Kirotaan toisiamme, että nyt tuo kanttura korotti mun huutoaAlkuperäinen kirjoittaja Napasaara::wave: mekin halutaan niitä huudella =) Nokoma ja Essi 81, tunnetaankohan me toisemme huutiksesta, siellä nytkypyllyn vaatteita kilpaa huudellaan =)
Kirotaan toisiamme, että nyt tuo kanttura korotti mun huutoaAlkuperäinen kirjoittaja Napasaara::wave: mekin halutaan niitä huudella =) Nokoma ja Essi 81, tunnetaankohan me toisemme huutiksesta, siellä nytkypyllyn vaatteita kilpaa huudellaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no nih, tästä poikki ja miten mä en tiiä kenenkään teidän nikkiä huudossa! kukaan ei oo ilmiantanut itseään
No kun me pysytään harmaina taka-allalla ja yllytetään sua muka palstatuttuina kierrätykseen vaikka oikeasti ahneina odotellaan milloin ne vaatekaapin ovet aukeaaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no nih, tästä poikki ja miten mä en tiiä kenenkään teidän nikkiä huudossa! kukaan ei oo ilmiantanut itseään
Jibii, mä jään kieliposkella odottamaanAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no justiinsa.. mut tänään illalla mun on oikeesti pakko raakkailla jotain... joten huomenna taas varmaan nakutellaan jutut koneelle
Mä voin paljastaa sen verran, että viimesin juttu on, että YRITIN saada sen IHANAN Småfolkin 143/140 norsuhameenAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no nih, tästä poikki ja miten mä en tiiä kenenkään teidän nikkiä huudossa! kukaan ei oo ilmiantanut itseään