Siniset jossa on laivan kuvia :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:minkä väriset kalsarit sulla on?
Mene ihmeessä saunaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Lähenkö saunaan?
Mie en saa mutta vaimo sai kun on raskaana :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja a:otitko rokotteen............................
Kiva. Kiitos. No oli mulla tarkotus mennäkki. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mene ihmeessä saunaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Lähenkö saunaan?
Saunassa kannattaa aina käydä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kiva. Kiitos. No oli mulla tarkotus mennäkki. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mene ihmeessä saunaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Lähenkö saunaan?
En mutta olisi kiva käydä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:oletko kàynyt italiassa?
Todennäköisesti huutaa mutta toivotaan että se nukkuisikin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Nukkuuko meiä muksu huomenna automatkan vai huutaa?
teretulemast vaikka kevààllàAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:En mutta olisi kiva käydä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:oletko kàynyt italiassa?
Hyvin se voi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites teijän masukki voi?
Se oisi kyllä mukavaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:teretulemast vaikka kevààllàAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:En mutta olisi kiva käydä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:oletko kàynyt italiassa?
hups vastasitkin jo!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikset vastannut mun kysymykseen??
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hups vastasitkin jo!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikset vastannut mun kysymykseen??
Hyvin ollaan kotiuduttu En kyllä takas Kemiin muuttaisi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Mitenkä olette kotiutuneet uuteen kotikaupunkiin? :wave:
Hommatkaa uusia "leluja" :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:miten piristäisin seksielämäämme? Miesnäkökulmaa siis kaipailisin..