ehkä hölmö kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äpätzigädää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äpätzigädää

Vieras
...mutta onko muilla ollu pelkoja sen suhteen, kuinka osata suhtautua erityislapsen saannin jälkeen omaan seuraavaan vauvaan, joka osoittautuu terveeksi? eli vähä hölmösti muotoiltu kysymys, mutta en parempaakaan sanamuotoa löytäny. tarkoitan siis tilannetta mikä esim. meillä tällä hetkellä on..elikkä tyttö 5kk.tta, jolla synnynnäinen aivojen epämuodostuma ja nyt oon siis raskaana ja jääny miettiin, et kuinka osaan suhtautua tän vaavin synnyttyä, varsinkin, jos on terve lapsi, heihin tasapuolisesti..ilman että kumpikaan jää vähemmälle...yhtä haluttuja ja toivottuja ja rakkaita ovat molemmat, mutta onko saman kokeneita?

minulla 10v. catch22-tyttö, jolla mm. kehitysviivästymä, kilpirauhasen vajaatoiminta yms. toinen lapsi, tyttö myös, on nyt 1v.1kk ja terve.
Enpä kyllä raskauden aikana ajatellut mitään tuollaista enkä ole myöskään suhtautunut mitenkään eri tavalla kumpaankaan. Turha sitä on etukäteen miettiä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2005 klo 11:32 Kati69 kirjoitti:
minulla 10v. catch22-tyttö, jolla mm. kehitysviivästymä, kilpirauhasen vajaatoiminta yms. toinen lapsi, tyttö myös, on nyt 1v.1kk ja terve.
Enpä kyllä raskauden aikana ajatellut mitään tuollaista enkä ole myöskään suhtautunut mitenkään eri tavalla kumpaankaan. Turha sitä on etukäteen miettiä...

niin varmaan onkin.. :) ja ehkä ainut syy miks sitä mietinkää on se kun näille tulee vain 11kk.tta ikäeroa..eli tavallaan kaks vaavia..tosin ei sen kummempi ku kaksosetkaa.

Yhteistyössä