Kysy, prostituoitu vastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25476222]Mitä tekisit jos tulisit raskaaksi jollekkin asiakkaallesi? Tai jos kävisi niin että SINÄ rakastuisit asiakkaaseesi?[/QUOTE]

Keskeyttäisin hyvin todennäköisesti raskauden. On kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että näin kävisi, koska minulla on myös hormonaalinen ehkäisy.

Asiakkaseen rakastumista pidän kohdallani lähestulkoon yhtä mahdollisena kuin raskautta.

[QUOTE="kuura";25476345]Vaikuttaa että olet tasapainossa tämän asian kanssa ja jos tykkäät ja pää kestää niin mikäs siinä. Pelottaa vaan kun tässä ketjussa tullut aikas positiivinen kuva työstäsi, jos tätä joku nuori lukee ja alkaa miettiä samaa alaa "helpon rahan" toivossa. Mitä sanoisit heille? Muille nuorille jotka ovat miettineet alaasi? Suosittelisitko? Onko se oikeasti helppoa? Mikä on rankkaa? Oletko tavannut kollegoita joilla ei ehkä ole niin helppoa, kuin kirjoituksistasi huokuu?[/QUOTE]

En suosittelisi tätä työtä kenellekään, etenkään hyvin nuorelle ihmiselle. Tässä ammatissa on osattava pitää tarkasti huolta itsestään ja koska tukiverkostoja ei monellakaan käytännöllisesti katsoen ole, vertaistukea siis ja koska työ on useimmiten pakko salata, tämä vaatii vahvan psyyken. Olen tavannut muutaman alalla olevan, joilla on mielenterveys alkanut horjua, tosin heillä on sen suhteen ollut ongelmia jo ennen tämän työn aloittamista. Kaikille tämä ei sovi todellakaan.

Ehdottomasti raskainta on salailu sekä tietynlainen pieni pelko ja jännitys aina uuden asiakkaan kohdalla. Haasteellista oli omaksua mekanismit, joilla mieli saadaan ns. työmoodiin alueella, johon aiemmin liittyi aina tunteita.
Tunnen myös surua niiden naisten puolesta, jotka kokevat, ettei heillä ole muita vaihtoehtoja kuin työskennellä prostituoituina. Sellainen tunne on omiaan hajottamaan psyyken ja jos ei osaa suojella itseään, asiakaskuntaan valikoituu helposti saastaa, joka on vahingollista.

Ootko ajatellut sitä, että mahdollisessa oman tulevan alasi töissä saatat törmätä vanhoihin asiakkaisiisi? Mä pelkäisin varmaan eniten sitä, mitä tuosta voisi seurata. Otetaan esimerkiksi mun sisko, joka lukee oikeustiedettä. Miten vakavasti otettava hän olisi sen jälkeen, kun varsinaisessa ammatissaan törmäisi noihin entisiin seksipalveluasiakkaisiinsa ja hänen pitäisi esimerkiksi hoitaa heidän keissejään?

Ootko ajatellut sitä, että mahdollisessa oman tulevan alasi töissä saatat törmätä vanhoihin asiakkaisiisi? Mä pelkäisin varmaan eniten sitä, mitä tuosta voisi seurata. Otetaan esimerkiksi mun sisko, joka lukee oikeustiedettä. Miten vakavasti otettava hän olisi sen jälkeen, kun varsinaisessa ammatissaan törmäisi noihin entisiin seksipalveluasiakkaisiinsa ja hänen pitäisi esimerkiksi hoitaa heidän keissejään?

Olen ajatellut tätä. Vanhoihin asiakkaisiin törmäämisen todennäköisyyttä laskee jonkin verran se, että olen suunnitellut muuttavani toiselle paikkakunnalle valmistuttuani ja työskenteleväni ehkä ulkomaillakin tulevaisuudessa. Saatan törmätä heihin, mutta se riski tähän työhön kuuluu.

Ok, kiitos vastauksestasi.
Kannattaa tutustua, siellä on aika samanlaisia kokemuksia ammatistasi kuin sinulla.
Itse en usko että kykenisin prostituutioon, mutta en tuomitse. Moraalinen vastuu on ostajalla.

[QUOTE="hmm";25476603]Ok, kiitos vastauksestasi.
Kannattaa tutustua, siellä on aika samanlaisia kokemuksia ammatistasi kuin sinulla.
Itse en usko että kykenisin prostituutioon, mutta en tuomitse. Moraalinen vastuu on ostajalla.[/QUOTE]

Kyseinen blogi on minulle kyllä tuttu, lueskelen paljon prostituoitujen blogeja mutten kirjoita itse, ainakaan vielä.

