kysymys me&I vatteista

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no nih, tästä poikki :D ja miten mä en tiiä kenenkään teidän nikkiä huudossa! kukaan ei oo ilmiantanut itseään :D
No kun me pysytään harmaina taka-allalla ja yllytetään sua muka palstatuttuina kierrätykseen vaikka oikeasti ahneina odotellaan milloin ne vaatekaapin ovet aukeaa :p
 
Voih :heart: Mä himoitsen sellasta ruskeeta takkia, jossa valkoisia nukkeja ja nalleja. Mutta tuo meidän takki kyllä menee vielä ainakin ensi syksyn. Oliko siinä siilitakissa ne kaikki neljä väri vaihtoehtoa ja mikä teillä on?
 
siilitakkia on vaan vihreällä pohjalla ruskeat siilit ja keltaisella pohjalla ruskeat siilit ja meillä jälkimmäinen =) ja on kyllä ihana, ei voi mitään! mulla on ollu sitä nukke ja nalle kangasta mut möin sen ku mulla ei oikeen oo ketään ompelijatuttua :( ostin sitä aikanaan loimaalta yhden mahtavan 70-luvulle jämähtäneen kirjakaupan loppuunmyynnistä :D :D
 
Kankaista puheenollen, mistähän sitä tietäis onko joku retrokangas suosittua/haluttua tai jotain "harvinaista" kun mulla olisi kaapissa jotain retrokankaita mutten oikein tee niillä mitään kun en osaa ommella..
 
tosi vähän löytyy juu noita, mutta houseofkidsis on jonkunverran.. ja yleensäkin noissa ruotsalaisissa ja tanskalaisissa nettikaupoissa.. mutta alea ei kannata ootella, sinne ei yleensä jää noita isoja.. baobabbabyyn on syksyllä kuulemma tulossa nanoout ja katvigit 152senttiseen asti =) ja ninniliinalle kanssa :wave: niin se tahtoo olla, että aika äkkiä ne kaikki tyhjenee ku alet alkaa... ajabajakidsiä kyttäilen, jos vaikka jo viikonloppuna alkais...
 
ja lingonilla kävin määkin! mitäs ninniliina löysit? mä ostin miehelle 3paitaa ja likoille marjayöpät ja ida-paidat ne ihanat tummansiniset missä raidalliset kanttaukset ja kietaisuleikkaus ja sitten siitä kakkoslaatulaarista pari vaatetta =)
 
Mä ostin niitä tän kauden ale-vaatteita ja muutakin: hai t-paidan ja sukat, O:lle sen raidallisen (lime-turkoosi-valko) puvun+myssyn, itelle ja E:lle mustat bootlegsit (-40%), O:lle plyysihousut ja -takin (-40%), E:lle punaset sortsit sitä kakkoslaatua ja sit vie jokuset sukat.

Mä koitan tulla käymään ke aamulla siel kaupalla. :)
 
unikuu108
no niin.tulihan ne vaatteet..todella kivoja paitoja koossa 98/104 pojalle. et kolmelle kympilä ihan hyvin..mäkin odotin jotain hattuja ja huiveja jne..
-t-paita tummansininen jossa keltainen traktori (söpö ku mikä)
-t-paita turkoosi jossa viininpunainen dinosaurus
-pitkähihainen paita sini-keltaraidallinen jossa turkoosi pääkallo (pääkallot ei ole kyllä mun lemppareita..)
-t-paita khaki jossa limen,turkoosin ja ruskean värisiä jalkapalloja (ihana)
-t-paita valkoinen jossa oranssi,turkoosi ja ruskea ympyrä päällekäin

ja itselleni tilasin keltaisen kaakelitunikan..kaapissa on jo vanhoja autoja mekko ja pojalla terrieripaita ja pitkä satula-paita..
 
vierastus
Lainaan edellisen viestistä osan;)
Pojalle 86/92
-t-paita tummansininen jossa keltainen traktori (söpö ku mikä)
-t-paita turkoosi jossa viininpunainen dinosaurus
-pitkähihainen paita sini-keltaraidallinen jossa turkoosi pääkallo (pääkallot ei ole kyllä mun lemppareita..)
-oranssi pääkallofleece
-harmaat plyyshihousut
-vaaleansininen pitkähiha paloautopaita

Tytölle 110/116
-ommpupaita
-omppumekko
-koira t-paita, valkoinen
-valkoruskeaoranssi hihaton mekko
-kirsikka plyyshihousut
-hihaton auto-toppi, oranssia ja kirsikkaa

Tyytyväinen olen, vaikka muutama samanlainen meillä oli ennestään:)
 

Yhteistyössä