vierailija
Koetko olevasi heteronaisia vapaamielisempi ja oletko seurustellut naisen kanssa?Pieni kiltti fifi.![]()
Koetko olevasi heteronaisia vapaamielisempi ja oletko seurustellut naisen kanssa?Pieni kiltti fifi.![]()
En vertaile itseäni muihin.Koetko olevasi heteronaisia vapaamielisempi ja oletko seurustellut naisen kanssa?
Tietääkö sun seurustelukumppanit että olet bi ja miten ne suhtautuu siihen?En vertaile itseäni muihin.
En ole.
Jos kerkiin/huvittaa.Aiotko enää vastata ketjuun?
En ole. Musa kuulosti hyvältä!Oletko katsonut venäläistä sarjaa istrebiteli?
Mitä mieltä olet naisten ja miesten osallisuudesta sodankäyntiin? Kuinka realistisena pidät sarjan kuvausta lentäjien sodasta itärintamalla?
En ole ollut ikinä kännissä että olisin voinut sammua. Mutta olen kyllä herännyt usein siihen että ”nyt harrastetaan seksiä”.Onko sinua pantu kun olet ollut sammuneenaja uskooko poikasi että Maria oli neitsyt koko ikänsä?
Miten voitnoin ihan yleisesti ottaen?En ole ollut ikinä kännissä että olisin voinut sammua. Mutta olen kyllä herännyt usein siihen että ”nyt harrastetaan seksiä”.
En osaa sanoa.
Kiitos voin aivan loistavasti.Miten voitnoin ihan yleisesti ottaen?
Olen ollut minulle sopivan varustuksen kanssa.Oletko ollut huomattavasti "hyvinvarustetun" miehen kanssa? Millä tavalla se eroaa taviksista?
En syö aamu tai iltapalaa. Syön yleensä kerran päivässä, töissä tai töiden jlk kotona.Iltapalasi?
Mikä oli se juttu kun viihdytit silloista miestäsi imukuppidildolla saunassa?En syö aamu tai ilta palaa. Syön yleensä kerran päivässä, töissä tai töiden jlk kotona.
Ihan perus seksileikkejä.Mikä oli se juttu kun viihdytit silloista miestäsi imukuppidildolla saunassa?
Olitteko silleen saunassa sen jälkeen? Oliko sulla lapsia jo tuossa vaiheessa?Ihan perus seksileikkejä.![]()