S
Spencer Hastings
Vieras
Meikäläiseltä ei kannata kysellä. Mulla on taito selvittää sotkut ja sotkea selvät asiat.
Olin juuri tulossa kysymään, että mitä asioita kannatat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meikäläiseltä ei kannata kysellä. Mulla on taito selvittää sotkut ja sotkea selvät asiat.
Olin juuri tulossa kysymään, että mitä asioita kannatat?
Njääh, ne oli vain kateellisia ku jokainen kuvassa ollut pillu oli kauniinpi ja timmimpi kuin niiden.Eipä sinällään yllätä. Modeilla taitaa olla hiekkaa pillussa tms...
Kuka sää oot häh?![]()
Sun salainen ihailija
JUTTELISIT MULLE ENEMMÄN FACEBOOKISSA NIIN TIETÄISIT :stick:
Kai sitä vois leikkii. Jos kukaan on leikkituulella. En tiiä kyl oonko itsekään tunnin päästä. :wave:
Mikä on suurin virheesi?
Aika paha. Kyl se varmaan kouluttautumiseen liittyy jollain tapaa. Että näinkin vanhaksi piti päästä ennen kuin on valmis näkee vaivaa tulevaisuuden eteen. Mut virheet on tavallaan kivoja kun niistä voi aina oppia asioita.![]()
Tai sit vaan jatkaa samaan malliin?![]()
Olin juuri tulossa kysymään, että mitä asioita kannatat?
Kylläistä vatsaa, lämmintä sänkyä, rauhaa ja hiljaisuutta.
Mukavaa sohvaa ja hyvää kirjaa kera oluen ja piippukessun.
Täyttä jääkaappia, lämmintä liettä ja keskuslämmitystä.
Savusaunaa, rantalaituria ja kesäiltaa ilman hyttysiä.
Shakkia, Monopolya ja pasianssia.
Hercule Poirottia, Albert Einsteinia ja Samvais Gamgia.
Aamukahvia, aamukahvia ja mainitsinko jo aamukahvin?
Aika karmeen kuvan löysit itelles![]()
Sehän on oikein kuvaava, niinku noin henkisesti. Sellanen "sielunkuva" :xmas:
Kai määkin voisin vastata pariin järkevään(?) kysymyksen jos jotain kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29818038:Mitä kahvilaatua tykkäät juoda? Onko sinulla jotain kahvinjuontiin liittyviä rituaaleja, kuten juot kahvisi aina tiettyyn aikaan tai tietystä kupista? Oletko itse tehnyt tehnyt tuon avatarissa olevan kuvasi? Noin. Muutamia järjettömän järkeviä ja tärkeitä kysymyksiä.
Mistä sun nimimerkki tulee?
Mäkin olisin halunnut niitä kysymyksiä. En yleensä tykkää, mutta sen kerran kun annan luvan niin hiljaista on. Pöh.