Miksi vaaliaiheisia ketjuja saa olla täällä määrättömästi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Myy"

Vieras
Ainakin ennen on ollut palstalla käytäntö että samasta aiheesta ei tehdä loputtomiin uusia aloituksia. Miksi vaaliskeidaa saa olla tuutin täydeltä? Nämä eivät ole edes asiallista keskustelua suurin osa vaan ihan vaan vauhkoamista.

Vaikuttaa siltä että rajoituskäytäntöä ei enää noudateta. Laitoin eilen siitä modeille viestin, todennäköisesti en ole ainoa, mutta eipä näytä mitään vaikuttaneen. Sama käytäntö on varmaan sitten jatkossa kaikille aiheille tasapuolisesti?

Yleensä mua ei jaksa nämä toistuvat aiheet häiritä mutta nyt alkaa tämä alatyylinen kouhkaaminen ärsyttää. Ja jep näitä ketjuja ei tarvitse avata, olen tietoinen tästä vaihtoehdosta. Niitä nyt vaan sattuu olemaan jatkuvasti aika monta etusivullakin jo.

Hyvä Myy,

Presidentin vaalit ovat juuri nyt noin 70%:lle suomalaisista tärkeä asia, josta pitää keskustella kaikilla mahdollisilla foorumeilla. Jos se ei sinua jaksa kiinnostaa, niin voirt keksustella muiden samanlaisten mammojen kanssa hetken aikaa vaikkapa leikkipuistossa, mikä tekee varmaan lapsillesikin hyvää. Voit sitten palata haalarikeskusteluihin ja tosi-TV:n ja seiskan tarkasteluun parin viikon kuluttua. Lisäksi näet jo otsikoista, mitä keskusteluketju koskee. Kaikkia ei tarvitse avata.

Ei ole mitään paikkaa, missä vois välttyä vaalihypetykseltä. Joo, on tärkeää valita uusi presidentti ja tärkeää keskustella siitä, mutta internet on täynnä paikkoja, joissa voi hyvillä mielin kirjottaa siitä kuinka Haavistolla on ulkomaalainen mies ja Niinistöllä on kauheen nuori vaimo.

Mulla, lapsettomalla, on jo ikävä välikausipukuaikoja. |O

Yhteistyössä