KYSY LISPETILTÄ

Mitä kieliä puhut?
Suomea, englantia lähes yhtä hyvin molempia. Käytän päivittäin.
Ruotsia ja venäjää (ja toki myös ukrainaa) ymmärrän paremmin kuin puhun. Vaikka olen opiskellut näitä vuosia, en ole puhunut säännöllisesti niin olen ruosteessa (sanavarastot ovat kuitenkin melko hyvät näissä), ja plussana mainittakoon se, että kirjoitan kyrillisiä myös kaunolla!🤗
Jotenkin saatan pärjätä myös espanjalla, ranskalla ja italiallakin.🤷‍♀️

Saksaa en juuri osaa, se on ehkä jäänyt vähän harmittamaan, mutta en voi jostakin syystä sietää sitä! Kauhean kuuloista, jotenkin tosi ruma kieli.😳

Mitä kieliä siellä puhutaan ja mitkä ovat lemppareita vieraita kieliä?

Muuttiko vävysi sitten luoksesi asumaan? Jakaako hän huoneen tyttäresi kanssa ja miten hän osallistuu perheen arkeen?
No vähän niin kuin joo. Kotitöitä tekee ja korjailee asioita.

Äläkä vaan nyt väännä tästä ihan luonnollisesta asiasta mitään likaisia seksifantasioita (jos satut olemaan se palstan pyöräilevä läähättäjä)!

vierailija
Suomea, englantia lähes yhtä hyvin molempia. Käytän päivittäin.
Ruotsia ja venäjää (ja toki myös ukrainaa) ymmärrän paremmin kuin puhun. Vaikka olen opiskellut näitä vuosia, en ole puhunut säännöllisesti niin olen ruosteessa (sanavarastot ovat kuitenkin melko hyvät näissä), ja plussana mainittakoon se, että kirjoitan kyrillisiä myös kaunolla!🤗
Jotenkin saatan pärjätä myös espanjalla, ranskalla ja italiallakin.🤷‍♀️

Saksaa en juuri osaa, se on ehkä jäänyt vähän harmittamaan, mutta en voi jostakin syystä sietää sitä! Kauhean kuuloista, jotenkin tosi ruma kieli.😳

Mitä kieliä siellä puhutaan ja mitkä ovat lemppareita vieraita kieliä?
Suomea, ruotsia, englantia ja saksaa. Varsinkin itävaltalainen saksa on hassua.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä