Kysykää multa jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23501012]Täsmennätkö mitkä realiteeetit ovat persuilta hukassa?[/QUOTE]

Voi voi. Esimerkiksi perhepoliittinen ohjelma on surullinen. Siellä mm. todetaan, että Perussuomalaisten mielestä jokainen syntyvä lapsi on toivottu. Ehkä Persujen mielestä, mutta lapsesta vastaavien mielestä näin ei välttämättä ole. Perhepoliittisessa ohjelmassa oikein kannustetaan hankkimaan lapsia ennen koulutusta. Onko se järkevää ajattelua lapsen ja perheen kannalta? Vai onko järkevämpää turvata lapsen taloudellinen hyvinvointi hankkimalla ensin koulutus ja sitten lapset? Ja tätä tarkoitan siis yleisesti ottaen, elämässä sattuu ja tapahtuu ja joillekin sopii päinvastainen järjestyskin.

Persujen maailmassa kaljamahaiset miehet nai teinityttöjä ja kaikilla naisilla on maha pystyssä.
Suomen rajat on kiinni ettei edes amnesty international voi tulla naisten ja lasten asemaan puuttumaan. Syttyy sota, persut vievät naiset kellareihin joissa syntyy vuodessa miljoona uutta pellavapäistä suomalaista. Yksi on vahingossa tummaihoinen, se viedään äkkiä sioille ruuaksi.
:vampire:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sopii vaan niin hyvin että juuri teinimamma äänestää persuja. Kuinkas muutenkaan.
:xmas:

Oikeus, maahanmuutto ja koulutuspolitiikan kohdalla olen samoissa persujen kanssa.
Tässä pätkä vaaliohjelmasta. Maahanmuutosta.

Sen sijaan katsomme, että Suomen on oltava avoin sellaiselle maahanmuutolle, jonka vaikutukset ovat
neutraalit tai myönteiset. Tämä merkitsee sitä, että maahanmuuttaja, joka sopeutuu ja pystyy elättämään
itse itsensä, on tervetullut.
Tavalliset maahanmuuttajat arvostavat samoja asioita kuin tavalliset
suomalaisetkin: kohtuullisia veroja, hyvää koulutusjärjestelmää, yhteiskuntarauhaa ja turvallisuutta. Huono
maahanmuutto nakertaa pohjaa näiltä vetovoimatekijöiltä.
Sellaista työperäistä maahanmuuttoa, jossa ei noudateta suomalaisia työehtoja eikä makseta veroja
Suomeen, ei pidä Perussuomalaisten mielestä hyväksyä
. Halpatyövoiman käyttöön ja harmaaseen talouteen
onkin puututtava lisäämällä viranomaisten resursseja valvoa tehokkaasti epätervettä ilmiötä, jolloin siihen
puuttuminen mahdollistuu. Harmaan talouden kitkeminen maksaa itsensä yhteiskunnalle moninkertaisesti
takaisin
^Mä en vois enempää olla samaa mieltä.

Sopii vaan niin hyvin että juuri teinimamma äänestää persuja. Kuinkas muutenkaan.
:xmas:

Eikö olekin surullista että tässä maassa jokainen saa äänestää juuri sitä puoluetta mitä itse haluaa, vaikka olisikin juuri tuollainen "teinimamma".
Kyllä se olisi parempi että asioista tietämättömät eivät puuttuisi vaaleihin ollenkaan ja ihan yksinkertaisesti heiltä otettaisiin äänioikeus pois.
Vain tietty valittu joukko valitsisi eduskuntaan henkilöt niin ei mitään virhearviointeja pääsisi sitten tapahtumaan, eikä tiettyjen tyhmien ja yksinkertaisten ihmisten tarvitsisi päätänsä vaivata koko asialla.
Tai sitten vaaleissa ylipäätänsä olisi vain yksi puolue ja jokainen saisi äänestää ketä haluaa, kait sekin ajaisi saman asian.
Maanpäällinen helvetti olisi se jos äänioikeus 16vuotiaille sallittaisiin.

Älä nyt hiilly, voit äänestää ketä haluat. Onhan sulla jo ikääkin nippanappa senverran.

En kyllä ihan ymmärrä miksi maahanmuuttoasiat on tärkein äänestysperuste kahden lapsen teiniäippylille. Luulis että tärkeempiäkin löytys siitä vinkkelistä.

