Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on edelleen se Akateemisen kirjakaupan vihko, sitä täytän vain harkiten. Ensin stalkkaan palstalaisia, ujuttaudun ketjuihin muka asiallisena, kirjoittelen nippelitietoja post-it lapuille ja viimein koostan kiinnostavimmista kirjoittajista tarkan profiloinnin.

Se on osa väitöskirja-aineistoani, joka julkaistaan fb.ssä salanimelläni ja peiteselfiein varustettuna.
 
Mulla on sellainen prinsessaprinttikirjanen, jossa lukee vihreällä glitterillä "kuukautiskalenteri". Siihen ei mies eikä vierailevat palstamammat uskalla kajota, pysyy nippelitieto palstalaisista vain omissa hyppysissäni.

Mieheltä pysyy parhaiten turvassa jos kannessa lukee "käyttöohje".
Vierailevilta palstamammoilta parhaan turvan takaa " Tekniikan Maailman" kannet.
Lapsilta pysyy parhaiten turvassa jos kansissa lukee "Parhaat kouluruoat ruusukaalista ja turnipsista".
 
Mulla on edelleen se Akateemisen kirjakaupan vihko, sitä täytän vain harkiten. Ensin stalkkaan palstalaisia, ujuttaudun ketjuihin muka asiallisena, kirjoittelen nippelitietoja post-it lapuille ja viimein koostan kiinnostavimmista kirjoittajista tarkan profiloinnin.

Se on osa väitöskirja-aineistoani, joka julkaistaan fb.ssä salanimelläni ja peiteselfiein varustettuna.

Olethan kiltti ja annat mulle viis minuuttia etumatkaa ennenkuin lähetät valkotakkisen partion perääni.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mulla on edelleen se Akateemisen kirjakaupan vihko, sitä täytän vain harkiten. Ensin stalkkaan palstalaisia, ujuttaudun ketjuihin muka asiallisena, kirjoittelen nippelitietoja post-it lapuille ja viimein koostan kiinnostavimmista kirjoittajista tarkan profiloinnin.

Se on osa väitöskirja-aineistoani, joka julkaistaan fb.ssä salanimelläni ja peiteselfiein varustettuna.

Ai sinäkin Brutukseni liityt tähän väikkärijonoon ja käytät meitä häikäilemättä hyväksesi. Meinaatko tehdä sellaisen perinteisen palstakuulutuksen vielä, jossa kiität kaikkia siitä miten "hyvää matskua" meistä saa. Naurat vähän päälle ja jätät kaikille vähän... saako sanoa... likaisen olon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29822526:
Ai sinäkin Brutukseni liityt tähän väikkärijonoon ja käytät meitä häikäilemättä hyväksesi. Meinaatko tehdä sellaisen perinteisen palstakuulutuksen vielä, jossa kiität kaikkia siitä miten "hyvää matskua" meistä saa. Naurat vähän päälle ja jätät kaikille vähän... saako sanoa... likaisen olon?

en minä teitä kiittele, otan kaiken ansion vain itselleni:D
 
Tykkään juhlamokan tummapaahtoisesta, mutta yleensä tulee juotua pirkan costa ricaa koska oon köyhä.
Kahvin juontiin liittyvä rituaali on pähkäillä joka aamu onko oikein kantaa kahvikuppi jääkaapin viereen maidon kaatamista varten, vai kannetaanko maitopurkki kahvinkeittimen ulottuville että voi kaataa kahvin ja maidon samassa paikassa. Ikuinen pulma, mutta teen näitä molempia kun en osaa päättää. Lisäksi sekoitan maidon kahviin puhaltelemalla kuppiin, en viitsi sotkea lusikkaa kun en käytä sokeria.
Yleensä käytän muumimukia (mieluiten sitä lilaa missä on hosuli), mutta jos muumit on pesussa niin sitten valitsen usein oranssin mukin.
Avatarkuvan poimin netistä, kruunun tein paintilla, ja muistaakseni kaunishäntäinen orava lisäsi kahvikupin siihen (kun valittelin etten osannut liittää kuppia ilman että siihen jäi valkoinen laatikko ympärille).

Mistä sun nimimerkki tulee?

Me ollaan kahvisamiksia :D

Tosin mulle käy mikä muumimuki tahansa, kuosilla ei väliä. Mites kahvin lämpötila? Mulla se on aika tarkkaa, oottelen että kahvi on jähtyny tarpeeksi ja sitten se muki juodaan parilla kulauksella tyhjäksi. Jos kahvi jäähtyy liikaa kaadan sen viemäriin ja otan uuden, tai hätätilanteessa saatan laittaa lämmikettä.
 
Me ollaan kahvisamiksia :D

Tosin mulle käy mikä muumimuki tahansa, kuosilla ei väliä. Mites kahvin lämpötila? Mulla se on aika tarkkaa, oottelen että kahvi on jähtyny tarpeeksi ja sitten se muki juodaan parilla kulauksella tyhjäksi. Jos kahvi jäähtyy liikaa kaadan sen viemäriin ja otan uuden, tai hätätilanteessa saatan laittaa lämmikettä.

Mä rakastin ennen eniten muumipeikon pylly-mukia, sitten sain (ex)anopilta kaks semmoista joululahjaksi, nykyään välttelen niitä huomaamattani.
Kahvin lämpötila on sellainen tarpeeksi lämmin, mutta sen verran jäähtynyt että voi hörppiä ilman että suu palaa. Eli jäähtyköön hetken, ehtii tekemään voileivän odotellessa.

Ja asiamies, maitoa ei voi laittaa ensin.
 

Yhteistyössä