[QUOTE="vieras";25474372]Mihin temppuihin et suostu asiakkaan kanssa ja ovatko ne samoja kuin vapaa-ajan seksissä?[/QUOTE]

En suostu anaaliseksiin, suuteluun, suuseksiin paljaalla ja ryhmäseksiin. Noin muutamia mainitakseni. En tarjoa mitään erikoisempaa kuten alistamista enkä suostu naimaan autossa.

Miksi Audi maksaa paljon, miksi se ei ole halvempi jotta köyhemmälläkin olisi siihen varaa? Onko Audin omistaminen ihmisoikeus?

Jos on varaa matkustaa ulkomaille halvempaa seksiä saadakseen, ei voida puhua vähävaraisesta ihmisestä.

Audin kalleuden syynä on pääasiassa autovero. Ja myyjän ahneus. Samoista osista tehty laadukkaampi Skoda on halvempi.

Ulkomaan matkat ovat halpoja. Jo 600 eurolla pääsee Thaikkuihin panemaan. Vielä halvemmalla Pietariin josta saa missitason naisia myös pikkurahalla.

Lisäksi ei verottaja pahastu vaikka laitat ammatiksesi huora, se kyllä verottaa ihan kaikesta kun summan vaan ilmoitat.

Onko kukaan koittanut selvitä maksamatta? Otatko maksun etukäteen? Hoituuko maksu ihan käteisellä vai meneekö se niin, että kun rahat näkyy tilillä niin sitten nussitaan? Oletko koskaan joutunut vaaratilanteisiin? Kuinka uskallat mennä asiakkaiden kotiin? Mitä jos se onkin joku hullu ja siellä on joku häkki odottamassa seksiorjaa? :S Onko sulla vaikeuksia saada nukuttua "keikan" jälkeen, vai pystytkö tuosta noin vain sulkemaan tapahtuneen mielestä? Onko kukaan asiakas pieraissut seksin aikana?

[QUOTE="köyhä";25479907]Audin kalleuden syynä on pääasiassa autovero. Ja myyjän ahneus. Samoista osista tehty laadukkaampi Skoda on halvempi.

Ulkomaan matkat ovat halpoja. Jo 600 eurolla pääsee Thaikkuihin panemaan. Vielä halvemmalla Pietariin josta saa missitason naisia myös pikkurahalla.

Lisäksi ei verottaja pahastu vaikka laitat ammatiksesi huora, se kyllä verottaa ihan kaikesta kun summan vaan ilmoitat.[/QUOTE]

No hyvänen aika, matkusta sinä halvan seksin perässä jos se kannattaa :) Mielenkiinnosta kysyn, onko sinulla seksimatkoja tehdessäsi periaatteita sen suhteen, ostatko seksiä alaikäiseltä tai selvästi vaihtoehdottomalta, ehkä ihmiskaupan uhrilta?

Kysynnän ja tarjonnan laki määrää hintatason seksissäkin. Miksi ihmeessä täällä kukaan myisi seksiä selvästi alle markkinahintojen, hyvästä tahdostako "köyhiä" kohtaan, jotta reppanoiden ei tarvitsisi matkustaa Pattijoelle panemaan halvemmalla? :D

Onko kukaan koittanut selvitä maksamatta? Otatko maksun etukäteen? Hoituuko maksu ihan käteisellä vai meneekö se niin, että kun rahat näkyy tilillä niin sitten nussitaan? Oletko koskaan joutunut vaaratilanteisiin? Kuinka uskallat mennä asiakkaiden kotiin? Mitä jos se onkin joku hullu ja siellä on joku häkki odottamassa seksiorjaa? :S Onko sulla vaikeuksia saada nukuttua "keikan" jälkeen, vai pystytkö tuosta noin vain sulkemaan tapahtuneen mielestä? Onko kukaan asiakas pieraissut seksin aikana?

Toistaiseksi ei ole kukaan koettanut selvitä maksamatta. Maksu hoidetaan yleensä etukäteen ja käteisellä.
Vaaratilanteisiin en ole vielä kertaakaan joutunut, jonkin verran vastenmielisiin tilanteisiin kyllä muutamaan otteeseen. Kokemus on opettanut hyvin tunnistamaan vähänkään arveluttavat tapaukset. Menen mieluummin asiakkaan kotiin tai hänen hankkimaansa tilaan kuten hotellihuoneeseen, koska kotini on yksityisaluettani. Kodin käyttäminen vastaanottotilana olisi kustannustehokasta, jos ottaisin vastaan useamman asiakkaan päivässä, mutta tällä työskentelytahdilla voin hyvin mennä muuallekin.
Univaikeuksia oli alkuun jonkin verran ja vastenmielisten asiakkaiden jälkeen eritoten.
En muista että olisin kenenkään koskaan huomannut pieraisevan seksin aikana :D

Miten ihmeessä pystyt huoraaman ihmisen kanssa, joka on naimisissa, tai vaikkapa vain parisuhteessa? Tai jos hänellä on perhe? Tiesitkö että valitsemassasi työssä on sekin riski, että suhteissa olevien vaimot (mahdollisesti heidän vanhemmat lapsetkin) saavat asian selville? Siinä tapauksessa ei hyvä heiluisi. Saattaisit saada pahasti turpaasi, ja sen lisäksi he saisivat varmasti henkilöllisyytesi selville. Olis vain ajankysymys, kun koko perheesi ja lähiverkostosi tietäisi touhuistasi.

