Kysy prostituoidulta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äiti";26809491]Oletko pystynyt ostamaan ison talon perheellesi noin hyvillä tuloilla?[/QUOTE]

En oikeastaan. Meillä on kyllä ihan perinteinen asuntolaina, toki sitä pystytään lyhentämään vähän nopeammin kuin meidän tuloilla normaalisti, mutta koska en maksa tuloistani veroja, en pysty niitä kovinkaan suurina summina käyttämään ilman että verottaja puuttuu peliin. Rahat käytämme pääasiassa yleiseen elämiseen, matkusteluun, sisustamiseen jne. Muutaman isomman jutun olen maksanut, esim. silikonirinnat itselleni ja miehelleni hammasremontin, mutta muuten elämme hyvin maltillista elämää. Toki säästössä mulla on aika paljon rahaa myös, mutta en tiedä mihin ne lopulta käytetään.

[QUOTE="äiti";26809529]Olisiko xxl-kokoisella naisella kysyntää?[/QUOTE]

Mä väitän että jokaiselle naiselle on kysyntää kun hinta on oikea. En usko että saisit kovinkaan monta asiakasta minun hinnoillani, mutta esim. 150-200e/h on ihan realistinen tienisti jos olet lihavuudesta huolimatta kuitenkin siedettävän näköinen.

[QUOTE="vieras";26809533]Kuinka usein käyt sp-testeissä, käytätkö aina kortsua?[/QUOTE]

Testaan itseni kattavasti 2kk välein pro-tukipisteessä, ja käytän aina kondomia, myös suuseksissä.

[QUOTE="vieras";26809545]Onko asiakkaanasi ollut tummaihoisia, pitääkö paikkansa että heillä on isompi kuin keskiverto-arjalaisella?[/QUOTE]

Itse otan vastaan vain suomalaisia asiakkaita, joten en osaa tähän vastata.

[QUOTE="vieras";26809554]80-150 laadukkaasta suomi-neidosta. Ap on puhdas mielikuvitustuote.[/QUOTE]

Höpö höpö, käypä huviksesi vilkaisemassa sihteeriopiston oppilaslistaa, suomalaisten naisten pyynti on keskimäärin 220e/h. Ihan oikea henkilö mä olen ainakin oman käsitykseni mukaan, ja eilen oli mun edellinen "duunipäivä".

[QUOTE="Nainen";26809428]Ainakaan vielä kukaan kadulla ei ole tullut mulle huutelemaan. Aika suuri osa asiakkaistani on varattuja, joten heillä ei ole tarvetta oman kiinnijäämisensä takia "tunnistaa" mua kadulla, saatika sitten alkaa huutelemaan mitään. Koska veloittamani taksa on aika korkea yleisesti verrattuna, asiakkaikseni ei juurikaan kaheleita päädy, joten sekin pienentää riskiä siitä että ammattini leviäisi muiden tietoon. Myöskään kukaan sukulainen, kaveri tms. ei tiedä seksin myymisestäni. Vanhempi lapseni on nyt 8v, eikä hän ainakaan vielä ole minulta tai keltään muultakaan kuullut että olisin huora. Ilmoituksessani ei ole kasvokuvaa, joten en oikein keksi mistä tässä syntyisi niin suuri riski siihen että oisi hyvin todennäköistä että lapsilleni valkenee minun "ammattini".

Yhteensä olen urani aikana harrastanut seksiä ehkä 500 miehen kanssa. Minulla on suurin osa asiakkaista vakkareita, joten aika harvoin sitä enää nykyään uusia ihmisiä edes kohtaa. Tuo määrä ei musta ole niin suuri että kiinnijääminen varsinaisesti olisi kovin todennäköistä.[/QUOTE]

Eivät tietenkään asiakkaasi halua tunnistaa sinua, eivätkä halua olla tekemisissä kanssasi muuten kuin että olet heidän tyhjennysastiana ja varsin todennäköisesti eivät sinun lapsesi koskaan kuulu heidän piireihinsä työsi takia, vaan syrjätyvät
muun rupusakin joukkoon.
Tosin, et ole oikea prostituoitu vaan provo, mutta näin se oikeilla oikeassa
elämässä menee.

