Kysäskääpä miehiltänne että virtsaavatko he lavuaariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pissapoika =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva aihe !
joo, en ajatellut kysäistä, koska tiedän ettei se semmoista tee.
ei pissa muutenkaan nyt niin kaaaaaauhean vaarallista ole, kun ei vaan päähän asti mene.
:) Minä pissaan joskus housuihinikin, mutta en onneksi usein

Tuossa on sama onkelma kuin lattiakaivoon kuseskellessa suihkussa. Vessassa alkaa pian haista kusi, kun vesilukkoon sitä jää vähän... haisuun ei paljoa tartteta.

Niin ehkä se kaataa hammasmukista vettä sinne pönttöön niin että lorisee, heittää pari palaa paperia sinne, sitten vetää pöntön ja avaa hanan hetkeksi. Pitääpä kysäistä =)

Eikö olekkin komea yhdys-sana, amatöörit =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen nainen;22373680:
Mun mies ei pissaa lavuaariin. Se käy pöntöllä kuten naiset, joten roiskeita ei todellakaan tule.

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="heh";22373689]Niin ehkä se kaataa hammasmukista vettä sinne pönttöön niin että lorisee, heittää pari palaa paperia sinne, sitten vetää pöntön ja avaa hanan hetkeksi. Pitääpä kysäistä =)[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Tää oli muuten aika hyvä kysymys. Jos on runkannut niin ehdottomasti paras tapa saada spermat pois penikset on roiskia sen päälle kuumaa vettä, tämä saa aikaan virtsaamisreaktion ja samalla spermat tulee lavuaariin virtsan kanssa. Laukeamisen jälkeen katsokaas naiset kun ei pysty kusemaan, en tiedä miksi, mutta näin se vaan on. Eli kyllä, kyllä virtsaan lavuaariin jottei spermat tipu housuihin. Taino miten se runkkaaminen eroaisi panemisesta. Eli kummankin jälkeen vastaus on kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen nainen;22373680:
Mun mies ei pissaa lavuaariin. Se käy pöntöllä kuten naiset, joten roiskeita ei todellakaan tule.

Ei helkkari. Se on kyllä pahasti veneen alla jos menee istumaan pöntölle niin kuin naiset. Ei kyllä mun päätä mikään nainen tuossa asiassa muuta. Eli seisaaltaan kusen.

Ei helkkari. Se on kyllä pahasti veneen alla jos menee istumaan pöntölle niin kuin naiset. Ei kyllä mun päätä mikään nainen tuossa asiassa muuta. Eli seisaaltaan kusen.

No en mä sitä ole käskenyt istaaltaan kusta, vaan on itse hoksannut että parempi tapa. Muualla kuin kotona kusee kyllä seisaaltaan, saa sitten muut siivota vissiin roiskeet, mutta mun ei tarvii.

Mun mies kusee ihan omasta halustaan istualtaan (pönttöön). Eipähän oo kusi roiskeita pöntössä pahimmassa tapauksessa pöntön vierellä! Ja ihan miehinen mies tuo on, ei ollenkaan naisellinen ;) Jos joskus saan pojan aion opettaa kyllä sillekkin tuon istualtaan kusemisen!

Mun mies kusee ihan omasta halustaan istualtaan (pönttöön). Eipähän oo kusi roiskeita pöntössä pahimmassa tapauksessa pöntön vierellä! Ja ihan miehinen mies tuo on, ei ollenkaan naisellinen ;) Jos joskus saan pojan aion opettaa kyllä sillekkin tuon istualtaan kusemisen!

Ja et varmasti opeta. Toi on oikeasti jo perkeleen häpeällistä että mies kusee istuaaltaan. Ihan oikeasti. Paremmin tulee kusi ulos kun seisaaltaan päästelee. Jos menee istuman niin sinne mutkalla olevaan letkuun jää virtsaa ja todennäköisesti kun sen peniksen ottaa sieltä pöntöstä pois niin lattialle lentää iso lammikko.

Ja et varmasti opeta. Toi on oikeasti jo perkeleen häpeällistä että mies kusee istuaaltaan. Ihan oikeasti. Paremmin tulee kusi ulos kun seisaaltaan päästelee. Jos menee istuman niin sinne mutkalla olevaan letkuun jää virtsaa ja todennäköisesti kun sen peniksen ottaa sieltä pöntöstä pois niin lattialle lentää iso lammikko.

Olen tatuoitu jätkä!