Kysymys miehille rinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aikuinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aikuinen"

Vieras
Mitä te miehet ajattelette naisesta jolla on aa-kupin rinnat?
Tekeekö se naisesta viehättävämmän,pitääkö naisen hävetä näyttää itsensä alasti tai onko asialla niin suuri merkitys miehille kun on annettu ymmärtää??

Kiitos vastauksista!

[QUOTE="aikuinen";26221354]Mitä te miehet ajattelette naisesta jolla on aa-kupin rinnat?[/QUOTE]
Hyvää.

Tekeekö se naisesta viehättävämmän,pitääkö naisen hävetä näyttää itsensä alasti tai onko asialla niin suuri merkitys miehille kun on annettu ymmärtää??
Ei ja ei. Kokonaisuus ratkaisee. Itsevarmuus ja oman itsensä hyväksyminen näyttää kauniilta riippumatta fyysisistä yksityiskohdista.

Olen nainen, mutta voin kertoa, että se on täysin makuasia. Toiset miehet tykkäävät pienistä rinnoista, toiset taas isommista. Toiset taas tykkäävät pyöreästä takapuolesta ja toiset pienestä.

Yleensä laihoilla naisilla on pienet rinnat. Laihoja ihannoivat miehet yleensä tiedostavat tämän asian, eivätkä siis seurustele vain rintojen kanssa.

se on vaiketa kantaa itsensä ylpeästi,kun tietää/luulee tietävänsä mitä miehet ajattelee asiasta.
Itse en ole laiha,mutta olen normaalipainoinen. Mikä hassua niin on pienet rinnat,mutta muhkea
j.lo pepuksi sanottu.On vähän niinkuin eriparia ylä ja alaosa:D

[QUOTE="Ccc";26221430]Omasta mielestä pienet ja terhakakat on hyvät. Liian isot ei ole omaan makuun vaan sellaiset käteen sopivat. Kyllä mä sua alasti kattelisin :D[/QUOTE]

Kiva kuulla että jostain joskus sitten mahollisesti löytyy miehiä jotka vois kattoa mua oikein vapaaehtoisestikkin alasti:D

mä en usko että miehet olis lähellekään niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset luulee ja ihan varmasti mies joka muuten tykkää susta niin hyväksyy rinnatkin osana pakettia

harvat miehetkään on ropaltaan täydellisiä

ainakin mun silmiini enemmistöllä on isommat,kuin pienimmät joten johtuisikohan siitä?

älä viitsi, tottakai miestä isommat rinnat kiinnostaa... nähtävästi niille on ihan sama minkälainen pärstä akalla on, kunhan vaan on rintava. pitää kai tässä alkaa silikoneihin säästämään, niin onpahan minullakin vara valita munan pituuden mukaan mies. :D

Mulla on isot rinnat ja sanoisin, että enemmän tästä saa "kärsiä". Jotkut jopa kuvittelevat, että koska rinnat sattuvat olemaan isot, ne olisivat jotenkin kaikkia varten esillä ja niitä saa tulla lääppimään avoimesti :headwall:

Vaihdan siis mielelläni pienempiin, mutta veikkaan ettet sinä näitäkään halua :D Ole ihmeessä tyytyväinen itseesi ja rintoihisi.

älä viitsi, tottakai miestä isommat rinnat kiinnostaa... nähtävästi niille on ihan sama minkälainen pärstä akalla on, kunhan vaan on rintava. pitää kai tässä alkaa silikoneihin säästämään, niin onpahan minullakin vara valita munan pituuden mukaan mies. :D

Kyllä ne varmasti ainakin huomiota enemmän saa ja niillä on varmasti jonkinlainen yhteys mielikuvaan naisesta sängyssä,ehkä?

Vaikea mun olisi kuvitella että pärställä ei ole väliä,kuhan on isot rinnat tai sitten näin on toodella pienissä määrin.

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia saada miestä vaikka pienet on olleet,tosin en ole koskaan hirveetä mielenkiintoa niitä kohtaan saanutkaan:D ex kyllä niitä kehui.

Suosittelisin panostamaan sitten enemmän mulkun paksuuteen,kuin pituuteen:D

Mulla on isot rinnat ja sanoisin, että enemmän tästä saa "kärsiä". Jotkut jopa kuvittelevat, että koska rinnat sattuvat olemaan isot, ne olisivat jotenkin kaikkia varten esillä ja niitä saa tulla lääppimään avoimesti :headwall:

Vaihdan siis mielelläni pienempiin, mutta veikkaan ettet sinä näitäkään halua :D Ole ihmeessä tyytyväinen itseesi ja rintoihisi.

Pikkuhiljaa alan tyytymään siihen mitä olen,vastahan tässä ollaan 30v ja pitäisi antaa olla muitten mielipiteet rinnoista,vaikka ei niitä muuksi voi muuttaa. (paitsi kirurgin veitsellä)

Toivottavasti en nyt tule pilanneeksi sekä tapetteja että tunnelmaa, kun joudun toteamaan, että ainakin itseäni isommat rinnat kiinnostavat kyllä huomattavasti pieniä enemmän. Optimikoko on muodosta riippuen jossain C-kupin tietämillä (tai yksi koko siitä molempiin suuntiin). Tuo sama C-kuppi tuntuu olevan ainakin puheiden perusteella muutenkin kaveripiirissä se parhaana pidetty.

Mutta kuten aiemminkin on jo todettu, vaikka isommat rinnat pään varmemmin kääntävätkin, niin tuo rintojen koko ei tietenkään ole lähelläkään tärkeintä ominaisuutta parisuhdetta muodostettaessa.