Mitä kuuluu tehdä jos aiheuttaa kakkamyrskyn sikailemalla? Brandt-Ahde blokkaa nyt kaikki jotka mainitsee kohun ihan neutraalistikin.Mitä ajattelet Linda Brandt-Ahde-kohusta?
En tiedä keitä he ovat.Mitä ajattelet Linda Brandt-Ahde-kohusta?
Nääh, sä taidat olla vähän turhan herkillä.Tiedostatko kuitenkin että juttusi ovat välillä aivan saakelin kiihottavia?
Suomea, englantia lähes yhtä hyvin molempia. Käytän päivittäin.Mitä kieliä puhut?
No vähän niin kuin joo. Kotitöitä tekee ja korjailee asioita.Muuttiko vävysi sitten luoksesi asumaan? Jakaako hän huoneen tyttäresi kanssa ja miten hän osallistuu perheen arkeen?
En ole se sama. Olen vain utelias. Asut ilmeisesti aika väljästi jos kaikilla on omat huoneet jossain PK-seudulla.No vähän niin kuin joo. Kotitöitä tekee ja korjailee asioita.
Äläkä vaan nyt väännä tästä ihan luonnollisesta asiasta mitään likaisia seksifantasioita (jos satut olemaan se palstan pyöräilevä läähättäjä)!
Vanhin muutti omilleen, jo joku aika sitten, tuohon naapuriin niin tilaa on.En ole se sama. Olen vain utelias. Asut ilmeisesti aika väljästi jos kaikilla on omat huoneet jossain PK-seudulla.
Asutko siis tällä hetkellä poikasi, tyttäresi ja vävysi kanssa? Se poismuuttanut oli sen yhden eksän lapsi?Vanhin muutti omilleen, jo joku aika sitten, tuohon naapuriin niin tilaa on.
Yhden exän? Kaikki ovat samasta lasten isästä ja kaikki ovat yhtä lailla lapsiani vaikka vanhin ei minusta ulos tullut.Asutko siis tällä hetkellä poikasi, tyttäresi ja vävysi kanssa? Se poismuuttanut oli sen yhden eksän lapsi?
Suomea, ruotsia, englantia ja saksaa. Varsinkin itävaltalainen saksa on hassua.Suomea, englantia lähes yhtä hyvin molempia. Käytän päivittäin.
Ruotsia ja venäjää (ja toki myös ukrainaa) ymmärrän paremmin kuin puhun. Vaikka olen opiskellut näitä vuosia, en ole puhunut säännöllisesti niin olen ruosteessa (sanavarastot ovat kuitenkin melko hyvät näissä), ja plussana mainittakoon se, että kirjoitan kyrillisiä myös kaunolla!![]()
Jotenkin saatan pärjätä myös espanjalla, ranskalla ja italiallakin.
Saksaa en juuri osaa, se on ehkä jäänyt vähän harmittamaan, mutta en voi jostakin syystä sietää sitä! Kauhean kuuloista, jotenkin tosi ruma kieli.
Mitä kieliä siellä puhutaan ja mitkä ovat lemppareita vieraita kieliä?
Vai sillä tavalla siellä teillä.Joku on oppinut olemaan hiljaa kun on silleen![]()
Entä kun kotona on muita?Vai sillä tavalla siellä teillä.
Mä en ole kovin hyvä tuossa hommassa.![]()