Kyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellainen pillu, joka alkaa lypsämään tarpeeksi kiihoittuneena. Silloin naisen lantion alueen lihakset alkavat rytmisesti supistelemaan, ja kalusta tuntuu kuin pillu lypsäisi sitä sisäänsä. Tämä tapahtuu yleensä ennen naisen orgasmia. Jos on oikein voimakas lypsy, niin tuntuu kuin kalu vedettäisiin toistuvasti mankelista läpi. Sellaisen kokenut mies tunnistaa oravapillun heti.

Ei ole.
Tulee mieleen lapsen pimppa.[/quote]

Sanoo ihminen jonka mielestä naisen ei kuulu kiihottua seksistä, eikä ole koskaan nähnyt aikuisen naisen pimppiä turvoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja on eroa:
Ei ole.
Tulee mieleen lapsen pimppa.

Sanoo ihminen jonka mielestä naisen ei kuulu kiihottua seksistä, eikä ole koskaan nähnyt aikuisen naisen pimppiä turvoksissa.

[/quote]

sinä "on eroa" olet oikeessa! :)

Ei tartte. Mä olen nähnyt sellaisenkin, jossa oli ihan vähän karvaa huulien reunallakin. Ei paha.

Värillä ei kauheasti väliä, mutta jos nyt jotain preferenssiä pitäisi rutistaa niin:

1) Punainen

2) tumma

3) muut

Alkuperäinen kirjoittaja on eroa:
Ei ole.
Tulee mieleen lapsen pimppa.

[/quote]

Sanoo ihmimen, joka ei tiedä mistään mitään.

Vähäkö tässä meinas kuolla nauruun...Samaa mieltä olen..Ei viiksiä pillulle!!
Itsellä on posliini ja vain kummulla karvaa..Näin se on kesälläkin viileempi..vaikka käykin välillä kuumana.

Yhteistyössä