Mäki täällä huion räpylä sinisenä, huokaus.
Booty: montako karvapalleroa on tarpeeksi eli vieläkö ottaisit lisää?
Hmmm, vaikea kysymys. Vain se verran mistä kykenisin huolehtimaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäki täällä huion räpylä sinisenä, huokaus.
Booty: montako karvapalleroa on tarpeeksi eli vieläkö ottaisit lisää?
Ollaan liian tylsiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29819797:utelu ei kuulu hyviin tapoihin vaikka olis lupakin.![]()
Eikös kyse ole tiedon halusta? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29820656:Jokaisen palstaisen tiimarivihkon sivuilla suhisee kaikkien merkitessä paljastuksia ylös. Ai niin, se taitaa olla nykyään lähi-Siwan vihkoja eikä Tiimarin...
Mulla on sellainen prinsessaprinttikirjanen, jossa lukee vihreällä glitterillä "kuukautiskalenteri". Siihen ei mies eikä vierailevat palstamammat uskalla kajota, pysyy nippelitieto palstalaisista vain omissa hyppysissäni.
Mulla on edelleen se Akateemisen kirjakaupan vihko, sitä täytän vain harkiten. Ensin stalkkaan palstalaisia, ujuttaudun ketjuihin muka asiallisena, kirjoittelen nippelitietoja post-it lapuille ja viimein koostan kiinnostavimmista kirjoittajista tarkan profiloinnin.
Se on osa väitöskirja-aineistoani, joka julkaistaan fb.ssä salanimelläni ja peiteselfiein varustettuna.
Mulla on edelleen se Akateemisen kirjakaupan vihko, sitä täytän vain harkiten. Ensin stalkkaan palstalaisia, ujuttaudun ketjuihin muka asiallisena, kirjoittelen nippelitietoja post-it lapuille ja viimein koostan kiinnostavimmista kirjoittajista tarkan profiloinnin.
Se on osa väitöskirja-aineistoani, joka julkaistaan fb.ssä salanimelläni ja peiteselfiein varustettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29822526:Ai sinäkin Brutukseni liityt tähän väikkärijonoon ja käytät meitä häikäilemättä hyväksesi. Meinaatko tehdä sellaisen perinteisen palstakuulutuksen vielä, jossa kiität kaikkia siitä miten "hyvää matskua" meistä saa. Naurat vähän päälle ja jätät kaikille vähän... saako sanoa... likaisen olon?
en minä teitä kiittele, otan kaiken ansion vain itselleni![]()
en minä teitä kiittele, otan kaiken ansion vain itselleni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29825537:copycatti.
:stick:
saan vähintää faceväikkäreiden nobelin:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29825553:ja mitäs mulle palstapaljastuksista. sama kun saatanallisten säkeitten kirjottajalle.![]()
Tykkään juhlamokan tummapaahtoisesta, mutta yleensä tulee juotua pirkan costa ricaa koska oon köyhä.
Kahvin juontiin liittyvä rituaali on pähkäillä joka aamu onko oikein kantaa kahvikuppi jääkaapin viereen maidon kaatamista varten, vai kannetaanko maitopurkki kahvinkeittimen ulottuville että voi kaataa kahvin ja maidon samassa paikassa. Ikuinen pulma, mutta teen näitä molempia kun en osaa päättää. Lisäksi sekoitan maidon kahviin puhaltelemalla kuppiin, en viitsi sotkea lusikkaa kun en käytä sokeria.
Yleensä käytän muumimukia (mieluiten sitä lilaa missä on hosuli), mutta jos muumit on pesussa niin sitten valitsen usein oranssin mukin.
Avatarkuvan poimin netistä, kruunun tein paintilla, ja muistaakseni kaunishäntäinen orava lisäsi kahvikupin siihen (kun valittelin etten osannut liittää kuppia ilman että siihen jäi valkoinen laatikko ympärille).
Mistä sun nimimerkki tulee?
Ei maitoa kahvissa tarvitse sekoittaa.
Ei maitoa kahvissa tarvitse sekoittaa.
No jos laittaa kahviin maitoa, niin kaataa ensin tilkan kupin pohjalle ja sit kahvin päälle. Sekoittuu ihan ittestään.
No jos laittaa kahviin maitoa, niin kaataa ensin tilkan kupin pohjalle ja sit kahvin päälle. Sekoittuu ihan ittestään.
kuolemantuomio. :stick:
( mä kyllä mitään paljastuksia ole kuullut. Ihan itse kaikki faktani hankkinut.
Itse olet fatwasi hankkinut :xmas:
Me ollaan kahvisamiksia
Tosin mulle käy mikä muumimuki tahansa, kuosilla ei väliä. Mites kahvin lämpötila? Mulla se on aika tarkkaa, oottelen että kahvi on jähtyny tarpeeksi ja sitten se muki juodaan parilla kulauksella tyhjäksi. Jos kahvi jäähtyy liikaa kaadan sen viemäriin ja otan uuden, tai hätätilanteessa saatan laittaa lämmikettä.