hyvä kysymysAlkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:onko ne 30kriisit oikeesti todellisii??? vai vaan syy juosta ulkona...
toistan kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja minsku:Ooh ainutkertainen tilaisuus =) Miksi mies ei voi sanoa mitään vastaan omalle isälleen?
Ihan hyvää kuuluu. Töitä riittää ja toimeen on tultu. Teen täällä varmaan sitä samaa kuin tekin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No että mitä kuuluu ja mitä teet täällä?
Ai eikö voi. Minä arvostan isää mutta voin sanoa vastaan, sehän on aivan normaalia, ainakin meilläAlkuperäinen kirjoittaja minsku:toistan kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja minsku:Ooh ainutkertainen tilaisuus =) Miksi mies ei voi sanoa mitään vastaan omalle isälleen?
Mites päällä?!- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
Olen IT alalla. Mutta älkää sanoko mua nörtiksi, sitä en todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ammattisi?
Päällä on myös makeeta. Siinä tissit heiluu silmien edessä ja hyvä puristella herkullista persettä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:mies:
Mites päällä?!- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
Sori... oli pakko
Ajattelit sit tälleen järjestää sitä "laadukasta luettavaa" palstalle?! :xmas:
Mutta mistä sä tiiät mitä me tehhään täällä? Tää on naisten salaseura, ellet satu tietämään...Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ihan hyvää kuuluu. Töitä riittää ja toimeen on tultu. Teen täällä varmaan sitä samaa kuin tekin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No että mitä kuuluu ja mitä teet täällä?
Ei minua ennen ole Petteriksi kutsuttu.Alkuperäinen kirjoittaja oletko kenties:PETTERI?
Näin minäkin ajattelen, kiitos tuesta. Oma mies ei sano ikinä mitään isälleen vastaan ja se rikkoo kohta parisuhteen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Ai eikö voi. Minä arvostan isää mutta voin sanoa vastaan, sehän on aivan normaalia, ainakin meilläAlkuperäinen kirjoittaja minsku:toistan kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja minsku:Ooh ainutkertainen tilaisuus =) Miksi mies ei voi sanoa mitään vastaan omalle isälleen?
Näyttää siltä, että naiset täällä kirjoittelee kaiken maailman asioista.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta mistä sä tiiät mitä me tehhään täällä? Tää on naisten salaseura, ellet satu tietämään...Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ihan hyvää kuuluu. Töitä riittää ja toimeen on tultu. Teen täällä varmaan sitä samaa kuin tekin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No että mitä kuuluu ja mitä teet täällä?
Onko sulla parta?
Entä ajatko kainalokarvoja, jos et, niin miksi ihmeessä?
Mikä on naisessa karseinta?
Haisevasta puheenollen, kyl ne kandee välillä ajaa, miehenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Näyttää siltä, että naiset täällä kirjoittelee kaiken maailman asioista.
Ei ole partaa kuin joskus lomalla sänkiä kasvatan. En aja kainalokarvoja, koska ei ne ole edes pitkät. Ei ole tullut mieleenkään ajella, pitäisiköhän...
Yleensä minun mielestä nainen on karsea, jos ei huolehdi hygieniasta, haiseva nainen on YÖK!