Kysy prostituoidulta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nainen";26809599]Itseasiassa mulla on kaksi ammattia, ja ihan siviiliduunikin. Tällä hetkellä olen virallisesti kotihoidontuella kotona.[/QUOTE]

Onko se tuo tuo "siementäjä"? Vrt. etusivun uusi jännittävä provoaloitus.

[QUOTE="tyhmiä kysymyksiä";26809617]Tuli mieleen tuosta iltalehden tämän päiväisestä jutusta, missä kerrotaan monien opiskelijoiden rahoittavan opiskelunsa seksillä ja olen jo kauan ennen tuota lehtijuttua jo miettinyt, että voisin tehdä itse samoin. Joten mitä neuvoja sinulla olisi aloittavalle prostituoidulle? Mitä aloitteleva, nuori ja hoikka nainen voi pyytää tunnilta max? Millaista on seksi oman miehesi kanssa? Onko se ns. perusaviopari- seksiä vai normaalia parempaa, koska sinulla on kuitenkin paljon kokemusta? :)[/QUOTE]

No olen kuulemma paras seksikumppani mitä miehelläni on ollut, joten kai meillä vähän villimpää seksiä on kuin keskiarvoparilla. Aloittavan tytön kannattaa aina pyytää alkuun vähän kovempaa taksaa, uskon että ekat pari kuukautta ainakin voit pyytää 250-300e tunnilta, riippuen mitä palveluita tarjoaisit. Kannattaa käydä kurkkimassa esim. sihteeriopistolta muiden tyttöjen ilmoituksia, niistä pääsee aika hyvin kärryille siitä mitä kannattaa oman avoimmuudensa mukaan tarjota, ja vatsaavasti mitä palveluksistaan kannattaa pyytää. Jos päädyt laittamaan ilmoituksen jonnekin sivustolle, muista aina ettet julkais itsestäsi kasvo- tai muutenkaan tunnistettavaa kuvaa, ja oma puhelinnumero kannattaa jättää sivuun, ja hankkia ns. hupakkoluuri, eli halpa erillinen kännykkä sekä prepaid-liittymä. Pidä pääsi hintojen kanssa, ja muista että jokaista asiakasta kohden on vähintään viisi tinkaajaa, huijaria ja paljaalla vonkujaa. Nuorella tytöllä on paljonkin varaa valita asiakkaitaan, joten jokainen jokavaikuttaa vähänkin epäilyttävältä puhelimessa tai muutenkaan, kannattaa jättää väliin. Suosittelen myös työskentelyä hotellissa tai erikseen vuokratussa hupakointikämpässä, koska jos joku alkaa häiriköimään, sä et todellakaan halua että se tyyppi alkaa vainoamaan sua omalla kotiovellasi.

[QUOTE="Maikki";26809659]Mitä se gfe- tarkoittaa :)[/QUOTE]

Girlfriend experience.

Ottamatta nyt kantaa ketjun aloittajan "aitouteen" tai motiiveihin tms., niin olen aiemminkin törmännyt siihen, että varsin monien naisten on suorastaan mahdotonta käsitää, että joku voi myydä seksiä ihan vapaasta tahdostaan ja elää tästä huolimatta ihan normaalia elämää. Varmastikaan kyse ei ole ilkeydestä tms., vaan ihan oikeasti seksi lienee joillekin sellainen elämänalue, että kaupankäynti tuolla alueella tuntuu jo ajatuksenakin ihan mahdottomalta. Kaikille se ei sitä kuitenkaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26809694:
Girlfriend experience.

Ottamatta nyt kantaa ketjun aloittajan "aitouteen" tai motiiveihin tms., niin olen aiemminkin törmännyt siihen, että varsin monien naisten on suorastaan mahdotonta käsitää, että joku voi myydä seksiä ihan vapaasta tahdostaan ja elää tästä huolimatta ihan normaalia elämää. Varmastikaan kyse ei ole ilkeydestä tms., vaan ihan oikeasti seksi lienee joillekin sellainen elämänalue, että kaupankäynti tuolla alueella tuntuu jo ajatuksenakin ihan mahdottomalta. Kaikille se ei sitä kuitenkaan ole.

Varmasti näin on, mutta en jaksa uskoa, että kukaan tällaiselle palstalle tulisi elämästään kertomaan.

