Saako kuukautisvuodon kaataa lavuaariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turnipsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vapautuksen saanut:
Alkuperäinen kirjoittaja terttuliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Suoraan sanoen etoo pelkkä ajatus, joten ei edes pienintäkään kiinnostusta kokeiluun.

sama vika rahikaisella. mitä vaan uusia juttuja keksitään, niin ainahan kaikille fanaatikkonsa löytyy.

Ei kannatakaan kokeilla, koska toivon että joudut elämään rätti-helvetissä lopun ikäs. Kuppi on aivan loistava asia ja säälin niitä jotka ei uskalla kokeilla asiaa joka vapauttaa kuukautisten haitoista.

Siihen on lopullinenkin ratkaisu olemassa...:whistle:

ei se siellä retkota ihan tukevasti pysyy jos on vähääkään lihasta... jos ei oo niin....

mut haudo sinä römpsääs minkä kerkiät, harmi et siitä tulee mun lasten ongelma...

Onko vaikea käsittää, että joku ei halua ängetä kuppia römpsäänsä? Siteet ovat riittäneet tähänkin asti ja tulevat ihan varmasti riittämään jatkossakin.
NIIN kiinnostunut en ole elimistöstäni tulrvista eritteistä, että jotain kuppia alkaisin tyhjentelemään ja pesemään ja desinfioimaan ja pjilluuni änkeämään.[/quote]

Opettele kirjoittamaan, ennenkuin alat huutelee:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Sen sijaan dumppaat omat pilluveresi haisevana rättinä luontoon. Montakohan vuotta menee että se maatuu...
Kuukupin voi antaa perintönä äidiltä tyttärelle

minun puolestani sinä voit kävellä tappiin asti kuppi pillussasi retkottaen, mutta älä syyllistä niitä, jotka eivät moista värkkiä sisuksiinsa änkeisi vaikka uhattaisiin haulikolla.

Syyllistänpäs. Saastuttajat! :kieh:

Muistathan itsekin kävellä kaikki duuni-ja kauppamatkat. Ei kai perheessänne ole autoa?Pesukone kuluttaa myös luonnonvaroja ja televisio on olematonta energian tuhlaamista.

Muista myös opettaa vauva heti laitokselta kuivaksi, niin ei tarvii vaippoja liotella.

Mutta ihan ensimmäiseksi osta seuraavalla kauppakäynnillä numeroa isompi kuppi. Tuntuu nykyinen ahdistavan tuherossasi...

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Sen sijaan dumppaat omat pilluveresi haisevana rättinä luontoon. Montakohan vuotta menee että se maatuu...

minun puolestani sinä voit kävellä tappiin asti kuppi pillussasi retkottaen, mutta älä syyllistä niitä, jotka eivät moista värkkiä sisuksiinsa änkeisi vaikka uhattaisiin haulikolla.

Muistathan itsekin kävellä kaikki duuni-ja kauppamatkat. Ei kai perheessänne ole autoa?Pesukone kuluttaa myös luonnonvaroja ja televisio on olematonta energian tuhlaamista.

Muista myös opettaa vauva heti laitokselta kuivaksi, niin ei tarvii vaippoja liotella.

Mutta ihan ensimmäiseksi osta seuraavalla kauppakäynnillä numeroa isompi kuppi. Tuntuu nykyinen ahdistavan tuherossasi...

Kellähän ahdistaa ja mikä? =)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ei se siellä retkota ihan tukevasti pysyy jos on vähääkään lihasta... jos ei oo niin....

mut haudo sinä römpsääs minkä kerkiät, harmi et siitä tulee mun lasten ongelma...

Minunkin kakarani kärsivät kun sinä ajelet autolla. Luontoa kuluu. matkustatkin joskus? :o Sekin kuluttaa.

ÄLÄ JEESUSTELE!

Sinulla. Ihan selvästi =).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minunkin kakarani kärsivät kun sinä ajelet autolla. Luontoa kuluu. matkustatkin joskus? :o Sekin kuluttaa.

ÄLÄ JEESUSTELE!

ethän sä siitä välitä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sinulla. Ihan selvästi =).

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Voi apua taas millaseks meni ketju :laugh: :laugh: karkas alkuperänen aihe kauas :attn:

Sasse! :D
Tämä on niin tätä, kun toisessa aiheessa ei pärjää, pitää nostaa joku sivuasia esiin. Kirjoitusvirheet ovat kaikista paras nälvimisen aihe, yleensä. :laugh:

Enpäs muistanutkaan ollenkaan tuota vauvan pyllynpesuja taas :) Mietin vain, että rupeeko haisemaan jos kippaan lavuaariin, mutta jos ei kakka haise niin ei kai se verikään sitten...

Mielenkiintoinen keskustelu tuli tosiaan :laugh:

Ei kai sitä mikään estä, mutta mä en kaatais paristakin syystä. Ensinnäkin siksi, että jos on jotain isompia hyytymiä, niin niitä olisi sitten mukava noukkia sormin altaan pohjalta. Ja toiseksi siksi, että ei ole ihan tavatonta, että lavuaariin tipahtaa esim. hammasharja tai meikkisieni tai piilolinssi. Mä en siis tieten tahtoen viitsisi altaan pohjaa liata.

Keskustelun sivujuonteeseen kommentoin sen verran, että onhan myös tamponeja olemassa. Ja joku asettimeton ob tuottaa huomattavasti vähemmän jätettä kuin iso yöside. Esimerkiksi.

Voiko sitä kuukuppia käyttää vaikka on kierukka?
Minua kiinnostais kokéilla.
Mikä olisi paras "aloittelijalle" et alkaisi heti sujua se eikä minkään alun epämukavuuden vuoksi jäisi vaan kerta kokeiluksi?

ja jos ei oo tampponeja mitään vastaane i pitäs olla kuppejakaan. mut jotkut on vaikeita ihan periaatteesta.

joo eli voit laittaa lavuaariin, mutta ehkä parempi laittaa se sinne pönttöön kuitenkin. se on jotenki helpompaa :)

niin ja paperia alle. muuten jää randut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
maamikki!

kyllä voi käyttää :)
ja mä aloitin lunetella.

Ok, kiitti tiedosta.
Mistäs noita saa ostettua?

Lunettee saa apteekeista ja muut merkit taitaa saada vaan nettikaupoista.
kannattaa käydä osoitteessa http://www.kuukuppikunta.net
siellä on kaikki mitä tarvii tietää ja myös juttua tuosta kierrukasta :)

Jos ihmisiä ei edes saa syyllistää täydestä välinpitämättömyydestä ympäristöä kohtaan, niin mistä? :D Siis eikö ole ihan normaalia, että pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että on liian itsekäs tekemään kestäviä valintoja? Varsinkin kun kuukupit on käteviä, tulee halvemmaksi eikä tartte niin usein käydä tyhjentämässä kun sidettä/tamponia pitäisi vaihtaa :)

Yhteistyössä