P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hyi olkoon.. Ei mun miehellä ole onneks tarvetta kusta lavuaariin kun on pönttökin ihan vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen nainen;22373680:Mun mies ei pissaa lavuaariin. Se käy pöntöllä kuten naiset, joten roiskeita ei todellakaan tule.
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen nainen;22373680:Mun mies ei pissaa lavuaariin. Se käy pöntöllä kuten naiset, joten roiskeita ei todellakaan tule.
Ei helkkari. Se on kyllä pahasti veneen alla jos menee istumaan pöntölle niin kuin naiset. Ei kyllä mun päätä mikään nainen tuossa asiassa muuta. Eli seisaaltaan kusen.
Mun mies kusee ihan omasta halustaan istualtaan (pönttöön). Eipähän oo kusi roiskeita pöntössä pahimmassa tapauksessa pöntön vierellä! Ja ihan miehinen mies tuo on, ei ollenkaan naisellinenJos joskus saan pojan aion opettaa kyllä sillekkin tuon istualtaan kusemisen!
Ja et varmasti opeta. Toi on oikeasti jo perkeleen häpeällistä että mies kusee istuaaltaan. Ihan oikeasti. Paremmin tulee kusi ulos kun seisaaltaan päästelee. Jos menee istuman niin sinne mutkalla olevaan letkuun jää virtsaa ja todennäköisesti kun sen peniksen ottaa sieltä pöntöstä pois niin lattialle lentää iso lammikko.
Ei kuulemma yletä...