Kysyin yheltä mieheltä miks se pettää vaimoaan?

• Viestiketjun aloittaja joopajoo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mua oksetti vielä se, että kehu sitä miten hienoa on kun vaimo tietää ja antaa hänen vielä asua samassa kämpässä. Tiedän että se nainen on rikki, mies käyttää vaan hyväkseen sen kiltteyttä. Ja on niin macho vaikkei oo ees minkään näkönenkään. Kyllä musta toi on jo jotenki sairaus jos pitää tietosesti ja jatkuvasti pettää kun tietää että se loukkaa. Mutta kun tietää että toinen antaa aina anteeks niin antaa mennä vaan. Ja vaimo on antanu kyllä seksiä mutta kun sitä pitää saada koko ajan eri naisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Mitä pahaa on uskottomuudessa? Varsinkaan jos kumppani ei sitä tiedä?
Esim. se jos tuo kotiin vaimolle tuliaisiksi sukupuolitaudin tai jos ehkäisy pettää..
No ei ole kovin todennäköistä, jos käyttää kumia huolellisesti.
Ei kumiakaan tarvitse käyttää, jos on vakituinen toinen suhde.
:LOL: :LOL:

shhh
Alkuperäinen kirjoittaja Hiu:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Mitä pahaa on uskottomuudessa? Varsinkaan jos kumppani ei sitä tiedä?
Niinpä! Ihme tekopyhiä palsta täynnä!
No hohhoijjjaa.
Suhde mielestäni on todella huonoilla kantimilla jo pettämisenkin takia. Ja etenkin kun eletään "se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa" - asenteella Yök. yök yök.

Te mamma ette voi uskoakaan kuinka paljon ihmiset pettää! Harvat vain jää kiinni. Olen nähnyt niin paljon pettämisiä ettei mikään enää hetkauta. Sitä vaan tapahtuu mitä ihmeellisimmässä paikoissa ja tilanteissa. Mutta hyvähän se on kulkea laput silmissä ja sinisissä silmissään kuvitella ettei minulle niin käy, ei mieheni minua petä Hohhoijaa.....

..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä kans tunnen miehen, johon tutustuessa luulin, et hän on sinkku. Oli sit hotellihuonetta jo varaamassa ym ym, jotenki vain tuli sit esille, et on suhteessa. Ens kuussa tulee jopa perheenlisäystä. Mut aina kuulemma olis valmis, jos mä haluaisin.. :( :( oksettavaa..
Mikä siinä oksettaa?
tuntuu vain kurjalta sen naisen puolesta, ku mies vonkaa vähän väliä. Kuitenki nainen ajattelee, et perhe on sit "täydellinen" ku vauvakin kohta syntyy..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei ole mitään syitä mitkä oikeuttaisivat pettämään. Jos muita haluaa panna, niin sitten pitää erota ja olla sinkkuna.
Pitääkö pettämisessä olla aina joku oikeutus?
Miksi pitäisi erota ja olla sinkkuna?

Se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa!
Jos pettää kumppaniaan, niin silloin ei kunnioita tätä paskan vertaa. Miten voi pettää toista ja silti väittää rakastavansa? Miksi haluaa loukata rakastamaansa ihmistä? Ja onko se pettäminen jotenkin paremmin tehty silloin, kun ei toinen sitä tiedä? Pettämistä se on silti.
Ei se paneminen ole siltä kumppanilta pois.
Joskus voi jopa rakastaa kahta ihmistä, kumppania ja rakastajaa/rakastajatarta.
Miten se paneminen/toinen suhde loukkaa kumppania, jos hän ei sitä tiedä?
Pettämisestä ei pidä jäädä kiinni.
Kyllä on siltä kumppanilta pois. Mun kumppanin pitää ainakin olla uskollinen. Miksi tuntuu olevan sulta pois, että kaikki eivät hyväksy pettämistä millään tavalla?

en tajua
Ei ole mitään syitä mitkä oikeuttaisivat pettämään. Jos muita haluaa panna, niin sitten pitää erota ja olla sinkkuna.

Jos pettää kumppaniaan, niin silloin ei kunnioita tätä paskan vertaa. Miten voi pettää toista ja silti väittää rakastavansa? Miksi haluaa loukata rakastamaansa ihmistä? Ja onko se pettäminen jotenkin paremmin tehty silloin, kun ei toinen sitä tiedä? Pettämistä se on silti.
Kyllä on siltä kumppanilta pois. Mun kumppanin pitää ainakin olla uskollinen. Miksi tuntuu olevan sulta pois, että kaikki eivät hyväksy pettämistä millään tavalla?
Jos kumppani ei tiedä, että puolisonsa pettää, MITEN se on siltä pois? Kerro!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Mä epäilen ettei ihminen ole oikeasti yksiavioinen. Siksi se on monille niin vaikeaa, etenkin jos kotona ei saa hyvää seksiä. Jos mä en saisi, niin satavarmana pettäisin.
Minäkin ajattelen että ehkä miestä ei olekaan luotu yksiavioiseksi. Mutta ainakin minä naisena en voisi kuvitellakaan että pettäisin miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Miksi se pettäminen on siltä vaimolta tai mieheltä pois? Miksi se on niin kamalaa? Sehän on seksiä.
MUN mielestä seksiä harrastetaan oman kumppanin kanssa eikä panna muita. Jos mun mies panisi toista niin ei se mun mielestä olisi vain seksiä vaan se olisi mun loukkaamista, kunnioituksen puutetta ja louttamuksen pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:

