Tästä tuli aika tylsä ketju. Kaikki haluaisi päästä jakamaan salaisuutensa, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:wave: kysyä saa mitä vaan, eri asia saako vastausta...mutta epäilenpä että mulle kyssiä olisikaan
Muoks : ennustava tekstinsyöttö...
Tästä tuli aika tylsä ketju. Kaikki haluaisi päästä jakamaan salaisuutensa, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella.
Multa voi kysyä myös mutta vastaamisesta ei kannata olla varma.![]()
Just mietin samaa
Kysynkin nyt sinulta Jellybeany, että mitkä ovat suosikkimurojasi?
Ihan estottomasti vain.
Tästä tuli aika tylsä ketju. Kaikki haluaisi päästä jakamaan salaisuutensa, mutta ketään ei kiinnosta kuunnella.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29813624:on vieläki.
Whaaat? En kyllä tiedä. Mistä lie tullut ja minne mennyt, kun ei mitään muistikuvaa.
Ne suklaiset rinkulaiset. Entä tykkäätkö sinä talkkunasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29813847:Osallistutko ruokahaasteeseen?
Oliks se sinä, kenen mies muka oli itseään dildottanu sun reissun aikana tms.Kun epäilytti, että onko siellä ollut joku toinen nainen leikkimässä..
Multa voi kysyä myös mutta vastaamisesta ei kannata olla varma.![]()
Whaaat? En kyllä tiedä. Mistä lie tullut ja minne mennyt, kun ei mitään muistikuvaa.
Joko miehesi on alkanut käyttäytyä salamyhkäisesti yhteisillä kauppareissuillanne?
Haluaa ehkä maksaa ostoksensa erikseen?
Tai haluaa käydä jostakin syystä ihan yksinään kaupassa?
Häh?![]()
Kyllä. Minä olen ikuisesti se-jonka-mies-työnsi-dildon-perseeseen.
Kyllä. Minä olen ikuisesti se-jonka-mies-työnsi-dildon-perseeseen.
Saavutus se sekin on![]()
Saavutus se sekin on![]()