Kysykää multa jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nea";23503225]Enköhän tiedä noista asioista ihan yhtä paljon kuin tekin luulette tietävänne...
Mutta kerta täällä jokainen saa äänestää ketä haluaa niin ei sen luulisi teiltä kummaltakaan olevan pois ketä joku muu äänestää. Jos kerta teidän vaihtoehdot ovat niin asiansa osaavia niin eihän teillä pitäisi olla mitään hätää kun kaikkihan silloin automaattisesti äänestäisi samoin.
Lähinnä naurettavaa ruveta ap:tä nokkimaan siitä että hän on "harhaanjohdettava teiniäiti joka ei tiedä asioista hölkäsen pöläystä". Tuskin te tuolla asenteella ja taktiikalla saatte häntä vaihtamaan äänestys kohdettaan :D[/QUOTE]

Ei tässä mun kohdalla ainakaan ole kyse ap:stä lainkaan. Ap on musta symppis ja mukavanoloinen nainen.

Ja tosiaan, onneksi jokainen saa äänestää miten ja millä perusteella haluaa. Onneksi eletään demokratiassa. Tärkeintä on, että käyttää sitä oikeuttaan, koska oikeasti demokratia ei toteudu niin kauan kuin äänestysprosentti on alhainen.

Go Lunis go!!!
550452sulha8orwd.gif

Jännittävää, joku on demari. Mä olin alkanut epäillä, että ne on joku vaalivilppipuolue, kun en ollut tätä ennen koskaan kuullut kenenkään myöntävän niitä äänestävänsä. Hajuton ja väritön puolue.

Perhe on yhteiskunnan perusyksikkö ja lapset kansakunnan tulevaisuus -luvun viimeisessä kappaleessa: s. 23 4.1

Perussuomalaiset eivät hyväksy samaa sukupuolta olevien vihkimistä avioliittoon, sillä avioliitto on tarkoitettu miehen ja naisen välillä solmittavaksi. Nykyinen parisuhteen rekisteröinti turvaa samaa sukupuolta oleville pareille heille kuuluvat oikeudet, eikä oikeuskäytäntö siten ole syrjivä. Oikeutta adoptioon emme anna samaa sukupuolta oleville pareille. Perussuomalaiset eivät ole hyväksyneet myöskään hedelmöityshoitojen antamista yksinäisille naisille tai naispareille.

PinkLily, oletko noistakin asioista samaa mieltä persujen kanssa? Entäs verotus, koulutus, työllisyyskysymykset jne. Löytyykö niistäkin yhteinen sävel persujen kanssa?

Jännittävää, joku on demari. Mä olin alkanut epäillä, että ne on joku vaalivilppipuolue, kun en ollut tätä ennen koskaan kuullut kenenkään myöntävän niitä äänestävänsä. Hajuton ja väritön puolue.

Elämä on jännittävää. :xmas: Ukkopuolueeksi demarit usein ajatellaankin. Eduskuntaan pitäisi saada lisää nuoria, uudistusmielisiä demuja päättämään.

Yhteistyössä