[QUOTE="Maikki";26809623]Ällöttääkö sua ikinä jos mies on ruma/lihava tai haisee pahalle ym.. Oon monesti miettinyt et en itse pystyis siihen jos mies ois ruma. Mut jos saisin valita asiakkaat itse niin mikäs siinä paneskella komistuksen kans :) Missä yleesä hoidatte hommat? Onko koskaan sattunut ketään väkivaltaista kahelia kohdallesi?[/QUOTE]

No suuri osa miehistä on vanhoja, yli 50-vuotiaita, ja yleisen käsityksen mukaanvarmasti rumiakin. Itse en ole kiinnostunut miesten ulkonäöstä, vaan lähinnä persoona on mulle valintakriteeri. Jos joku asiakas haisee, ohjaan hänet suihkuun ennen sänkyyn tuloa. Suuri osa asiakkaista kyllä haluaa automaattisestikin suihkuun ennen hommia. :) Itselläni on työtilana ihan tavallinen vuokrayksiö, tulee halvemmaksi ja on tavallaan salaisempi kuin hotellihuoneet. Ketään väkivaltaista en ole kohdannut, mutta toki sellaistakin sattuu. Kaksi kertaa asiakas on yrittänyt poistua maksamatta, mutta lopulta olen puhumalla saanut miehen tajuamaan että kannattaa maksaa se mitä on sovittukin.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26809694:
Girlfriend experience.

Juu, näinhän se vähän tuntuu olevan, ja juurikin tuon asenteen takia en hirveästi aiheesta julkisesi huutele.

[QUOTE="vieras";26809736]Käytätkö asiakkaiden kanssa omaa nimeäsi vai käytätkö sala-/taiteilijanimeä?[/QUOTE]

Yleisesti tytöt eivät käytä omaa nimeään, joten bpäätin olla nokkela ja käyttää tätä yleistä tietoa hyödyksi. Kerron asiakkaille oman etunimeni, ja luotan siihen että he olettavat sen olevan taiteilijanimi, jolloin eivät ainakaan usko mun olevan sen niminen kuin oikeasti olen. :D

[QUOTE="Nainen";26809737]No minä tulin. Koska mulla on lapsia, tiedän väkisinkin tämän palstan olemassaolosta, ja toisinaan täällä lapsiin liittyviä juttuja kirjoittelenkin. Onko tuo nyt niin kovin ihmeellistä?[/QUOTE]

No, sanotaanko näin, että tämä palsta on ihmeitä täynnä ;)

[QUOTE="vieras";26809554]80-150 laadukkaasta suomi-neidosta. Ap on puhdas mielikuvitustuote.[/QUOTE]

Kiva tietää ettei keskivertohoro tienaa enempää kuin minä päivänvaloa kestävällä työlläni.

Eikö miestäsi häiritse se, että paneskelet kokoajan muiden miesten kanssa??

Vaikka mä saisin 5000e joka kerta niin mun mies ei haluais

Ei kuulemma häiritse, alussa varmaan itseäni häiritsi enemmän. Olemme mieheni kanssa sopineet että tämä on mulle vain työtä, eikä mies halua että kerron sen tarkemmin tapaamisista tai asiakkaistani. Sen verran hän kuitenkin haluaa "puuttua" työhöni, että ennen ja jälkeen jokaisen asiakkaan soitan hänelle varmistuspuhelun, aluksi ilmoitan kuka tulee ja kuinka pitkäksi aikaa, ja asiakkaan poistuttua soitan ja ilmoitan olevani kunnossa.

[QUOTE="vieras";26809769]Kiva tietää ettei keskivertohoro tienaa enempää kuin minä päivänvaloa kestävällä työlläni.[/QUOTE]

No tuo ei kyllä "valitettavasti" ole se todellinen keskiarvohinta, vaan taksa johon kyseisellä kirjoittajalla olisi varaa mutta häntä ketuttaa kun ei sillä mitään laadukasta seuraa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja öhmhmm;26809791:
Eikö vuokraamassasi yksiössä naapurit ihmettele kun joka päivä eri mies ravaa luoksesi? :O HMM

Teen töitä kahdesti viikossa, joten tosiaan joka päivä siellä ei joku käy. Asuntoa vaihdan n. puolen vuoden välein, ja tähän mennessä kukaan naapureista ei ole asioihini puuttunut.

Teet syntiä.
Etkö koe moraalista ongelmaa ammatistasi? Itsensä myyminen on jo sinänsä inhottavaa ja sitä lisää se, että huoraat myös varattujen miesten kanssa.
Hyväksyisitkö jos lapsesi alkaisi huorata?

Yhteistyössä