Kysymys miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kysymys avo/aviomiehille. Kuinka moni seurustelee tällä hetkellä koska ""ei ole löytynyt parempaakaan""? Eli jos tulee vastaan parempi, lähteekö emäntä heti hylkyyn? Ja vaimo luulee että kaikki on ihan hyvin..

Lähes kaikki, itse mukaan lukien! Kun naiset rupsahtaa tai kauniimmin sanottuna lakastuu, elikkä kuihtuu niin nopeasti. Onneksi on aina kasvamassa uutta entistä kauniimpaa versoa! Ei muuta kuin vaihtoon, vaihdetaanhan sitä autoakin ja siinä huomioidaan vuosimalli. Naisten kohdalla voisi puhua vuosikerrasta. Naisten vaihtaminen on lisäksi helppoa, ei tarvitse antaa välirahaa... välttämättä!

Mie, ei mies noin ajattele. Jos miehellä on mukava tukikohta mistä hän saa käydä jakamassa geenejään, niin se riittää hänelle, koska kotiin on aina hyvä tulla. Mies ei niinkään haaveile kotileikeistä, hyvä pano riittää.

En sitten kirjoittanut itsestäni, enkä edes kokemuksesta.

Voi hyvä Lyyli! (nainen) En ole koskaan maksanut naisesta, enkä tule koskaan maksamaan, vaikka itse rupsahtaisin kuinka paljon!
Että kaekkea sitä sinunkin päässäsi liikkuu. Minulle nainen on ollut ja tulee aina olemaan pelkkä seksiobjekti! Sitten kun ei enää seiso, niin päättelen siitä että panot on pantu ja on aika antaa nuoremmille tilaa ja siirtyä ansaitulle ""eläkkeelle.""

Kyllä vaan se näin on!
Rahakas on aina houkutteleva ja vielä parempaa, jos on vielä nuori ja komea.
""tyydyttävä"" on arvoasteikossa kaikkein huonoin, joskin tyydyttävä.
Etsimme ja vaadimme parempaa, eikös vaan!
(niin ja koolla on tietysti väliä, vaikka jotkut empaattiset yrittävät lohduttaa, etteisemitäänmerkitse...))

No jopas on Ellipalstan miehet huumorituulella!

Varsinaisia vitsiniekkoja... Vaikkei nyt ihan aaneen naurattanutkaan *sorry poitsut* liiallinen yrittaminen kun paistaa lapi.

Hienovaraisemmin ensi kerralla poitsut, eiks juu?

Ja alkuperaiselle voin vastata, etta saattaahan sellainenkin ressukka jostakin kulmasta loytya joka seurustelee ""kun ei parempaakaan loydy"".

Suurin osa ihmisista kuitenkin arvostaa itseaan ja elamaa niin etta osaavat olla ihan yksinkin kunnes ihastumisesta ja rakastumisesta jne alkavat seurustelemaan. Vara valita se kiva-spesiaali-rakas- tyyppi.

Ai nyt ei makseta kenestäkään naisesta yhtään mitään koskaan?

Ja toisessa ketjussa valitetaan (uusi seksilaki) että naiset maksaa...ja on vaihtokauppaa vaan koko juttu.

Ei teistä ota selvää.

no johan on taas vastattu esitettyyn kysymykseen ap:n toivomalla tavalla... yritetään laittaa edes yksi kunnollinen vastaus; itse en todellakaan ole tyytynyt mihinkään vaan saanut itselleni paremman ja rakkaamman kumppanin kuin olisin ikinä osannut kuvitella ja mikä parasta, naiseni on täysin samoilla linjoilla. Kolmisen vuotta ollaan oltu yhessä ja molemmat yhtä mieltä siitä, että tämä tulee kestämään:)

On se aika surullista, että ihmiset ovat noin kyynisiä. Ei kaikki petä. Jotkut onnistuvat oikeasti löytämään sen oman puoliskonsa, joka täydentää kokonaiseksi. Johtuisikohan sitten siitä, että ne jotka eivät tähän usko, ovat niitä onnettomia, jotka eivät ole ikinä päässeet kokemaan tosi rakkautta. Itsekin olin aivan vakuuttunut ennen nykyistä suhdettani etten ikinä tule löytämään ketään pysyvää ja pidin rakkautta aivan liian yliarvostettuna juttuna. Nyt tiedän, ettei se sitä ole.

Enpä moista ole monesti päässäni hautonut.Kaikki täällä vanhenemme ja vaikeaakin on välillä mutta kun hiukan joustaa itsekin ja asettuu puolisen asemaan välillä, niin ymmärtää paremmin ja hommat selviävät.:)hymiö perään...

Juu varmasti ""correct"" olen häiriintynyt, häiriinnyin kai sillä hetkellä kun menin päästämään aivan samalaisen tunnustuksen kuin m 24. Hetken kuluttua kaikki oli mennyttä.
Enää en koskaan lupaa toisen puolesta mitään, siis en koskaan tule sanomaan, että ystäväni ei petä minua. Miksi en sano? No siksi kun se asia ei ole minun hallinnassani. Mitä vain voi tapahtua, VALITETTAVASTI.

Kiitos vastauksesta! Tälläinen kysymys vaan on mielessä pyörinyt. Olen ollut yksissä avokin kanssa nyt neljä vuotta, tähän päivään asti olen ajatellut samalla tavalla kuin te. Nyt vaan ei enää tunnukkaan siltä..

Mikäköhän vedenpitävyys on sellaisella teorialla, jonka juuri keksin, että ne ihmiset, jotka ovat alkaneet olemaan jonkun (kun täytyy joku olla) kanssa ovat niitä, jotka pettävät?