Kysyin yheltä mieheltä miks se pettää vaimoaan?

• Viestiketjun aloittaja joopajoo
  • Ensimmäinen viesti
Taitaa sillä miehellä olla pettäminen verissä ja aivan sama minkälainen nainen kotona odottaa. Ei normaali ihminen lähde pettämään vain sen takia, että vastaan tulee nainen joka on "wau". Pitää osata hillitä ittensä ja halunsa. Sama pätee pettäviin naisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja minä kuulin yheltä mieheltä, että pettää kun vaimo ei tahdo seksiä. Kumpikaan ei ole syy pettää, on muitakin vaihtoehtoja, eroaa, jos ei liitto sovi.
Niinpä. Ei ole mitään syitä mitkä oikeuttaisivat pettämään. Jos muita haluaa panna, niin sitten pitää erota ja olla sinkkuna.

vieras
Minulle eräs mies sanonut että pettää siksi kun yksinkertaisesti tekee seksiä mieli. Vaimo ja lapsi tärkeät mutta jos jossain törmää naiseen joka erittäin puoleensa vetävä niin kyllä harrastaa silloin seksiä tämän kanssa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei ole mitään syitä mitkä oikeuttaisivat pettämään. Jos muita haluaa panna, niin sitten pitää erota ja olla sinkkuna.
Pitääkö pettämisessä olla aina joku oikeutus?
Miksi pitäisi erota ja olla sinkkuna?

Se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa!

?
Minulle eräs mies sanonut että pettää siksi kun yksinkertaisesti tekee seksiä mieli. Vaimo ja lapsi tärkeät mutta jos jossain törmää naiseen joka erittäin puoleensa vetävä niin kyllä harrastaa silloin seksiä tämän kanssa..

Ja mitä pahaa tässä nyt sitten on? Mies on tyytyväinen, vaimo ja lapset ei tiedä. Maailma jatkaa raiteillaan.

..
mä kans tunnen miehen, johon tutustuessa luulin, et hän on sinkku. Oli sit hotellihuonetta jo varaamassa ym ym, jotenki vain tuli sit esille, et on suhteessa. Ens kuussa tulee jopa perheenlisäystä. Mut aina kuulemma olis valmis, jos mä haluaisin.. :( :( oksettavaa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Mitä pahaa on uskottomuudessa? Varsinkaan jos kumppani ei sitä tiedä?
Niinpä! Ihme tekopyhiä palsta täynnä!
Pettäminen on toisen kunnioituksen puutetta. Ei ole mitään tekopyhää siinä, että ei hyväksy pettämistä.

Vai että kunnioituksen puutetta? Sanoo hänkö, joka on pettänyt tai tullut petetyksi? Älä viitsi yleistää asioita. Ei se aina niin ole. Mitä järkeä pidätellä itseään jos tilaisuus on.

Ei ole mitään syitä mitkä oikeuttaisivat pettämään. Jos muita haluaa panna, niin sitten pitää erota ja olla sinkkuna.

Jos pettää kumppaniaan, niin silloin ei kunnioita tätä paskan vertaa. Miten voi pettää toista ja silti väittää rakastavansa? Miksi haluaa loukata rakastamaansa ihmistä? Ja onko se pettäminen jotenkin paremmin tehty silloin, kun ei toinen sitä tiedä? Pettämistä se on silti.

?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä kans tunnen miehen, johon tutustuessa luulin, et hän on sinkku. Oli sit hotellihuonetta jo varaamassa ym ym, jotenki vain tuli sit esille, et on suhteessa. Ens kuussa tulee jopa perheenlisäystä. Mut aina kuulemma olis valmis, jos mä haluaisin.. :( :( oksettavaa..
Mikä siinä oksettaa?

vieras
Esim. se jos tuo kotiin vaimolle tuliaisiksi sukupuolitaudin tai jos ehkäisy pettää..
No ei ole kovin todennäköistä, jos käyttää kumia huolellisesti.
Ei kumiakaan tarvitse käyttää, jos on vakituinen toinen suhde.

Hiu
No hohhoijjjaa.
Suhde mielestäni on todella huonoilla kantimilla jo pettämisenkin takia. Ja etenkin kun eletään "se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa" - asenteella Yök. yök yök.

Pettäminen on toisen kunnioituksen puutetta. Ei ole mitään tekopyhää siinä, että ei hyväksy pettämistä.

Vai että kunnioituksen puutetta? Sanoo hänkö, joka on pettänyt tai tullut petetyksi? Älä viitsi yleistää asioita. Ei se aina niin ole. Mitä järkeä pidätellä itseään jos tilaisuus on.
MUN mielestä se on kunnioituksen puutetta ja MUN mielestä pettäminen on AINA väärin.

-

Jos pettää kumppaniaan, niin silloin ei kunnioita tätä paskan vertaa. Miten voi pettää toista ja silti väittää rakastavansa? Miksi haluaa loukata rakastamaansa ihmistä? Ja onko se pettäminen jotenkin paremmin tehty silloin, kun ei toinen sitä tiedä? Pettämistä se on silti.
Ei se paneminen ole siltä kumppanilta pois.
Joskus voi jopa rakastaa kahta ihmistä, kumppania ja rakastajaa/rakastajatarta.
Miten se paneminen/toinen suhde loukkaa kumppania, jos hän ei sitä tiedä?
Pettämisestä ei pidä jäädä kiinni.

mami
Elämä vain on valintoja täynnä, kaikkea ei voi saada. Miksi ei voisi tehdä kotona jotain sen eteen, että vaimo/mies alkaisi haluamaan seksiä jos halut on jostain syystä mennyt. Ihmeellinen asenne monella, että pettäminen nyt vain on kivaa ja minähän otan sen minkä haluan. Näillä ihmisillä on jotain patoumina ja vääristymiä persoonassaan. Sairasta hommaa.

realisti
Mä epäilen ettei ihminen ole oikeasti yksiavioinen. Siksi se on monille niin vaikeaa, etenkin jos kotona ei saa hyvää seksiä. Jos mä en saisi, niin satavarmana pettäisin.

Yhteistyössä