Jos läheiset sinulle ihmiset, kuten ystävät, perhe, sukulaiset, saisivat tietää teoistasi, ja vaatisivat sinua lopettamaan samantien, tekisitkö niin? Vai sanoisitko siinä tapauksessa heille, että valinta ei ole heidän ja jatkaisit huoraamista?

Jos haluat todella toimia huorana, ja myydä itseäsi, niin tee se, mutta jätä perheenperustaneet ja aviossa olevat henkilöt hoitamatta. Mielestäni on väärin, ja täysin MORAALITONTA, huorata suhteessa oleville miehille.

Parisuhteessa olevilla miehillä on itsellään korkeat intressit pitää vieraissa käymisensä salassa ja he ovat siinä hyvin huolellisia. Minä pidän kohdallani huolen siitä, että minusta ja käynnistäni ei jää minkäänlaista merkkiä, ei parfyymia lakanoihin eikä kondominkuorta lattialle.
Valitettavasti hyvin merkittävä prosentti asiakkaista on parisuhteessa. Osa ei varsinaisesti mainitse asiasta mutta yleensä sen näkee olemuksesta. Harva heistä on niin törkeä, että tuo prostituoidun yhteiseen vuoteeseen, jonka vieressä on pinnasänky ja yöpöydällä vaimon viimeksi lukema kirja.

Ajattelen, että näiden minulle tuntemattomien miesten touhut vaimonsa selän takana ovat ensisijaisesti heidän häpeänsä. He valitsevat pettää kumppaniaan. Minulta on jopa kysytty mielipidettä siihen, pitäisikö heidän kertoa kumppanilleen tapahtuneesta, siihen olen ollut jäävi vastaamaan mutta muunlaisia parisuhdeneuvoja olen joskus antanut, jos mies on halunnut purkaa sydäntään.
Minua on vaikea jäljittää, vaikka joku miehen lähipiiristä saisikin tietää miehen touhuista. Liittymän kautta siinä onnistuu vain poliisi ja uskottomuus ei ole poliisiasia.

Miten ihmeessä pystyt huoraaman ihmisen kanssa, joka on naimisissa, tai vaikkapa vain parisuhteessa? Tai jos hänellä on perhe? Tiesitkö että valitsemassasi työssä on sekin riski, että suhteissa olevien vaimot (mahdollisesti heidän vanhemmat lapsetkin) saavat asian selville? Siinä tapauksessa ei hyvä heiluisi. Saattaisit saada pahasti turpaasi, ja sen lisäksi he saisivat varmasti henkilöllisyytesi selville. Olis vain ajankysymys, kun koko perheesi ja lähiverkostosi tietäisi touhuistasi.

Jos läheiset sinulle ihmiset, kuten ystävät, perhe, sukulaiset, saisivat tietää teoistasi, ja vaatisivat sinua lopettamaan samantien, tekisitkö niin? Vai sanoisitko siinä tapauksessa heille, että valinta ei ole heidän ja jatkaisit huoraamista?

Jos haluat todella toimia huorana, ja myydä itseäsi, niin tee se, mutta jätä perheenperustaneet ja aviossa olevat henkilöt hoitamatta. Mielestäni on väärin, ja täysin MORAALITONTA, huorata suhteessa oleville miehille.

Nainen on naiselle susi.:O

Jos sinulla on n. 1 mies illassa, harrastat seksiä 30 miehen kanssa kuukaudessa. Eli tienaat noin 6000e/kk.

Minä itse tienasin ko ammatissa kuukaudessa noin 8 000 - 10 000e, tosin asiakkaita en ottanut joka ilta vastaan ja tein myös ns viikonloppukeikkoja, jolloin asiakas maksoi kaikki kulut. Olen matkannut seuralaisena ympäri Euroopan. Ehkäsykapselin kanssa kuukautiset loppuivat minulta, eli se ei rajoita toimintaa. Ansaitsin niin paljon, että ostin oman asunnon niillä rahoilla. Lopetin kun sain opiskelut suoritettua, pysyvän oman alan työpaikan ja löysin elämääni ihanan puolison.

