M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26809694:Girlfriend experience.
Ottamatta nyt kantaa ketjun aloittajan "aitouteen" tai motiiveihin tms., niin olen aiemminkin törmännyt siihen, että varsin monien naisten on suorastaan mahdotonta käsitää, että joku voi myydä seksiä ihan vapaasta tahdostaan ja elää tästä huolimatta ihan normaalia elämää. Varmastikaan kyse ei ole ilkeydestä tms., vaan ihan oikeasti seksi lienee joillekin sellainen elämänalue, että kaupankäynti tuolla alueella tuntuu jo ajatuksenakin ihan mahdottomalta. Kaikille se ei sitä kuitenkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26809694:Girlfriend experience.
Ottamatta nyt kantaa ketjun aloittajan "aitouteen" tai motiiveihin tms., niin olen aiemminkin törmännyt siihen, että varsin monien naisten on suorastaan mahdotonta käsitää, että joku voi myydä seksiä ihan vapaasta tahdostaan ja elää tästä huolimatta ihan normaalia elämää. Varmastikaan kyse ei ole ilkeydestä tms., vaan ihan oikeasti seksi lienee joillekin sellainen elämänalue, että kaupankäynti tuolla alueella tuntuu jo ajatuksenakin ihan mahdottomalta. Kaikille se ei sitä kuitenkaan ole.
Varmasti näin on, mutta en jaksa uskoa, että kukaan tällaiselle palstalle tulisi elämästään kertomaan.
Eikö miestäsi häiritse se, että paneskelet kokoajan muiden miesten kanssa??
Vaikka mä saisin 5000e joka kerta niin mun mies ei haluais
Onko sun huoranimes sun oikee etunimes?
Missä kaupungissa jaat tavaraas?
Alkuperäinen kirjoittaja öhmhmm;26809791:Eikö vuokraamassasi yksiössä naapurit ihmettele kun joka päivä eri mies ravaa luoksesi? :O HMM
Mikset tee töitä joka päivä?
Koska ajattelit lopettaa huoraamisen?