Ei ehkä jos toinen ei tiedä, mutta todella väärin se on silti. Paska ihminen joka pettää.

vieras
Miksi se pettäminen on siltä vaimolta tai mieheltä pois? Miksi se on niin kamalaa? Sehän on seksiä.
Ei kaikki näe sitä VAIN seksinä. Minulla siihen liittyy paljon tunteita miestä kohtaan, siksi loukkaisi myös paljon jos olisi toisen kanssa.

vieras
MUN mielestä seksiä harrastetaan oman kumppanin kanssa eikä panna muita. Jos mun mies panisi toista niin ei se mun mielestä olisi vain seksiä vaan se olisi mun loukkaamista, kunnioituksen puutetta ja louttamuksen pettämistä.
Se on sun mielipide ja todella toivon että miehesi pysyy uskollisena!

Mä epäilen ettei ihminen ole oikeasti yksiavioinen. Siksi se on monille niin vaikeaa, etenkin jos kotona ei saa hyvää seksiä. Jos mä en saisi, niin satavarmana pettäisin.
Minäkin ajattelen että ehkä miestä ei olekaan luotu yksiavioiseksi. Mutta ainakin minä naisena en voisi kuvitellakaan että pettäisin miestäni.
Tasa-arvoista puhetta. :D Miksi miehet olisivat sen enempää moniavioisia, kuin naisetkaan? Eiköhän se ole ihmisestä kiinni kuinka seksuaalinen on, ei sukupuolesta.

ap
Kuitenkin mitä on ihmisten kanssa jutellu, niin se paras seksi on sen oman rakkaan kanssa. Useinkaan ne pettämiset ei oo kummoista seksiä, jossain paskasissa vessoissa tai porttikongeissa ym. ja voi olla et hommasta ei kännin takia tuu edes mitään. Silti joku vietti vaan joitain vie ku näkee hyvännäkösen tyypin.

t
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Valheella on lyhyet jäljet.
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Kuinka lyhyet jäljet sillä valheella on? Oma kakkossuhteeni on kestänyt reilut 3 vuotta ja kumppani ei tiedä.

fakta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuitenkin mitä on ihmisten kanssa jutellu, niin se paras seksi on sen oman rakkaan kanssa. Useinkaan ne pettämiset ei oo kummoista seksiä, jossain paskasissa vessoissa tai porttikongeissa ym. ja voi olla et hommasta ei kännin takia tuu edes mitään. Silti joku vietti vaan joitain vie ku näkee hyvännäkösen tyypin.
On kahdenlaista uskottomuutta: pettämistä kännissä satunnaisen vastaantulijan tai vanhan tutun kanssa ja pidempiaikainen salasuhde jossa myös usein on tunnetta ja rakkauttakin.

vieras
Tasa-arvoista puhetta. :D Miksi miehet olisivat sen enempää moniavioisia, kuin naisetkaan? Eiköhän se ole ihmisestä kiinni kuinka seksuaalinen on, ei sukupuolesta.
Ajattelen niin että eikös biologian kannaltakin miehet ole vähän luotu "kylvämään siementä" ja naiset taas yrittää pitää kiinni siitä miehestä koska pitää huolehtia "jälkikasvusta".. Tämä on mun meilipide! :D

v
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Kuinka lyhyet jäljet sillä valheella on? Oma kakkossuhteeni on kestänyt reilut 3 vuotta ja kumppani ei tiedä.
Mistä tiedät ettei kumppanisi tiedä? Tai mistä sen tietää vaikka kumppanillasi olis ollut kakkossuhde myös jo pitkään...

vieras
Ajattelen niin että eikös biologian kannaltakin miehet ole vähän luotu "kylvämään siementä" ja naiset taas yrittää pitää kiinni siitä miehestä koska pitää huolehtia "jälkikasvusta".. Tämä on mun meilipide! :D
Ja lisään vielä että kun sanoit että ihmisestä kiinni miten seksuaalinen, että en minäkään ole mikään seksuaalisesti kylmä mutta oma mies riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
Jos kerran pettäminen on vain seksiä, ei ole pois vakituiselta kumppanilta ja on vähän sellainen mitä sitten juttu, niin miksi salaat suhteesi kumppaniltasi?

kaapo poek
On aivan totta, että 98% miehistä pettää jos joku vain suostuu. Naisista pettää arviolta 90% jos sopiva mies tulee vastaan. Tässä on myös sellainen ero, että miehelle kelpaa lähes pillu kuin pillu, mutta nainen on kronkeli, eli nainen suostuu sitä helpommin, mitä hurmaavampi mies on.

Joo
Pettäjä on kypsymätön ja vastuuton, kykenemätön läheiseen ihmissuhteeseen. Läheisyys omaan puolisoon kärsii pettämisestä aina, vaikka toinen ei siitä tietäisikään. Salaisuus tulee jokatapauksessa olemaan puolisoiden välillä ja estää aidon läheisyyden. Selitellään sitä miten päin vaan, pettäminen on aina VÄÄRIN.

Yhteistyössä