Mutta, so what. Who cares. :xmas:

[QUOTE="nea";23502829]Eikö olekin surullista että tässä maassa jokainen saa äänestää juuri sitä puoluetta mitä itse haluaa, vaikka olisikin juuri tuollainen "teinimamma".
Kyllä se olisi parempi että asioista tietämättömät eivät puuttuisi vaaleihin ollenkaan ja ihan yksinkertaisesti heiltä otettaisiin äänioikeus pois.
Vain tietty valittu joukko valitsisi eduskuntaan henkilöt niin ei mitään virhearviointeja pääsisi sitten tapahtumaan, eikä tiettyjen tyhmien ja yksinkertaisten ihmisten tarvitsisi päätänsä vaivata koko asialla.
Tai sitten vaaleissa ylipäätänsä olisi vain yksi puolue ja jokainen saisi äänestää ketä haluaa, kait sekin ajaisi saman asian.
Maanpäällinen helvetti olisi se jos äänioikeus 16vuotiaille sallittaisiin.[/QUOTE]

Ja tästäkään ei tarttis keskustella, jos mä äänestäisin mitä vaan muuta kuin persuja... :whistle:

Oikeus, maahanmuutto ja koulutuspolitiikan kohdalla olen samoissa persujen kanssa.
Tässä pätkä vaaliohjelmasta. Maahanmuutosta.

Sen sijaan katsomme, että Suomen on oltava avoin sellaiselle maahanmuutolle, jonka vaikutukset ovat
neutraalit tai myönteiset. Tämä merkitsee sitä, että maahanmuuttaja, joka sopeutuu ja pystyy elättämään
itse itsensä, on tervetullut.
Tavalliset maahanmuuttajat arvostavat samoja asioita kuin tavalliset
suomalaisetkin: kohtuullisia veroja, hyvää koulutusjärjestelmää, yhteiskuntarauhaa ja turvallisuutta. Huono
maahanmuutto nakertaa pohjaa näiltä vetovoimatekijöiltä.
Sellaista työperäistä maahanmuuttoa, jossa ei noudateta suomalaisia työehtoja eikä makseta veroja
Suomeen, ei pidä Perussuomalaisten mielestä hyväksyä
. Halpatyövoiman käyttöön ja harmaaseen talouteen
onkin puututtava lisäämällä viranomaisten resursseja valvoa tehokkaasti epätervettä ilmiötä, jolloin siihen
puuttuminen mahdollistuu. Harmaan talouden kitkeminen maksaa itsensä yhteiskunnalle moninkertaisesti
takaisin
^Mä en vois enempää olla samaa mieltä.

Tuostakin näkee, että Persuilta on todellisuus kaukana. :D Eihän sitä etukäteen voi tietää kuka sopeutuu ja kuka ei, kuka pystyy itsensä elättämään ja kuka ei. Moni maahanmuuttaja on alkukankeuksien jälkeen pystynyt sopeutumaan ja työllistymään, jopa työllistämään muita. Nykyinen kotouttamisjärjestelmä kylläkin kaipaa rukkaamista, mikä ei tosiaankaan ole ainoastaan Persujen ohjelmassa.

Tavalliset maahanmuuttajat arvostavat jo nyt samoja asioita kuin tavalliset suomalaiset. Ei sitä tarvitse erikseen vaaliohjelmaan kirjata. :D

Ja vielä, kannattaako joku muu puolue harmaata taloutta? :D :D

On ne huvittavia. Ja surullista on, että tällainen populismi uppoaa kansaan kuin kuuma veitsi voihin.

Ja tästäkään ei tarttis keskustella, jos mä äänestäisin mitä vaan muuta kuin persuja... :whistle:

Ei tässä mun kohdallani ainakaan ole kyse sinusta. :) Ihan yleisesti vaan kritisoin Persujen vaaliohjelmaa ja haluan haastaa ihmisiä pohtimaan oikeasti niitä äänestysperusteitaan -moni kun tuntuu oikeasti äänestävän Persuja nokkelan, sutkautuksia ilmoille heittelevän ja lupsakan Soinin vuoksi.

Joo ja niin äänestän minäkin.
Oikeasti kuinka vituralleen tämä maa muka voisi vielä mennä, samat tyypit vuodesta toiseen samojen tyhjien vaalilupausten kanssa istuu siellä, tehdään vähän hämärähommia sinne ja tänne, "unohdetaan" kertoa vähän asioita ja mistään jouduta tilille.
Ainoa mikä niitä tuntuu kiinnostavan on omien palkkojen nostaminen.
Ja mitä se muita liikuttaa miten tarkkaan kukakin on omaa ehdokastaan miettinyt, pääasia että itse olette kritisoineet oman ehdokkaanne/puolueenne joka kantilta ja olette 100% varmoja että heidän vaalilupauksensa pitävät.
Luulisi tosin että tämä maa olisi jo kohisten mennyt parempaan suuntaan jos kerta nuo muut suurimmat puolueet ovat muka lupauksensa pitänyt.
Voisi melkein kysyä minkä puolueiden kannattajat elävät siellä haavemaailmassa ja kehen se veitsi uppoaa ja miten...