Harva heistä on niin törkeä, että tuo prostituoidun yhteiseen vuoteeseen, jonka vieressä on pinnasänky ja yöpöydällä vaimon viimeksi lukema kirja.

Tästäkin on kokemusta, vaippapaketti vain heilui sängyntolpassa ukon bylsiessä menemään... :-p

Harva suomalainen nainen nyt kehtaa julkisesti tunnustaa olevansa niin lehmä, uppoutunut lapsiinsa ja unohtaneensa miehen tarpeet, että kehtaisi prostituoidun kimppuun käydä. Mitähän ne naapuritkin sanoisi, sukulaisista puhumattakaan, jos paljastuisi että Pertti Perusinsinööri ottaa mielummin vierasta maksullista kuin sekstailee vaimonsa Pirjon kanssa, joka on vajonnut kakkavaippa-tissi-hellantuutelis maailmaan? Vaimot monesti vinkuu ja valittaa kun mies lähentelee, vaikka vaimoa ei tee mieli - jos mies tyydyttää tarpeensa niin miksi vinkumaan siitä? Parempi minun mielestä rahasta ilman tunnesidettä kuin esim työkaverin kanssa ja suurta romanssia kehitellen. Prostituoitu ei ole kiinnostunut hajoittamaan perhettä eikä hän ole se, joka houkuttelee pettämään vihkilupauksen.

Minä olen aina käyttänyt "salanimeä", valehdellut ikäni asiakkaille, jättänyt taustani sen tarkemmin selvittämättä (esim kotiosoitteeni yms), sähköpostit yms ovat tälle salanimelle ja hoidan niin, ettei ip-osoitettakaan voi jäljittää. Käytin työkeikoilla värillisiä piilareita, jotka muuttavat ulkonäköäni jonkin verran, lisäksi tyylini oli aivan erilainen kuin mitä normisti. Kännykkänä prepaid. Kuljin työkeikat julkisilla. Oma lähisuku ei entisestä ammatistani tiedä eikä nykyinen puolisonikaan. Jos olisivat jotain kautta saaneet tietoonsa en usko että olisivat uskoneet edes. Olen aina tehnyt muutakin työtä ja en ole rahoja levitellyt koskaan (koska ostin rahoilla asunnon). Eipä ne minun tulot ole kiinnostanut niin kauheasti sukuani, että olisi pitänyt kaivella. Ja arviolta 80% asiakkaistani on ollut parisuheessa...

Tästäkin on kokemusta, vaippapaketti vain heilui sängyntolpassa ukon bylsiessä menemään... :-p

Harva suomalainen nainen nyt kehtaa julkisesti tunnustaa olevansa niin lehmä, uppoutunut lapsiinsa ja unohtaneensa miehen tarpeet, että kehtaisi prostituoidun kimppuun käydä. Mitähän ne naapuritkin sanoisi, sukulaisista puhumattakaan, jos paljastuisi että Pertti Perusinsinööri ottaa mielummin vierasta maksullista kuin sekstailee vaimonsa Pirjon kanssa, joka on vajonnut kakkavaippa-tissi-hellantuutelis maailmaan? Vaimot monesti vinkuu ja valittaa kun mies lähentelee, vaikka vaimoa ei tee mieli - jos mies tyydyttää tarpeensa niin miksi vinkumaan siitä? Parempi minun mielestä rahasta ilman tunnesidettä kuin esim työkaverin kanssa ja suurta romanssia kehitellen. Prostituoitu ei ole kiinnostunut hajoittamaan perhettä eikä hän ole se, joka houkuttelee pettämään vihkilupauksen.

No näinpä. Luulisi kenelle tahansa vaimolle olevan pahempi se, että mies on viritellyt romanttisen suhteen johonkuhun, kuin se että käy satunnaisesti huorissa. Prostituoidulla ei ole yleensä minkäänlaisia intressejä hajottaa miehen parisuhdetta.
Omasta puolestani voin sanoa, ettei suurin osa niistä reppanan oloisista perheenisistä kiinnostaisi työn ulkopuolella millään tasolla. Suhtaudun heihin ystävällisesti, mutta säälin heitä jotenkin.

Minä itse tienasin ko ammatissa kuukaudessa noin 8 000 - 10 000e, tosin asiakkaita en ottanut joka ilta vastaan ja tein myös ns viikonloppukeikkoja, jolloin asiakas maksoi kaikki kulut. Olen matkannut seuralaisena ympäri Euroopan. Ehkäsykapselin kanssa kuukautiset loppuivat minulta, eli se ei rajoita toimintaa. Ansaitsin niin paljon, että ostin oman asunnon niillä rahoilla. Lopetin kun sain opiskelut suoritettua, pysyvän oman alan työpaikan ja löysin elämääni ihanan puolison.

Ja maksoit verot? :)

Yhteistyössä