Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29813822]Haittaaks jos on tunnistanut sinut?[/QUOTE]

Vastakysymys sulle:oletko tunnistanut mut?
Eipä se kauheasti haittaa...olen sama ihminen täällä kuin livenä.
 
[QUOTE="vieras.";29813835]Nooo.. Niin, jos en nyt erehdy täysin kirjoittajasta, eli sinusta, niin mitä tapahtui sille sun täydelliselle miehelle? Ja en kettuile, jäänyt vaan mieleen ylistys.[/QUOTE]

Whaaat? En kyllä tiedä. Mistä lie tullut ja minne mennyt, kun ei mitään muistikuvaa.
 
Paitsi että pelottaa jos joku tuttu huomaa miten paljon välillä vietän aikaani palstalla. :D No, multi-taskingia, täs oon samalla iltapalaa väsäilemässä ja viestittämäs kännyllä yhdelle tutulle...

Juu sä naapurin Mirkku: se sun rauhaarakastava ja hymyilevä naapurisi on palsta-addikti....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29813847:
Osallistutko ruokahaasteeseen?

Ainakin tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että en. Voihan tuo olla, että viikonloppuna makkarat pyöräytellään, mutta se ei tuntunut olevan vaihtoehto tuonne olleskaan. No katsotaan nyt, onhan tässä vielä aikaa.
 
Multa voi kysyä myös mutta vastaamisesta ei kannata olla varma. :)

Joko miehesi on alkanut käyttäytyä salamyhkäisesti yhteisillä kauppareissuillanne?
Haluaa ehkä maksaa ostoksensa erikseen?:D
Tai haluaa käydä jostakin syystä ihan yksinään kaupassa?
 
[QUOTE="vieras.";29813884]Eikö sulla ollut joku vanhempi kiltti mies? Tai sitten jollain toisella palstalaisella on samantapainen avatar kuin sulla, nikit jää harvemmin mieleen. Eli ei sitte mtn.[/QUOTE]

Ei valitettavasti ole vanhempaa kilttiä miestä. Tai ole ollutkaan. Höh.
 

Yhteistyössä