No, kun olen aika hiljainen ja ujoAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Luin sun blogia ja jäi ihmetyttämään, että miks sukulaiset ja tuttavat oli sitä mieltä, ettet löydä itsellesi naista?
Netissäkö tapasitte? Mä en oo hiljainen ja ujo, mutta löysin silti mieheni netin kauttaAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:No, kun olen aika hiljainen ja ujoAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Luin sun blogia ja jäi ihmetyttämään, että miks sukulaiset ja tuttavat oli sitä mieltä, ettet löydä itsellesi naista?
Juu, netistä löysin suomi24:sen treffit sivustostaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Netissäkö tapasitte? Mä en oo hiljainen ja ujo, mutta löysin silti mieheni netin kauttaAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:No, kun olen aika hiljainen ja ujoAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Luin sun blogia ja jäi ihmetyttämään, että miks sukulaiset ja tuttavat oli sitä mieltä, ettet löydä itsellesi naista?
Me muistaakseni sinkut.netistä... Ja ollaan oltu nyt yhdessä 6 v ja naimisissa kaks.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Juu, netistä löysin suomi24:sen treffit sivustosta
Me ollaan oltu yhdessä kaksi ja puoli vuotta ja naimisissa puolitoista vuotta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Me muistaakseni sinkut.netistä... Ja ollaan oltu nyt yhdessä 6 v ja naimisissa kaks.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Juu, netistä löysin suomi24:sen treffit sivustosta
No, voi Toivotaan että teille adoptio prosessi tuo lapsenAlkuperäinen kirjoittaja hmm:Toivon todellakin, että kaikki menee hyvin ja saatte terveen lapsen. Meillä myös kärsitään lapsettomuudesta, ollaan nyt aloittelemassa adoptioneuvontaa.
Samaa toivon mäkin. Käytiin kaks kertaa hoidoissa, mutta oli niin rankkoja, ettei sit enempää jaksettu.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:No, voi Toivotaan että teille adoptio prosessi tuo lapsen
Juu, rankkoja ovat hoidot...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Samaa toivon mäkin. Käytiin kaks kertaa hoidoissa, mutta oli niin rankkoja, ettei sit enempää jaksettu.Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:No, voi Toivotaan että teille adoptio prosessi tuo lapsen
Voi, tuo on ikävää Meillä yksi keräys, jonka jälkeinen tuoresiirto meni ihan kiville vaimon endon vuoksi ja pakkasesta viimein onnistui siirto tehdä ja nyt pieni kasvaa emännän masussa.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kävittekö te useamman kerran? Meillä ei saatu kummallakaan kerralla mitään pakkaseen
Riittävä pituus painoa aivan liikaa. Keskiarvo oli aivan surkea. Sotilas arvo vapautettu rauhan aikana. Yksi sisko ja koulutus on kirvesmies/media. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pituus ja paino?kengän numero?kalsareiden koko? yläasteen päättötodistuksen keskiarvo?sotilasarvo?sisarusten määrä?koulutus?
öhöm öhöm...minne kengän numero ja kalsarien koko jäi?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Riittävä pituus painoa aivan liikaa. Keskiarvo oli aivan surkea. Sotilas arvo vapautettu rauhan aikana. Yksi sisko ja koulutus on kirvesmies/media. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pituus ja paino?kengän numero?kalsareiden koko? yläasteen päättötodistuksen keskiarvo?sotilasarvo?sisarusten määrä?koulutus?
ai niin kengän numero on 44 ja kalsareiden koko on ihan sopiva :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:öhöm öhöm...minne kengän numero ja kalsarien koko jäi?
Miten niin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sun eilinen blogimerkintä makaronia ja jauhelihaa on hauska
aha... =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no rupes naurattaan positiivisesti.
Viisi munasolua josta neljä alkiota. Josta vielä kaksi pakkasessa. Vaimolta voimahalaus sinne tuosta taustalta :hug: Vaimon sairauden vuoksi meillä ei tulla enää luomuraskauksia yrittämään.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tuliko paljon munasoluja, entä alkioita? Meillä tuli kummallakin kerralla vain yksi alkio. Mutta, oon kyl päässyt pettymyksestä yli. Uskon vielä luomumahdollisuuteenkin