Se tarjous on käsittääkseni voimassa kesäkuun, eri asia sitten että onko niitä jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja emmamma:Vieläkö niitä voi tilata?
Otanko nyt sitten yhteyttä tuohon myyjään jolta viimeksi ostin, vai?Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Se tarjous on käsittääkseni voimassa kesäkuun, eri asia sitten että onko niitä jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja emmamma:Vieläkö niitä voi tilata?
VaikkaAlkuperäinen kirjoittaja emmamma:Otanko nyt sitten yhteyttä tuohon myyjään jolta viimeksi ostin, vai?Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Se tarjous on käsittääkseni voimassa kesäkuun, eri asia sitten että onko niitä jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja emmamma:Vieläkö niitä voi tilata?
Ai.. No höh.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koskee vaan lasten vaatteita! Juhannukseen asti on voimassa!
Eihän noille tule kappake hintaa kuin 6e ja kysyntää on että niistä mistä et tykkää/ei sovi niin takuulla eroon pääseeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hirveän monella kirpparipalstalla on nyt noita uusia vaatteita myynnissä...onko järkee ostaa sika säkissä kun sitten ei käykään ja eroon pitäis päästä...
Koska oot paketin saanut? Taisit tilata kanssa silloin heti samana päivänä kun ale alkoi? Mun pakettia ei oo vielä näkynyt, vaikka oitis silloin tilauksen laitoin...Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:olen tilannut, ja sieltä voi tulla siis mitä vaan, vaikka viisi samanlaista paitaa
otin siis tytölle 134/140 paketin ja sain kyllä ihan jättipotin,
kahdet plyyshihousut, mörköpaidan, omppupaidan ja sydänfroteetunikan
Siis luinko mä oikein, että sä sait kaksi samaa vaatetta (tunikaa)?Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mä tilasin kaksi salaista pakettia. Pojalle 74/80cm ja tuli 5 erilaista paitaa. Tytölle 110/116cm tuli
isokukkainen tunika (pun/orans/kelt) x 2, vihreä omppu mekko, Chihauhau T-paita, kukkainen mekko (valk/rusk./oranssi). Tuo viimeks mainittu mekko tuli väärää kokoa (134/140cm) ja laitoin meiliä sinne niin niillä ei ole enään tyttöjen 110/116cm salaisia vaatteita
Tuo tarjous koskee vain lasten vaatteita.
Joo sain, voi tulla jopa kaikki viisi samaa vaatetta. Muistaakseni luin eilen täältä palstalta että jollekkin oli käynytkin niin.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Siis luinko mä oikein, että sä sait kaksi samaa vaatetta (tunikaa)?Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mä tilasin kaksi salaista pakettia. Pojalle 74/80cm ja tuli 5 erilaista paitaa. Tytölle 110/116cm tuli
isokukkainen tunika (pun/orans/kelt) x 2, vihreä omppu mekko, Chihauhau T-paita, kukkainen mekko (valk/rusk./oranssi). Tuo viimeks mainittu mekko tuli väärää kokoa (134/140cm) ja laitoin meiliä sinne niin niillä ei ole enään tyttöjen 110/116cm salaisia vaatteita
:| jaa.. tota mä en tiennykään, vähän hölmöä... Toivottavasti meil ei nyt kuitenkaan käy niin; tilasin viime viikolla vaatepaketin meidän esikoispojalle.Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Joo sain, voi tulla jopa kaikki viisi samaa vaatetta. Muistaakseni luin eilen täältä palstalta että jollekkin oli käynytkin niin.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Siis luinko mä oikein, että sä sait kaksi samaa vaatetta (tunikaa)?Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mä tilasin kaksi salaista pakettia. Pojalle 74/80cm ja tuli 5 erilaista paitaa. Tytölle 110/116cm tuli
Mulle sanottiin että vain lasten.....Alkuperäinen kirjoittaja marsus:Mulle myyjä sanoi että tarjous koskee kaikkia salaisia vaatteita, ei pelkästään lasten..
Mitä kokoa otit? Ainakin mulle tuli koossa 74/80cm kaikki erilaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina::| jaa.. tota mä en tiennykään, vähän hölmöä... Toivottavasti meil ei nyt kuitenkaan käy niin; tilasin viime viikolla vaatepaketin meidän esikoispojalle.Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Joo sain, voi tulla jopa kaikki viisi samaa vaatetta. Muistaakseni luin eilen täältä palstalta että jollekkin oli käynytkin niin.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Siis luinko mä oikein, että sä sait kaksi samaa vaatetta (tunikaa)?Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mä tilasin kaksi salaista pakettia. Pojalle 74/80cm ja tuli 5 erilaista paitaa. Tytölle 110/116cm tuli
Mä pidin kutsut huhtikuun alussa ja sillon ei saanu enää miesten salaisia vaatteita ja vana jonkun verran naisten. Eli periaatteessa saa aina kaikkia, kunnes loppuvat.Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mulle sanottiin että vain lasten.....Alkuperäinen kirjoittaja marsus:Mulle myyjä sanoi että tarjous koskee kaikkia salaisia vaatteita, ei pelkästään lasten..
98/104Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mitä kokoa otit? Ainakin mulle tuli koossa 74/80cm kaikki erilaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina::| jaa.. tota mä en tiennykään, vähän hölmöä... Toivottavasti meil ei nyt kuitenkaan käy niin; tilasin viime viikolla vaatepaketin meidän esikoispojalle.Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Joo sain, voi tulla jopa kaikki viisi samaa vaatetta. Muistaakseni luin eilen täältä palstalta että jollekkin oli käynytkin niin.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Siis luinko mä oikein, että sä sait kaksi samaa vaatetta (tunikaa)?Alkuperäinen kirjoittaja Saparo79:Mä tilasin kaksi salaista pakettia. Pojalle 74/80cm ja tuli 5 erilaista paitaa. Tytölle 110/116cm tuli