Niin, mut jos täytyy saada olla se paras...?Aloita viulunsoitto. Siinä voi aina kehittyä aina hieman paremmaksi, muttei koskaan täydelliseksi.
Mutta kun elämää eletään ainoastaan eteenpäin! Eihän nuo planeetatkaan peruuta, vaikka uutisissakin puhuttiin vasta Jupiterin ja Venuksen kohtaamisesta. Ne ohittavat toisensa läheltä, eivät koskaan varsinaisesti "kohtaa". Uskon, että sielu syntyy hengen myötä aina omaksi yksilökseen, eikä etsi uutta asuinsijaa, kuten kukan tuoksuMistä sielu löytää ruumiinsa, kun se on multana ja tuhkana pitkin tantereita?
Kiitos tilauksestanne. Nyt tiputettiin yksi so möhkälte taivaalta - kts. tuoreet uutiskuvat Lapista. Se on nyt merkkinä teille korkeimmasta voimasta. Teitä kuullaan.Mutta kun elämää eletään ainoastaan eteenpäin! Eihän nuo planeetatkaan peruuta, vaikka uutisissakin puhuttiin vasta Jupiterin ja Venuksen kohtaamisesta. Ne ohittavat toisensa läheltä, eivät koskaan varsinaisesti "kohtaa". Uskon, että sielu syntyy hengen myötä aina omaksi yksilökseen, eikä etsi uutta asuinsijaa, kuten kukan tuoksu
Miksi muuten biisin nimi voi olla soul sacrifice? Laitoin samalta yhtyeeltä uudemman biisin sulle. Tuhkalla sulatellaan lumia, koska musta lämpenee aina auringossa. Täytyisi maalata asfaltit / betonit valkoiseksi, jos halutaan, ettei lämpö nouse liikaa. Mut eipä se ole sun asia yksin
Nimenomaan! Se riittää, tässä kokonaisuudessa, missä tietty jumalallinen tasapaino pysyy, kaikesta liikkeestä huolimatta:
äärettömän suuressa kokonaisuudessa, osasena omalla paikallaan
Eikai kukaan ole kieltänyt niitä voimia?Kiitos tilauksestanne. Nyt tiputettiin yksi so möhkälte taivaalta - kts. tuoreet uutiskuvat Lapista. Se on nyt merkkinä teille korkeimmasta voimasta. Teitä kuullaan.
Ehkä laitoin väärän sanan kun kun puhuin kirkoista.@Echo
Ja kirkkojen oppejahan ei todellakaan tulisi kyseenalaistaa? Lukaiseppas tarkkaavaisesti Raamattua ja vertaa sitä kirkon oppeihin.
Jumalaan uskovia on määrältään maailmassa eläviin ja eläneisiin ihmisiin nähden valtavan paljon (määrä tietenkin pienenee koko ajan, varsinkin länsimaissa). Mutta mitäs Kristus sanoo Jumalan valtakuntaan pääsevien määrästä?
”Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.’»”
Matteus 22:14
Myös Paavalin asemaa tulisi tarkastella hieman kriittisemmin: Apostolien teoista käy ilmi, että kaikki Krituksen opetuslapset olivat täysin Paavalin periaatteita vastaan. Paavalin teksteissä ei myöskään löydy Kristuksen oppeja.
Jo Pietari tiesi varoittaa Paavalin tekstien väärin ymmärtämisestä:
”Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.”
2. Pietarin kirje 3:16
Jos olet kiinnostunut ymmärtämään enemmän tästä, voin mieluusti lähettää sinulle tutkielmani, joka käsittelee aihetta, kunhan olen sen saanut käännettyä suomeksi.
http://www.taivaanvahti.fi/observations/show/68339Kiitos tilauksestanne. Nyt tiputettiin yksi so möhkälte taivaalta - kts. tuoreet uutiskuvat Lapista. Se on nyt merkkinä teille korkeimmasta voimasta. Teitä kuullaan.
Jos etsii uskoa kannatta ihan oikeasti unohtaa tämän "echon" täysin mielisairaat höpinät. Illuminaatteja odotellassa
-jeesus
Tuon linkin takana on Paavalin sanoja, kertoi asioita niille, joilla oli tuohon aikaan hieno lähde ja varmaan sitä ovat jotkut yrittäneet suojella? Tunsivatkohan kiinalaiset Paavalin puheita - kaikkia tekstejähän on muunneltu aina tarpeen mukaan - paitsi niitä, mitkä ovat olleet saviruukuissa autiomaan hiekassa vuosisadat, tallessa"----eli ongo Jumalan sana teistä tullut? Taicka ongo se ainoastans teidän tygönne tullut?"
Tarkoittaa kuukautista kuunkiertoa, mitä koko luonto noudattaa, uskoit siihen tai et. Sitä voi ymmärtää, mutta ei kannata yrittää muuttaa, kuten ei muitakaan luonnonlakeja.
8:11 Tämä on se wertaus:Kiitos kysyjille, sain hyvän vastauksen: tuossa rypäleessä ON siemeniä ja se pölyttyy itsestään.
https://www.victoriananursery.co.uk/Grape_Vine_Mllerthurgau/
"Siemen on Jumalan Sanaa" - vai mitä?
Mutta onhan se hienoa. Toisaalta mitä me ihmiset ollaan tässä kaikkeudessa? Olisi hienoa, jos voisin kysyä suoraan Jumalalta, mutten voi. Mikä on meidän tarkoitus? Itse olen työkalu. Pelkkä työkalu. Tarvitsen jonkin päänmäärän tai tarkoituksen. Ei mua ole muuten olemassa. Jos Jumala voittaa sen ahdistuksen päämäärättömyydestä pois, niin mitä jää jäljelle?
-aloittaja
P.S. Ja vaikka olisikin niin, että saisimme tämän armon all-inclusive-paketin automaattisesti kun pappi kastelee päämme, lausumme jonkin uskontunnustuksen tmv, niin silti haluan täyttää Kristuksenkin mainitseman käskyn:@Echo
Paavalin tehtävä oli levittää tietoa tästä uskosta, ja sen hän tekikin hyvin. Hänen ansiostaan meilläkin on mahdollisuus lukea Raamattua, ja tehdä itse päätelmät, ketä uskoa.
Aika näyttää, mitä Jumala asiaan sanoo, kun perustelet Hänen edessään tekojasi: ”Kirkko sano näin, Paavali sano näin jne.”
Tulemme kaikki olemaan oikeudenmukaisen Jumalamme edessä yksin, siinä ei Lutherit yms. seiso vieressä selittelemässä kirkonoppeja.
Minä uskon ja luotan vain siihen mitä Jumala sanoo, en ihmisiin. Näin tuskin homma voi kovin pieleen mennä.
Huomaa myös ero siinä, että Kristukseen voi uskoa tai sitten häntä voi uskoa.
Minun ei tarvitse uskoani puolustella, minun ainoa puolustukseni löytyy sinunkin kotoasi, Jumalan Sana, Raamattu.
”Jolla on korvat, se kuulkoon!”
Matteus 11:15 FB92
(Tai tässä yhteydessä: jolla Raamattu on, se lukekoon.)
”Olisipa heillä sellainen sydän, että he aina pelkäisivät minua ja noudattaisivat kaikkia minun käskyjäni. Silloin heidän ja heidän lastensa kävisi aina hyvin!”
5. Mooseksen kirja 5:29
Toivon sinulle, ja muille, ymmärrystä, ja armoa, jos ymmärrys ei riitä. Älä tyydy oppimaasi, pyri löytämään totuus.