Kyselyikä iski jälleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Elikkä tää ehkä liippaa aihetta perhepeti vai erillään nukkuminen. Kuvitelkaa tilanne että ootte juuri eronnu yhden 11v tytön yh-äiti. Muutatte yhteisestä kodista kaksioon. Nukkusitteko tytön kanssa samassa sängyssä, siis parisänky vai kummallaki oma sänky???

mä oon sillä kannalla ehdottomasti että kaikilla omat sängyt. Ainakaa noin isoo lasta en vieressä nukuttais. Tiedän tollasen tapauksen ja kyse ei ole siitä ettei olisi kerenny eron jälkeen ostaa sänkyä tai ei olisi rahaa siihen. Muuten en syytä tiiä miksi noin nukkuvat. Jokaisen oma asiahan se on miten nukkuu, mut aattelin nyt kysästä että onko tollasen kannattajia tai noin toimivia useitakin.

No en oikein usko tohon turvallisuuteen ainakaa sen lapsen osalta. Äitinsä on kyllä jotenki hmmm no erilainen ku minä... Että se kyllä on hyvinki höösääjä. Syyskuussa jo pitää olla pipo päässä ja nollakelillä ei saa mennä ilman toppahousuja kouluun, siis farkuissa ja Simpsonit on vaarallisia jne...

Ja mä oon iteki asunu kaksiossa kolmen lapsen kanssa ja jokaisella oli sillonki omat sängyt ja niissä pääsääntöisesti nukkuivat.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No en oikein usko tohon turvallisuuteen ainakaa sen lapsen osalta. Äitinsä on kyllä jotenki hmmm no erilainen ku minä... Että se kyllä on hyvinki höösääjä. Syyskuussa jo pitää olla pipo päässä ja nollakelillä ei saa mennä ilman toppahousuja kouluun, siis farkuissa ja Simpsonit on vaarallisia jne...

no mie aattelinki jotta jos se äitee pelekää nukkua yksin... ku on vasta eronnu.

nooh... mä kyllä nukuin ton ikäsenä vielä välillä äidin tai isän viekussa... mutta tietysti omakin sänky silti oli... ekalla ja tokalla mulla ei ollu omaa sänkyä isän luona lainkaan kun se oli niin pieni kämppä!!

No eri sängyt sanon minä, esim. kierrätys keskuksista löytyy melko edellisia ratkaisuja jos ostaa patjan uutena. Minäkin olen siltä osin tiukkapipo että meillä ei simpsoneita katsota mutta lapset ovat alle 6v :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:

no mie aattelinki jotta jos se äitee pelekää nukkua yksin... ku on vasta eronnu.

Niin se täytyy olla... :whistle: Sen ihmisen ajatusmaailma ei valkene mulle muutenkaan joten kaipa mä lakkaan tätäki miettimästä. Mukava vaan ois muidenki kantaa kuulla. Kai ne muutkin täällä ihmettelee toisten tekemisiä.....

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
nooh... mä kyllä nukuin ton ikäsenä vielä välillä äidin tai isän viekussa... mutta tietysti omakin sänky silti oli... ekalla ja tokalla mulla ei ollu omaa sänkyä isän luona lainkaan kun se oli niin pieni kämppä!!

Joo, ei meilläkään ikinä ollu isukin luona omia sänkyjä... Alkuun nukuttiin kaikki kolme sen parisängyssä, ja sitte ku oltiin isompia, ni systerin kanssa kahestaan, ja faija sohvalla.

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
No eri sängyt sanon minä, esim. kierrätys keskuksista löytyy melko edellisia ratkaisuja jos ostaa patjan uutena. Minäkin olen siltä osin tiukkapipo että meillä ei simpsoneita katsota mutta lapset ovat alle 6v :whistle:

Joo saa sänkyjä halvalla, mut tän ihmisen kohdalla en usko ollenkaan etteikö rahaa olisi. Vakityössä on. Ehkä mä jotenki tajuaisin jos toi lapsi olis nuorempi, mut jo 11v. Ja käsittääkseni erokaan ei ole niin riitaisa ollu että sen takia tarvis lapsen vieressä nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:

Joo, ei meilläkään ikinä ollu isukin luona omia sänkyjä... Alkuun nukuttiin kaikki kolme sen parisängyssä, ja sitte ku oltiin isompia, ni systerin kanssa kahestaan, ja faija sohvalla.

Joo ei munkaan lapsilla ole isänsä luona sänkyjä ja sen mä ymmärränki. mut toi kuvaamani äititytärtilanne on siis vakituinen, siis tyttö asuu äitinsä kanssa.

Yhteistyössä