G: Kuinka moni EI ole hyväksynyt sinua facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en hyväksy kaveripyyntöä keneltäkään. Kaverilistalleni pääsee, kun pyytää ipääsyä irl ja lähetän sitten pyynnön.

Ei tule turhia kavereita ja tiedät, että porukka on oikeasti sitä mitä sanovat olevansa. Monella tutullani on jonkun fanin hänen nimissään tekemät sivut.

1 ja ihmettelin kovasti... Kyseessä vanha hyvä ystäväni kouluajoilta, jonka kanssa ei olla tekemisissä enää, mutta kaupassa ym. pysähdytään puoleksikin tunniksi vaihtamaan kuulumisia. Ihmettelin kovasti, koska hänellä on kavereina mm. poikia meidän luokalta, joiden kanssa ei taatusti ole tekemisissä. Mutta...ihan sama. ;)

[QUOTE="kyselijä";22067173]Saanko udella, miten olet sitten nämä 75 sinne ottanut ?[/QUOTE]

Siis sen verran oltu yhteydessä että on Facebook-kavereiksi ollaan alettu mutta kumpikaan ei kommentoi toisten statuksia yms. Eli jotain vanhoja yläastekavereita ja vastaavia. Mitä niitä turhaan siellä listoilla pitämään kun ei edes asiaa ole.

Nolla.

Itse olen torjunut noin 10 pyyntöä. Ja lisäksi olen poistanut muutaman kaverilistastani. Erehdyin heidän kaverikseen heti kun liityin facebookiin, ja kun opin käyttämään sitä, tulin toisiin aatoksiin. :)

[QUOTE="hippi";22067171]Minä en hyväksy kaveripyyntöä keneltäkään. Kaverilistalleni pääsee, kun pyytää ipääsyä irl ja lähetän sitten pyynnön.

Ei tule turhia kavereita ja tiedät, että porukka on oikeasti sitä mitä sanovat olevansa. Monella tutullani on jonkun fanin hänen nimissään tekemät sivut.[/QUOTE]

Mulla on kavereina vain heitä, jotka oikeasti tunnen :) Ihan sama mitä kautta ovat pyyntönsä laittaneet.

Mulla on kavereina vain heitä, jotka oikeasti tunnen :) Ihan sama mitä kautta ovat pyyntönsä laittaneet.

Periaatteessa sama se on minullekkin, mitä kautta pyyntö tulee. FB:n kautta se ei voi tulla, sillä kaveripyynnön lähettämisen olen blokannut. FB:n kautta en hyväksy pyyntöjä, kun niitä tulisi kuitenkin ei-todellisilta ihmisiltä. Monet ovat fb:ssä pseudonyymillä ja niillä saattaa olla omalla nimellään useita fanitusprofiileja. Itse en ajatellut luoda mitään vitsiltä kuulostavaa profiilia.

Yksi. Pikkuisen se loukkaa, myönnän. Usein nähdään ja muitakin tuttuja on hyväksynyt. Nyt on aina ikävä olo kun sen kanssa juttelen. Tunne on varmaan molemminpuolinen.

Ehkä noin 5 ei ole hyväksynyt, tai on poistanut minut kavereistaan samantien (ilmeisesti todennut ettei ole enää mitään yhteistä juttua) itse olen torjunut varmaan parikymmentä pyyntöä, kun en jaksa alkaa sensuroimaan mitä sinne kirjoitan ja muutenkin kavereita reilusti alle 100.

1. tuntuu kummalliselta kun ollaan lasten kautta paljonkin tekemisissä ja puhutaan avoimesti asioistamme oikeassa elämässä. en ottanut tästä stressiä, hän kai haluaa pitää piirinsä pienenä.

Mun muistaakseni ei kukaan.. 1 ei oo vielä vastannu kaveripyyntöön, mutta ei oo hylännytkään mut tiedän että hän sen hyväksyy kunhan joskus fb:ssä käy..

Itse aluksi otin tyyliin kaikki kaveriks, jotka pyys ja nyt sitte pariinkin otteeseen niitä poistellu ku päässy oikeen kunnolla "sisälle" tohon fb:n maailmaan.. nytte on alle 100 kaveria ja osa on listalla ja osa ei..

*lisäys*

Mä hylkään ite suurimman osan kaveripyynnöistä.. Jotkut laittaa monta kertaa, mutta raa'asti vaan hylkään, koska mä en oo hein kanssa tekemisissä muutenkaan nii en kyl ota listoillekaan..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä