A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:yhdyn edelliseen!!
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:ap, ET ole pullea - juuri sopiva!!! :wave:
Aurinkoista kevättä!!!:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Pullea.
Mä painoin joskus 85kg ja oon 179cm pitkä.
Omasta mielestäni olin suoraan sanottuna järkky läski silloin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Pullea.
Mä painoin joskus 85kg ja oon 179cm pitkä.
Omasta mielestäni olin suoraan sanottuna järkky läski silloin :ashamed:
ja minun mielestäni olisit noilla mitoilla normaalinkokoinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole pullea. Mulla oli melkein samat mitat, en näyttänyt pullealta mutta olo tuntui tosi raskaalta. Mun "oma" painoni on 70kg johon taas pyrin, vielä 8kg jäljellä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole pullea. Mulla oli melkein samat mitat, en näyttänyt pullealta mutta olo tuntui tosi raskaalta. Mun "oma" painoni on 70kg johon taas pyrin, vielä 8kg jäljellä.![]()
nimenomaan. itseasiassa en itse edes ymmärrä miten tuota painoa voi olla noin paljon, koska omasta mielestäni en ihan kamalaltakaan näytä.. vaatekokoni on 40/42 yläosissa ja housut 42, jonka olettaisin olevan melko normaali vaatekoko.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole pullea. Mulla oli melkein samat mitat, en näyttänyt pullealta mutta olo tuntui tosi raskaalta. Mun "oma" painoni on 70kg johon taas pyrin, vielä 8kg jäljellä.![]()
nimenomaan. itseasiassa en itse edes ymmärrä miten tuota painoa voi olla noin paljon, koska omasta mielestäni en ihan kamalaltakaan näytä.. vaatekokoni on 40/42 yläosissa ja housut 42, jonka olettaisin olevan melko normaali vaatekoko.
Pullea...ja tuo vaatekoko ei kyllä ole normaali vaan iso. Normaali on 38...36 on pieni ja 40 on jo iso.