Oletko menossa karnevaaleille?
Juu, totta kai!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko menossa karnevaaleille?
Juu, totta kai!Jään yöksikin Helsinkiin.
seksuaalinen suuntautumisesi?
Ootko baianoissa?
Juu, totta kai!Jään yöksikin Helsinkiin.
Mä oon Majuri menossa kuule hurjiin tupareihinkin viikonloppuna. Tankotanssia ja viinaa tiedossa. :vampire:
Ensinnäkin kuolemantuomiot, jotka eivät mielestäni kuulu sivistysvaltioon. Muutenkin siellä on vähän turhankin ankaria rangaistuksia ja rikollisuutta käsittääkseni ehkä tästäkin syystä paljon enemmän kuin Suomessa? En ole kyllä mikään asiantuntija.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25711584:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25711626:Minkä vuoksi suunnittelet alanvaihtoa? Onko opinnot olleet pettymys?
Sori "öö", mutta en jaksa nyt just miettiä tota tilannetta.Pahimmista rikoksista elinkautinen tai vankimielisairaalaan joutuminen on mielestäni ok.
Joo, ne ei oikein nappaa riittävästi. Enkä tiedä ollenkaan, miksi haluaisin "isona".
Aika vajaata ajatella, että jos henkilötasolla joku toivoo kostomielessä toisen kuolemaa, on se silloin moraalisesti oikein laillistaa valtion toteuttamana oikeuden nimissä. Öh?
Musta pedofiileiltä pitäis murskata vehkeet tiiliskivillä. En mä silti sitä lailliseks saatikka yleiseks käytännöks lähtis ajamaan.