Kysely: Kuulutko kirkkoon?

Kuulutko kirkkoon?

• Äänestäjiä yhteensä
    54
Mira 35
kuulun. Ja myös lapsemme on kastettu. Se on kai vain tapa joka juurtuu... Ja tunne olevani täysin krsititty, vaikken ole uskovainen ollenkaan. Seurakunnan tapahtumia tuen ja käymme joulukirkossa. Lapsi saa toki itse valita isompana haluaako erota kirkosta. Se on nykypäivänä kerta niin helppoa ja suosittuakin....

Kuulun kirkkoon, miksi? Jaa-a kaipa se vaan on niin. En silti ole niin sanotusti uskossa.
Musta ei kirkkoon kuulumattomille pitäisi olla kaikki omat hautausmaat maksuineen päivineen, eikä myöskään kirkon palvelut saisi olla käytettävissä.

Jotenkin ihan sama kuulutko vai et, smat hommat toimii kuitenkin, jotenkin musta hassua.

Mä erosin viime lauantaina. Olin kännissä ja sain yhtäkkiä päähäni että no nytpä mäkin eroan kirkosta :D Ei mulla ole koskaan ollut mitään syytä kuulua kirkkoon, ei vaan ole tullut aiemmin erottua. Ja nyt vasta asian oltua tapetilla sain tietää et se on noin helppoa. Homoihin tai Räsäsiin yms. mun eroaminen ei liity mitenkään.

"zxz"
Mä erosin viime lauantaina. Olin kännissä ja sain yhtäkkiä päähäni että no nytpä mäkin eroan kirkosta :D Ei mulla ole koskaan ollut mitään syytä kuulua kirkkoon, ei vaan ole tullut aiemmin erottua. Ja nyt vasta asian oltua tapetilla sain tietää et se on noin helppoa. Homoihin tai Räsäsiin yms. mun eroaminen ei liity mitenkään.
Ei mennyt sekaan kanni hukkaan.

"hmm"
erosin evankelisluterilaisesta koska en usko jumaliin ja uskontoyhteisöt masentavat minua. minulla ei myöskään ole tarvetta pitää uskonnottamana kirkkohäitä joka tuntuu olevan tuttavapiirissäni erittäin suosittu syy kuulua kirkkoon ilman uskoa.

Yhteistyössä