Ihan mahdollista =)Alkuperäinen kirjoittaja Hei:tuttu kuva.. ollaan varmaan joskus juteltu kauan sitten suomi24:n kautta.. kiva että menee nykyään hyvin!!! =)
Mahdollisesti :xmas: Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Juu kyl me ollaan, nyt muistan sähköpostiosottees.. taidettiin mesessäkin joskus jutella =) Ihanaa odotusaikaa teille!!!
SelväAlkuperäinen kirjoittaja Myrsky:Ihan oikeasti kuka mies jaksaa tällaisella palstalla pyöriä lässytämässä jostain raskaana olevasta eukosta? Olet varmaan sellainen tosi ällö lässytilässyti mies joka saa vaimosikin hermot riekaleiksi. Ja se sinun plogi...voi elämä....kylläkai täällä munakasta osataan tehdä ilman sun yksityiskohtaisia kuviakin.
Hanki elämä tai käytä aikasi edes johonkin järkevään!
Onko tuo sinun aikasi järkevästi käytetty, kun täällä kuljet toisia ihmisiä arvostelemassa ja heidän tekemisiään...katso peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Myrsky:Ihan oikeasti kuka mies jaksaa tällaisella palstalla pyöriä lässytämässä jostain raskaana olevasta eukosta? Olet varmaan sellainen tosi ällö lässytilässyti mies joka saa vaimosikin hermot riekaleiksi. Ja se sinun plogi...voi elämä....kylläkai täällä munakasta osataan tehdä ilman sun yksityiskohtaisia kuviakin.
Jos ei oo mitään positiivista sanottavaa, niin ole hiljaa. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Myrsky:Ihan oikeasti kuka mies jaksaa tällaisella palstalla pyöriä lässytämässä jostain raskaana olevasta eukosta? Olet varmaan sellainen tosi ällö lässytilässyti mies joka saa vaimosikin hermot riekaleiksi. Ja se sinun plogi...voi elämä....kylläkai täällä munakasta osataan tehdä ilman sun yksityiskohtaisia kuviakin.
En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tiedäkkö mitä on lengat ja vistit?
hmm... ei taida tuommoisia löytyä...Alkuperäinen kirjoittaja surku:mistä mä löydän komean ulkomaalaisen ja rehellisen ja varakkaan miehen?
Mitä sitten itse teet? vai etkö olekaan mies?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:En tiedä onko kukaan kysynyt mutta: MITÄ IHMETTÄ MIES TEKEE TÄLLÄISELLÄ PALSTALLA?
Tietysti pääsetAlkuperäinen kirjoittaja aurinko:pääsenkö koskaan hyviin naimisiin?
Ajattelin vain kysyä mutta etpä vastannut?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mitä sitten itse teet? vai etkö olekaan mies?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:En tiedä onko kukaan kysynyt mutta: MITÄ IHMETTÄ MIES TEKEE TÄLLÄISELLÄ PALSTALLA?
Täältä on saanut hyvääkin informaatio odotuksesta ja muusta. Kun meille on se pienokainen tulossa kesäkuussa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ajattelin vain kysyä mutta etpä vastannut?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mitä sitten itse teet? vai etkö olekaan mies?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:En tiedä onko kukaan kysynyt mutta: MITÄ IHMETTÄ MIES TEKEE TÄLLÄISELLÄ PALSTALLA?
Ei, se opiskelee. Minä ole ammatiltani kuva-artesaani ja alan töitä on vaikea saada :|Alkuperäinen kirjoittaja ...:Käykö naisesi töissä, mikä olet ammatiltasi itse vaikka et ole töissä, miksi et ole?
Sit sä et oo ikinä ollu pieni poika jos et oo ikinä sotkenu likkojen lengoja ja vistejä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tiedäkkö mitä on lengat ja vistit?
No, en ilmeisesti ole sitten ollut :/Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sit sä et oo ikinä ollu pieni poika jos et oo ikinä sotkenu likkojen lengoja ja vistejä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tiedäkkö mitä on lengat ja vistit?