ryöstöt ovat tapahtuneet keskellä päivää. Ryöstösaaliit vaihtelivat 300 eurosta muutamaan kymppiin. Kolme vanhusta kaadettiin maahan ryöstöjen yhteydessä, mutta heille ei tullut vakavia fyysisiä vammoja.
Poliisi esittää nuorukaisia vangittavaksi viikonlopun aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Meilläpäin lapset käy pelaamassa jalkapalloa ihan "mamujen" kanssa.... eikä siinä nyt mitään halveksuttavaa ole... Aika vaikeeta selittää: Kävin pelaamassa jalkapalloa pakistanilaisen, irakilaisen, japanilaisen, vietnamilaisen, jne. jne. kanssa... helpompi sanoa mamujen kanssa![]()
Entä jos sanoo, että kavereiden kanssa?