Kysy ihan mitä ikinä vain haluat, minä kerron vastauksen! ;)

  • Viestiketjun aloittaja ENNUSTAJA
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko työkaverillani tunteita minua kohtaan?vai mistä hänen "outo"käytöksensä johtuu?
Työkaverillasi tosiaan on tunteita sinua kohtaan, ja hän luulee, että myös sinä tunnet samaa. :)
mutta kun se työkaveri on nainen.molemmat olemme.
tohtisikohan tästä asiasta puhua hänen kanssaan.tilanne välillämme alkaa olla niin jännittynyt,että vaikuttaa jo työntekoon.
(ei siis seksuaalisesti,vaan muuten jännittynyt/kiristynyt hänen käytöksensä vuoksi)
 
vieras
mä ja mies ollaan niin erilaisia, en ymmärrä enkä rakasta häntä mutta erota ei voida, haluaisin silti elämääni jotain kivaa, tässäkö tää sit oli ja eläkeikään saakka ollaan naama rutussa kaksin
 
ENNUSTAJA
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Enpä yllättyny tänään niin kuin ennustit. Mitäs ennustat huomiseksi? Kerropa sit tarkemmin. :D
Heipä taas!

Muistan selvästi, mitä näin, et ehkä vain ajatellut asiaa sen enempää kello 13.30? Huomenna tulet tapaamaan vanhan lapsuudenystäväsi, jolla on jo kaksi poikaakin. :)
 
mielenrauhaa
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenrauhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja mielenrauha:
löydänkö koskaan turvaa ja huolenpitoa?
Kyllä löydät.
Tulevaisuutesi näyttää oikein valoisalta. :)
on niin synkät vuodet alla, että vaikea uskoa..
Näen sinulle rakkauta, jonkun ihmisen, joka huolehtii ja hellii sinua. Synkät ajat ovat jo menneisyyttä.
menneisyyttä? Voi kuule kun ei ole, valitettavasti. Jos oikeasti et näe niin sano, älä valehtele, tuo ei auta yhtään vaikka et varmaan ymmärräkään miten tuo tuntuu pahalta. Vähän vastuuta jooko..
 
ENNUSTAJA
mielenrauhaa:

Hei, voimia sinulle. Ymmärrän kyllä, että sinulla tuntuu nyt pahalle. Ei sinun kuitenkaan tarvitse tuntea niin koko loppuelämääsi, tulet varmasti vielä hymyilemään =)
 
myyh
Elämäni on...aikalailla yksitoikkoista ja pyörii samojen asioiden parissa.. on mitään raikastavaa tai uutta näkyvissä?
Ja talousongelmien kanssa painiminen, loppuuko se vasta sitten kun olen tuhkana maassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ENNUSTAJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Enpä yllättyny tänään niin kuin ennustit. Mitäs ennustat huomiseksi? Kerropa sit tarkemmin. :D
Heipä taas!

Muistan selvästi, mitä näin, et ehkä vain ajatellut asiaa sen enempää kello 13.30? Huomenna tulet tapaamaan vanhan lapsuudenystäväsi, jolla on jo kaksi poikaakin. :)
Klo. 13.00 taisin olla purkamassa pahaa oloani tänne 2plussalle.. Eipä yllätyksiä tänään ollut. Niin mitäs se olisi ollut?
Vai semmoista huomenna :eek: , en kyllä tunne ketään jolla olisi 2 poikaa.. Noh katsotaan toteutuuko ennustuksesi mañana :whistle: kiitos silti.
 

Yhteistyössä