Kysykää jotain ;)

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Luin sun blogia ja jäi ihmetyttämään, että miks sukulaiset ja tuttavat oli sitä mieltä, ettet löydä itsellesi naista?
No, kun olen aika hiljainen ja ujo :)
Netissäkö tapasitte? Mä en oo hiljainen ja ujo, mutta löysin silti mieheni netin kautta :)
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Luin sun blogia ja jäi ihmetyttämään, että miks sukulaiset ja tuttavat oli sitä mieltä, ettet löydä itsellesi naista?
No, kun olen aika hiljainen ja ujo :)
Netissäkö tapasitte? Mä en oo hiljainen ja ujo, mutta löysin silti mieheni netin kautta :)
Juu, netistä löysin suomi24:sen treffit sivustosta :)
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Toivon todellakin, että kaikki menee hyvin ja saatte terveen lapsen. Meillä myös kärsitään lapsettomuudesta, ollaan nyt aloittelemassa adoptioneuvontaa.
No, voi :( Toivotaan että teille adoptio prosessi tuo lapsen
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kävittekö te useamman kerran? Meillä ei saatu kummallakaan kerralla mitään pakkaseen :(
Voi, tuo on ikävää :( Meillä yksi keräys, jonka jälkeinen tuoresiirto meni ihan kiville vaimon endon vuoksi ja pakkasesta viimein onnistui siirto tehdä ja nyt pieni kasvaa emännän masussa.
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pituus ja paino?kengän numero?kalsareiden koko? yläasteen päättötodistuksen keskiarvo?sotilasarvo?sisarusten määrä?koulutus?
Riittävä pituus painoa aivan liikaa. Keskiarvo oli aivan surkea. Sotilas arvo vapautettu rauhan aikana. Yksi sisko ja koulutus on kirvesmies/media. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pituus ja paino?kengän numero?kalsareiden koko? yläasteen päättötodistuksen keskiarvo?sotilasarvo?sisarusten määrä?koulutus?
Riittävä pituus painoa aivan liikaa. Keskiarvo oli aivan surkea. Sotilas arvo vapautettu rauhan aikana. Yksi sisko ja koulutus on kirvesmies/media. :xmas:
öhöm öhöm...minne kengän numero ja kalsarien koko jäi?:D
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tuliko paljon munasoluja, entä alkioita? Meillä tuli kummallakin kerralla vain yksi alkio. Mutta, oon kyl päässyt pettymyksestä yli. Uskon vielä luomumahdollisuuteenkin :)
Viisi munasolua josta neljä alkiota. Josta vielä kaksi pakkasessa. Vaimolta voimahalaus sinne tuosta taustalta :hug: Vaimon sairauden vuoksi meillä ei tulla enää luomuraskauksia yrittämään.
 

Yhteistyössä