Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

  • Viestiketjun aloittaja ENNUSTAJA
  • Ensimmäinen viesti
ennustaja
Ennustaja kiittää tästä illasta, toivottavasti nautitte vastauksista.

Pahoittelen, kun en kerinnyt vastata vielä kaikille, mutta tulen vastaamaan niihin kyllä lähipäivien aikana, uuttakin saa kysyä sillä välin, kun olen poissa, mikäli niin haluaa.

Kiitos! :)

-ENNUSTAJA
 
nolona
Tämä tapahtui ala-asteella, jollain 5. luokalla.

Meillä piti koko luokalla tehdä parettain esitelmä tietystä aiheesta.
Minä sain parikseni erään luokkamme venäläisen pojan.
Hän osasi puhua suomea ihan hyvin, niin miten kovin muukin, ettei kuitenkaan täydellisesti.
No, meillä piti sitten esittää se esitelmä luokan edessä. Mä luin siitä alun, ja tiedättehän miten tuollainen naurattaa vaikkei olisi nauramista. Sen jälkeen on sitten sen venäläisen vuoro, ja mä sitten siinä vieressä katsoin luokkaamme ja nauratti ihan simona, ei siis sille venäläiselle vaan muuten vaan. Mä vaan purin siinä huultani ja yritin olla nauramatta, kuulemma olin aika hauska näky. Sitten vaan meidän opettaja sanoo eräälle tyypille, että älä naura, ja sit se laittaa sen lukemaan jotain venäjänkielistä kirjaa! (se siis luuli että se nauroi sille venäläiselle) Nauratti kyllä tosi paljon... :D
 
miettijä
eli onkohan tää onni nyt se pysyvä? vai onko mulle sellaista tarkoitettukaan? eli tuleeko tästä pysyvää ja onnellista? nyt tuntuu vaan niin mahdottoman hyvälle.

kiitos jos jaksat vastata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Millaisen näät meidän tulevaisuuden?
Tullaanko asumaan Suomessa?
Näen tulevaisuutenne miehesi kanssa onnellisena, suomessa. Varsinkin ensi syksynä on aihetta hymyyn.
Mitä näet ensi syksynä :whistle:
Näen uuden perheenjäsenen, sekä rahaa. :)
Uusi perheenjäsen kyllä ja rahaakin pitäisi olla tulossa ;)
Kiitos :)
Näetkö lapsen sukupuolta? ;)
 
taustahörhö
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja taustahörhö:
Haaveilenko väärästä miehestä? Voiko meistä tulla mitään?
Et haaveile väärästä miehestä. :)
Kyllä teistä voi jotain tulla, kunhan uskot siihen.
Kiitos.:) Minähän uskon,mutta toisen osapuolen ajatukset ovat vielä pimennossa.Jos nyt koskaan edes kiinnostuu minusta kunnolla.
 
mekolme
Hei!

Haluaisin vielä tietää, että saadaanko me koskaan tyttöä? Ja että paraneeko meidän rahatilanne ja milloin? Tulenko saamaan työn jota hain, viihdynkö siellä?

Kiitos aiemmasta vastauksesta ja kiitos jo etukäteen näistä!! Hyvää kesää sulle :)
 

Yhteistyössä