Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Neljä kummilasta on.:)
Tuo sosiaalinen erakko tarkoittaa mun kohdalla sitä että tykkään ihmisistä mutta tarvitsen välillä aika paljon aikaa olla yksin.

Olen myös aika omapäinen, ja mulle on tosi vaikeaa yhdistää ihmisten miellyttäminen (siis se normaali myötäily) ja omat mielipiteet. Se näkyy täällä. :D

Voi ei sää kuulostat liikaa multa, ollaankohan me jotain sukua?!? =D Mis päin muuten asut?

Ootko huomannut jopa sitä, että ihmsiet ei uskalla sulle sanoa jotain koska pelkäävät reaktiotasi? Tai että susta puhutaan pahaa selän takana?
 
Sellainen mielikuva tullut täältä että Echo on aina äänessä ja haluaa sanoa viimeisen sanan. En sano että se olisi huono ominaisuus. Aloitatko helposti keskusteluja tuntemattomien kanssa?

No joo, kun kirjoitin että olen täällä samanlainen kuin IRL niin ei se ihan pidä paikkaansa. Mä olen täällä keskustellakseni semmoisista asioista mistä ei edes ystävien kanssa ehdi jauhaa, ja täällä voi monta aihetta käydä perusteellisemmin. Vänkään täällä, koska mua kiinnostaa täällä asiakysymykset.
En ole täällä varsinaisesti tutustumassa kehenkään - vaikka rakkaaksi on moni täällä käynyt. :heart:
Mutta siis livenä keskitytään muiden mammojen kanssa toistemme kuulumisiin ym.

Tuntemattomien kanssa olin pitkään aloitteentekijä, nykyisin en aina jaksa ottaa sitä tehtävää.
 
Voi ei sää kuulostat liikaa multa, ollaankohan me jotain sukua?!? =D Mis päin muuten asut?

Ootko huomannut jopa sitä, että ihmsiet ei uskalla sulle sanoa jotain koska pelkäävät reaktiotasi? Tai että susta puhutaan pahaa selän takana?

En kerro asuinpaikkaani.
Hmmm, mikähän pirttihirmu-kuva minusta on täällä välittynyt? No joo, täällä mulla on voimakkaat mielipiteet, livenä ei. Mies tosin välillä ryömii sängyn alle peloissaan kun mulla ei iittalat mee sävy sävyyn maton, tapetin, kissan turkin värin ja miehen asukokonaisuuden kanssa. :rolleyes:
 
En kerro asuinpaikkaani.
Hmmm, mikähän pirttihirmu-kuva minusta on täällä välittynyt? No joo, täällä mulla on voimakkaat mielipiteet, livenä ei. Mies tosin välillä ryömii sängyn alle peloissaan kun mulla ei iittalat mee sävy sävyyn maton, tapetin, kissan turkin värin ja miehen asukokonaisuuden kanssa. :rolleyes:

Joo, mutta siis jos olet tempperamenttinen ja vahvat mielipiteet-omaava tyyppi niin kai saat jotain lokaa niskaasi? Vai osaatko sä hillitä itsesi paremmin irl ja et esim puhu homoista jne.? :)
 
Joo, mutta siis jos olet tempperamenttinen ja vahvat mielipiteet-omaava tyyppi niin kai saat jotain lokaa niskaasi? Vai osaatko sä hillitä itsesi paremmin irl ja et esim puhu homoista jne.? :)

Eipä tuolla paljon mun mielipiteistäni tiedetä. Täälläpäin sitäpaitsi tulee vastaan ehkä 1 homo/vuosi, nekin on puoliksi kaapissa vielä joten asia ei ole täällä mitenkään pinnalla. :whistle:
 
Eipä tuolla paljon mun mielipiteistäni tiedetä. Täälläpäin sitäpaitsi tulee vastaan ehkä 1 homo/vuosi, nekin on puoliksi kaapissa vielä joten asia ei ole täällä mitenkään pinnalla. :whistle:

Juu. :) Kiva jos sujuu sopuisasti. Mä olen nyt viime aikoina jo valmiiksi masentuneena huomannut että joskus ei kannattaisi sanoa mtn... Se sanonta "vaikeneminen on kultaa" on todella hyvä sanonta. Tarkoitan tällä sitä kuinka helposti käsitetään väärin ja heti tulee kauheaa draamaa kun joku jossain "vuotaa" ja sanoo hieman enemmän mitä saisi. Mut en enempää uskalla puhua tuosta kun koskee taas työpaikkaa, mut siis varmaan voit samaistua fiiliksiin..? Minkäs teet kun se oma mielipide vaan pittää saada sanotuksi!!! :kieh:
 
Juu. :) Kiva jos sujuu sopuisasti. Mä olen nyt viime aikoina jo valmiiksi masentuneena huomannut että joskus ei kannattaisi sanoa mtn... Se sanonta "vaikeneminen on kultaa" on todella hyvä sanonta. Tarkoitan tällä sitä kuinka helposti käsitetään väärin ja heti tulee kauheaa draamaa kun joku jossain "vuotaa" ja sanoo hieman enemmän mitä saisi. Mut en enempää uskalla puhua tuosta kun koskee taas työpaikkaa, mut siis varmaan voit samaistua fiiliksiin..? Minkäs teet kun se oma mielipide vaan pittää saada sanotuksi!!! :kieh:

Juu, tuttua... :)
 
No miten ratkaiset tilanteet?? Käsirysy?

En sano ensin mitään. Sit kun soraääniä rupeaa tulemaan muualtakin tai epäkohdat toistuu useamminkin kuin kerran, niin sanon että tässä asiassa kyllä kieltämättä vähän mättää se ja se.
 
Mut nyt tuutimaan. :wave: Öitä.
 
tämä lauta piirtelle ihan itekseen. :vampire:
English_ouija_board.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814626:
tämä lauta piirtelle ihan itekseen. :vampire:
English_ouija_board.jpg

Tällaista pienempänä kokeiltiin!

Meinaan vielä joskus kokeilla uudestaan, kunhan saan jonkun houkuteltua kaveriks!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814632:
turha vaiva, ei todellakaan toimi.
jos joku väittää että toimii niin lääkäriltä saa lääkettä joka poistaa harhoja.

Se on jännää ja pelottavaa.
m04138.gif
 

Yhteistyössä