Kysymys 2:n tai 3:n lapsen vanhemmille

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Kolmen kanssa on rankempaa kuin kahden, kun kaikki ovat alle kolmevuotiaita.

--mutta vaikka aika ei olekaan kullannut vielä muistoja, olen vakuuttunut siitä että jonain päivänä vielä se neljäs..
Tuo voi olla hyvinkin totta. MEillä kaksi ekaa parin vuoden ikäerolla, ja siten himpun pitempi väli.
 
LepikonHeta
Meillä on 6 ja 8 vuotiaat, ja viime vuoteen saakka olin 100% no thanks ever never... mut.. yllättäen kierukan vaihdon aikoihin iskikin ajatus että ehkä jos sittenkin yhden kerran vielä...

Enää en sano ei, mut mies sanoo. Eniten ehkä kaipaisin sitä tiettyä vapautta joka on kun lapset jo isompia, ja koko ajan kasvaa ja niiden kanssa on helpompaa. Mut on se vauva kyllä :heart:
 
3 on ja silloin kun olen vain noiden kahden isomman kanssa, huomaa kuinka helppoa on kun on vain 2 :whistle: Tosin kuopus on nyt uhmiässä, joten eiköhän sekin parin vuoden kuluttua ole yhtä helppo :saint:
En mä kuitenkaan osais kuvitella elämääni ilman tuota pientä sisupussia :heart:
 
..
meillä on 2 tyttöä (3v ja 7kk) eikä enää yhtään lisää kummankaan mielestä. Ihan tarpeeksi rankkaa näidenkin kanssa. Joskun oon sanonut tekeväni 4 tyttöä, mutta saa 2 riittää mulle.
 
2 lasta on, 2v ikäerolla (3½ & 1½ ) ja nyt tuntuu siltä että ei tähän hässäkkään ainakaan kolmatta kiitos! :whistle:
Mutta tarkoitus olisi ehkä sitten parin vuoden päästä alkaa katselemaan miltä näyttää. :saint:
 
Meillä on kolme lasta.
Poika 6v4kk, tyttö 4v11kk ja tyttö 1v11kk.
Mun mielestä ei ole sen rankempaa ollut kolmen kanssa kuin kahdenkaan kanssa.
Meillä tämä kolmas lapsi on ollut muutenkin helpoin lapsi tähän mennessä.
Nukkunut syntymästä lähtien hyvin ja muutenkin niin rauhallinen.
 
Silloin kun oli kaksi, niin halusin vielä yhden.
Nyt olen kohta kolme viikkoa ollut kolmen äiti ja tuntuu kyllä paljon rankemmalta kuin noiden kahden kanssa. Ikäeroa edelliseen tosin melkein 9 vuotta, että olin jo tottunut siihen ettei ole passattavia, aamulla saa nukkua pitkään, jne,,,
 
vieras
Minusta kolmen kanssa on helpompaa kuin oli kahden.Esikoisen ja keskimmäisen välissä 4 v ja keskimmäisen ja kuopuksen välissä 1 v.Lapsia toivoisin lisää vielä yhden sitten joskus.
 
kolme on, kaksi ensimmäistä kahden vuoden ikäerolla ja kolmas on sitte neljä vuotta nuorempi keskimmäistä. helppoa siinä, kun isot auttavat ja katsovat pienen perään, "huonoa" taas se , että on tämä pieni "jalassa roikkumassa", mutta pois en antais on meijän perheen mussukka :heart: Lapset nyt siis melkein 9, melkein 7 ja 2v
 
Kolmas heitti meidän perheen aivan myllerrykseen, ja eka vuosi on ollut raskasta! Nyt alkanut helpottaa kun pieninkin nukkuu jo koko yön. Ja muutenkin on löydetty kukanenki omat paikkamme tässä taas.
Neljättä en edes uskalla ajatella; olin aivan ahdistunut kun vauva oli pieni :/
Mutta ihana tuosta vauvasta on kasvanut; 1v3kk nyt, ja ihana taapero! Ja isosiskot myös. Kiva nauttia nyt elosta taas. :)
 
äiti
Meillä kaks lasta 5v, 1v4kk ja kolmas tulossa. Nyt tuntuu että apua kun kolmas syntyy kun nyt jo rankkaa mut se rankkuus johtuu tästä raskaudesta. Neljä lasta haluaisin mut en tiedä kun inhoan olla raskaana! Tää on viides raskaus mulla ja oon tosi väsyny.
 

Yhteistyössä