[QUOTE="nea";23503022]Joo ja niin äänestän minäkin.
Oikeasti kuinka vituralleen tämä maa muka voisi vielä mennä, samat tyypit vuodesta toiseen samojen tyhjien vaalilupausten kanssa istuu siellä, tehdään vähän hämärähommia sinne ja tänne, "unohdetaan" kertoa vähän asioita ja mistään jouduta tilille.
Ja mitä se muita liikuttaa miten tarkkaan kukakin on omaa ehdokastaan miettinyt, pääasia että itse olette kritisoineet oman ehdokkaanne/puolueenne joka kantilta ja olette 100% varmoja että heidän vaalilupauksensa pitävät.
Luulisi tosin että tämä maa olisi jo kohisten mennyt parempaan suuntaan jos kerta nuo muut suurimmat puolueet ovat muka lupauksensa pitänyt.
Voisi melkein kysyä minkä puolueiden kannattajat elävät siellä haavemaailmassa ja kehen se veitsi uppoaa ja miten...[/QUOTE]

Tiedätköhän raasu edes niitä hallituspuolueita. Taidat kuulua siihen joukkoon joka ei tiedä. Oppositiopuolueitakin syytellään hallituksen teoista.
Minäpä tiedän puolueen joka on vaatinut kansanedustajien palkkojen laskemista, eikä se ollu persut.:p

[QUOTE="nea";23503022]Joo ja niin äänestän minäkin.
Voisi melkein kysyä minkä puolueiden kannattajat elävät siellä haavemaailmassa ja kehen se veitsi uppoaa ja miten...[/QUOTE]

Jaa kuka elää haavemaailmassa? Voihan niitä tyyppejä panna vaihtoon kuitenkin, eikö? Eduskunta tarvitsisi ehdottomasti nuorennusleikkausta, mutta se ei onnistu niin pitkään kuin ihmiset äänestävät niitä vanhoja partoja tai nuoret jättävät kokonaan äänestämättä. Liian moni nuori luulee, ettei voi vaikuttaa ja jättää siksi äänestämättä.

Toisekseen, vaalilupauksia on pidetty kyllä, mutta yksi puolue ei kylläkään voi millään pitää kaikkia vaalilupauksiaan. Sehän nyt on selvää. Minusta vaalilupaukset ovat enemmänkin sellaisia asioita, joita ajetaan eikä niinkään toteuttamislupauksia. Vai meinaatko, että Persut pystyisivät hallituksessa ollessaan toteuttamaan koko vaaliohjelmansa? :whistle:

Suomessa on aivan liian paljon huono-osaisia ihmisiä, eikä kaikkia pystytä millään ikinä auttamaan tarpeeksi. Se on vain kestettävä, eikä elettävä haavemaailmassa, jossa kaikkien elämä olisi täydellistä. Ja kahtiajako jetsettiin ja huono-osaisiin jatkuu niin pitkään kun porvarit ovat vallassa.

Viimeksi muokattu:
Tiedätköhän raasu edes niitä hallituspuolueita. Taidat kuulua siihen joukkoon joka ei tiedä. Oppositiopuolueitakin syytellään hallituksen teoista.
Minäpä tiedän puolueen joka on vaatinut kansanedustajien palkkojen laskemista, eikä se ollu persut.:p

Joo, käsittämätöntä, että kolmasosa kansasta luulee Demareiden olevan hallituksessa. :O Sama porukka varmaan luulee, että Lipponen on edelleen pääministeri.

Enköhän tiedä noista asioista ihan yhtä paljon kuin tekin luulette tietävänne...
Mutta kerta täällä jokainen saa äänestää ketä haluaa niin ei sen luulisi teiltä kummaltakaan olevan pois ketä joku muu äänestää. Jos kerta teidän vaihtoehdot ovat niin asiansa osaavia niin eihän teillä pitäisi olla mitään hätää kun kaikkihan silloin automaattisesti äänestäisi samoin.
Lähinnä naurettavaa ruveta ap:tä nokkimaan siitä että hän on "harhaanjohdettava teiniäiti joka ei tiedä asioista hölkäsen pöläystä". Tuskin te tuolla asenteella ja taktiikalla saatte häntä vaihtamaan äänestys kohdettaan :D

Yhteistyössä