Kysy prostituoidulta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nainen"

Vieras
Nyt kun tässä on tämä itsensämyymisteema ajankohtainen, niin voisin vaikka tarjoutua vapaapäivän kunniaksi vastailemaan uteliaiden kysymyksiin. Aloitetaan kertomalla että olen 29v kahden lapsen äiti, avioliitossa kolmatta vuotta, ja olen myynyt itseäni vajaa kymmenen vuotta. Palaan n. puolen tunnin päästä vastailemaan kysymyksiin. :)

Siis myytkö iteäsi edelleen? Jos niin miten se onnistuu miehesi tietämättä?
Miksi myyt itseäsi?
Kuinka paljon myyt itseäasi ja mihin hintaan?
Eikö mies ihmettele mistä sinulle tulee rahaa?

Jos kymmenenkin vuotta myy itseensä, niin varmaan on tullut tunnetuksi melkein kaikille ammattinsa puolesta, ainakin miehille. Siis ettei tuota nyt ainakaan salassa voi pitää. Millaisia vaikutuksia tuolla on lapsiisi, kun he kuitenkin joutuvat elämään niiden ihmisten maailmassa jotka ovat asiakkaistasi?
Luuletko, että lapset tulevat kohdelluksi tavallisina lapsina, vai ovatko vaan huoran lapsia?
Pienemmätkin asiat tulevat ihmisten tietoon, mutta tämä nyt varmaankin.

Siis myytkö iteäsi edelleen? Jos niin miten se onnistuu miehesi tietämättä?
Miksi myyt itseäsi?
Kuinka paljon myyt itseäasi ja mihin hintaan?
Eikö mies ihmettele mistä sinulle tulee rahaa?

Myyn edelleen. Mieheni tietää työstäni, ja myyn itseäni lähinnä rahan takia. Pienellä vaivalla saan ison rahan, pystyn pitämään lapset kotihoidossa, ja lisäksi tykkään työstäni. Teen töitä n. 2 päivää viikossa, välillä vähemmän, välillä enemmän. Veloitan n. 220-320e tunnista, riippuen palvelun sisällöstä.

[QUOTE="jäämies";26809273]Onko mies vanha asiakas? Nautitko seksistä työn ulkopuolella? Vai viekö työ kaikki mehut? Tuotko töitä kotiin?[/QUOTE]

Mieheni olen tavannut ihan muissa yhteyksissä, ei ole koskaan ollut asiakkaani. Rakastan seksiä, sekä töissä että parisuhteessa, toki kumppanin kanssa seksi on paljon syvempää kun tunteet ovat mukana. Välillä olen uuvuksissa työpäivään enkä halua ajatellakaan seksiä, mutta yleensä kyllä panen vielä miehenkin kanssa illalla kotiin tultuani. :D Töitä tuon sen verran kotiin että päivisin vastailen yhteydenottoihin (kymmenisen s.postia päivässä), mutta asiakkaita en siis koskaan tapaa kotonani.

[QUOTE="Vieras";26809306]Jos kymmenenkin vuotta myy itseensä, niin varmaan on tullut tunnetuksi melkein kaikille ammattinsa puolesta, ainakin miehille. Siis ettei tuota nyt ainakaan salassa voi pitää. Millaisia vaikutuksia tuolla on lapsiisi, kun he kuitenkin joutuvat elämään niiden ihmisten maailmassa jotka ovat asiakkaistasi?
Luuletko, että lapset tulevat kohdelluksi tavallisina lapsina, vai ovatko vaan huoran lapsia?
Pienemmätkin asiat tulevat ihmisten tietoon, mutta tämä nyt varmaankin.[/QUOTE]

Ainakaan vielä kukaan kadulla ei ole tullut mulle huutelemaan. Aika suuri osa asiakkaistani on varattuja, joten heillä ei ole tarvetta oman kiinnijäämisensä takia "tunnistaa" mua kadulla, saatika sitten alkaa huutelemaan mitään. Koska veloittamani taksa on aika korkea yleisesti verrattuna, asiakkaikseni ei juurikaan kaheleita päädy, joten sekin pienentää riskiä siitä että ammattini leviäisi muiden tietoon. Myöskään kukaan sukulainen, kaveri tms. ei tiedä seksin myymisestäni. Vanhempi lapseni on nyt 8v, eikä hän ainakaan vielä ole minulta tai keltään muultakaan kuullut että olisin huora. Ilmoituksessani ei ole kasvokuvaa, joten en oikein keksi mistä tässä syntyisi niin suuri riski siihen että oisi hyvin todennäköistä että lapsilleni valkenee minun "ammattini".

Yhteensä olen urani aikana harrastanut seksiä ehkä 500 miehen kanssa. Minulla on suurin osa asiakkaista vakkareita, joten aika harvoin sitä enää nykyään uusia ihmisiä edes kohtaa. Tuo määrä ei musta ole niin suuri että kiinnijääminen varsinaisesti olisi kovin todennäköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tinkijä;26809438:
Miksi plösöstä suomiyh:sta pitää maksaa noin paljon, kun Tallinnassa/Pietarissa saa timmiä 18v paljon edukkaammin, lisähinnasta paljaalla.

Olisko fraasi "kokemus tuo varmuutta" paikallaan eli ns. ikälisät nostavat hintaa? :D

[QUOTE="vieras";26809371]Onko kuinka paljon vakioasiakkaita, ovatko pääosin vapaita vai varattuja?[/QUOTE]

95% asiakkaistani ovat vakkareita, jotkut käyvät kerran viikossa, jotkut kerran kuussa, toiset jopa kerran vuodessa. Varattujen miesten tarkkaa osuutta en tiedä, en kysele miehiltä heidän siviilisäädystään, mutta n.70%:lla on joko sormus sormesta tai puhuvat muuten puolisostaan oma-aloitteisesti.

[QUOTE="vieras";26809393]Tähän kaatui tämä provo/fantasia. Surkea yritys.[/QUOTE]

Miksi niin luulet? Hinta perustuu ihan alan keskimääräiseen tuntipyyntiin. Toki tapaan miehiä lyhyemmänkin aikaa, mutta tuntihintaahan tässä kysyttiin. Puolesta tunnista veloitan 140e, sisältäen seksiä ja suuseksiä, vartista satasen. Tunnin hinta on 250e ja peppuseksistä pyydän könttäsumman 70e per tapaaminen, jolloin tuntihinnaksi muodostuu 320e tai puolesta tunnista 200e.

En tiedä kummoinen käsitys sulla on seksin hinnasta ja mihin se perustuu, mutta vähän voisi musta antaa perusteluitatuomioillensa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tinkijä;26809438:
Miksi plösöstä suomiyh:sta pitää maksaa noin paljon, kun Tallinnassa/Pietarissa saa timmiä 18v paljon edukkaammin, lisähinnasta paljaalla.

En ole plösö enkä yh. Olen 166cm pitkä, painan 51kg, ja rintani ovat kokoa 70c. Kasvoiltanikin olen nätti. Tallinnassa ja pietarissa on tuo yleinen hintataso muutenkin vähän toisenlainen, ja onhan se totta että maksullinen seksi on suomessa kallista, sillähän tänne ulkomaalaisetkin tulee tienaamaan.

Yhteistyössä