Kyselenpäs nyt sitten minäkin, olenko normaali vaiko pullea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua sinänsä, koska minusta ei tunnu siltä että olisin pullea..kyllähän tuota ylimääräistä on, mutta se on sopivasti jakautunut niin sanotusti oikeisiin kohtiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Pullea.

Mä painoin joskus 85kg ja oon 179cm pitkä.
Omasta mielestäni olin suoraan sanottuna järkky läski silloin :ashamed:

ja minun mielestäni olisit noilla mitoilla normaalinkokoinen :)

Niin..onhan se toki omasta tuntemuksesta kiinni.

mutta kyllä mä "mittaan" omaa kokoani myös painoindeksillä, vaatekoolla yms. enkä pelkästään sillä miltä muut ajattelee mun näyttävän.

Et ole pullea. Mulla oli melkein samat mitat, en näyttänyt pullealta mutta olo tuntui tosi raskaalta. Mun "oma" painoni on 70kg johon taas pyrin, vielä 8kg jäljellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole pullea. Mulla oli melkein samat mitat, en näyttänyt pullealta mutta olo tuntui tosi raskaalta. Mun "oma" painoni on 70kg johon taas pyrin, vielä 8kg jäljellä. :D

nimenomaan. itseasiassa en itse edes ymmärrä miten tuota painoa voi olla noin paljon, koska omasta mielestäni en ihan kamalaltakaan näytä.. vaatekokoni on 40/42 yläosissa ja housut 42, jonka olettaisin olevan melko normaali vaatekoko.

nimenomaan. itseasiassa en itse edes ymmärrä miten tuota painoa voi olla noin paljon, koska omasta mielestäni en ihan kamalaltakaan näytä.. vaatekokoni on 40/42 yläosissa ja housut 42, jonka olettaisin olevan melko normaali vaatekoko.

Pullea...ja tuo vaatekoko ei kyllä ole normaali vaan iso. Normaali on 38...36 on pieni ja 40 on jo iso.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Pullea...ja tuo vaatekoko ei kyllä ole normaali vaan iso. Normaali on 38...36 on pieni ja 40 on jo iso.

Mun on pakko olla eri mieltä. Kyllä koko 40 musta on vielä ihan normaali, samoin 42.

Mä nyt edelleen olen ihan läski, mutta koot on 40/42 housuissa, ja uskoisi että vaikka kuinka laihdutan niin en mahdu kokoon 38 ikinä.

Yhteistyössä