V
vierailija
Vieras
Haluaisin vastailla ihmisten erillaisiin "tietämyksiin" lestadiolaisista. Olen itse lestadiolainen 17 vuotias. Vastaan parhaani mukaan!
Antaa tulla!
Antaa tulla!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko tyttö! Mitä vanhimmisto sanoo seurustelusta?Haluaisin vastailla ihmisten erillaisiin "tietämyksiin" lestadiolaisista. Olen itse lestadiolainen 17 vuotias. Vastaan parhaani mukaan!
Antaa tulla!![]()
Olen tyttö. Itse seurustelen tällä hetkellä onnellisesti. Meillä lestadiolaisilla seurustelu on samanlaista kuin muillakin ilman seksiä. Seurustella saa, ei siinä mitään väärää ole. Seurustelu tähtää kumminkin ajioliittoon että silloin kun kerrotaan virallisesti seurustelevan on määränpäänä parilla avioliitto yleensä.Oletko tyttö! Mitä vanhimmisto sanoo seurustelusta?
En ole ja ylpeä siitäOletko vetänyt huumeita?
Opiskelen. Haluan naimisiin ja haluan myös lapsia. Haluan silti tehdä töitä vaikka lapsia saisinki. Useat ajattelevat että lestadiolaiset naiset pakotetaan olemaan kotona hoitamassa lapsia mutta se ei ole niin. Kyllä juodaan vappusimaaAiotko opiskella lukion jälkeen vai perustaa nopeasti perheen? Juodaanko teillä vappusimaa?
No onkos tupakointi vielä sallittua teidän uskon suunnassa?Olen tyttö. Itse seurustelen tällä hetkellä onnellisesti. Meillä lestadiolaisilla seurustelu on samanlaista kuin muillakin ilman seksiä. Seurustella saa, ei siinä mitään väärää ole. Seurustelu tähtää kumminkin ajioliittoon että silloin kun kerrotaan virallisesti seurustelevan on määränpäänä parilla avioliitto yleensä.
No miksipä ei. Seksi on samanlailla naitinto vaikka itse en olekaan ollut kyseisessä tilanteessaPanetteko perseeseen?
Kyllä on.No onkos tupakointi vielä sallittua teidän uskon suunnassa?
*NautintoNo miksipä ei. Seksi on samanlailla naitinto vaikka itse en olekaan ollut kyseisessä tilanteessa
Tupakka kyllä. Alkoholia emme käytä. Itselle se on vaan ollut todella ihana asia että perheessä ei ole ollut alkoholia. Ei ole ikinä tarvinnut nähdä vanhempia kännissä tms.Tupakka? Alkoholi?
Emme katso televisiota. Netistä tosin kstsomme sarjoja varsinkin nykylestadiolaiset nuoret. Musiikkia kuuntelemme. Riippuu täysin ihmisestä millasta musiikkia kuuntelee.Katsotteko televisiota? Kuunteletteko musiikkia?
Emme tanssi. Itse olen kumminkin yläasteen liikuntatunneilla tanssinut koska mielestäni se on urheilu mikä muukin mutta siihen lisätään musiikkia ja tanssi menee rytmikkääksi eli maailmalliseksi.Tupakointi on ok, entäs tanssi? Onko tanssi suuri, vai pieni synti?
Emme tanssi. Itse olen kumminkin yläasteen liikuntatunneilla tanssinut koska mielestäni se on urheilu mikä muukin mutta siihen lisätään musiikkia ja tanssi menee rytmikkääksi eli maailmalliseksi. Ei ole pientä eikä suuria syntejä. Kaikki synnit ovat syntejä.