[QUOTE="Nainen";26809565]Testaan itseni kattavasti 2kk välein pro-tukipisteessä, ja käytän aina kondomia, myös suuseksissä.[/QUOTE]

Luksusprostutioitu ei todellakaan käivisi pro-pisteessä eikä kukaan maksa yli 200 siitä että imet kumia.

• Tykkää
Reactions: Metis
[QUOTE="vieras";26809585]Kumpi miellyttää enemmän, mies jolla on iso jota hän ei osaa käyttää vai mies, jolla on keskiverto mutta joka on teknisesti taitava?[/QUOTE]

hah, se on yks ja sama, kunhan sessio on mahdollisimman nopeasti ohi.

[QUOTE="vieras";26809585]Kumpi miellyttää enemmän, mies jolla on iso jota hän ei osaa käyttää vai mies, jolla on keskiverto mutta joka on teknisesti taitava?[/QUOTE]

Jälkimmäinen. En muutenkaan innostu vain isosta peniksestä, kyllä se kemia on tärkeintä sänkyleikeissä.

Tuli mieleen tuosta iltalehden tämän päiväisestä jutusta, missä kerrotaan monien opiskelijoiden rahoittavan opiskelunsa seksillä ja olen jo kauan ennen tuota lehtijuttua jo miettinyt, että voisin tehdä itse samoin. Joten mitä neuvoja sinulla olisi aloittavalle prostituoidulle? Mitä aloitteleva, nuori ja hoikka nainen voi pyytää tunnilta max? Millaista on seksi oman miehesi kanssa? Onko se ns. perusaviopari- seksiä vai normaalia parempaa, koska sinulla on kuitenkin paljon kokemusta? :)

[QUOTE="Vieras";26809591]Eivät tietenkään asiakkaasi halua tunnistaa sinua, eivätkä halua olla tekemisissä kanssasi muuten kuin että olet heidän tyhjennysastiana ja varsin todennäköisesti eivät sinun lapsesi koskaan kuulu heidän piireihinsä työsi takia, vaan syrjätyvät
muun rupusakin joukkoon.
Tosin, et ole oikea prostituoitu vaan provo, mutta näin se oikeilla oikeassa
elämässä menee.[/QUOTE]

Ja sinä tiedät sen siitä että?
Jos tuntisit meidän perheen, et koskaan uskoisi jos kertoisin sulle oikean "ammattini". Olemme hyvin tavallista väkeä, ihan normikansalaisia.

Ällöttääkö sua ikinä jos mies on ruma/lihava tai haisee pahalle ym.. Oon monesti miettinyt et en itse pystyis siihen jos mies ois ruma. Mut jos saisin valita asiakkaat itse niin mikäs siinä paneskella komistuksen kans :) Missä yleesä hoidatte hommat? Onko koskaan sattunut ketään väkivaltaista kahelia kohdallesi?

[QUOTE="vieras";26809593]Luksusprostutioitu ei todellakaan käivisi pro-pisteessä eikä kukaan maksa yli 200 siitä että imet kumia.[/QUOTE]

En miellä itseäni millään tavalla luksusprostituoiduksi. Tarjoan gfe-tyyppistä palvelua turvaseksillä höystettynä, enkä oikein keksi missä minun sitten kannattaisi testeissä käydä. Ja kummasti vaan eilenkin mulle 5 miestä maksoi pyytämäni summan "kumin imemisestä". Usko tai älä, usein saan jopa tippiäkin tuon hinnan päälle. Olen iloinen siitä että pidän asiakkaiden tasoa yllä hinnan puolesta, sillä sen johdosta mun ei tarvitse kovin usein törmätä tuollaisiin kusipäihin kuin sinä. :)

Yhteistyössä