Kyrpäni ei nouse kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IsoPena Vantaalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IsoPena Vantaalta

Vieras
vituttaa kun erektiota ei ole tullut muutamaan viikkoon kunnolla, aamuyöstä kyllä pientä nostetta. Uskon syyksi sen, että vaimoke nimitti minua pieni munaiseksi impotentiksi hulluksi.

Perhana, mitä pitäis tehdä? Vaimon nussiminen ei kiinnosta enään...

vituttaa kun erektiota ei ole tullut muutamaan viikkoon kunnolla, aamuyöstä kyllä pientä nostetta. Uskon syyksi sen, että vaimoke nimitti minua pieni munaiseksi impotentiksi hulluksi.

Hae ensihätiin tarvikeliikkeestä erikoisjatko ja tuki vyöllä. Hanki pumpattava Barbara ja järjestä pano-orgioita vaimosi nähden. Eiköhän rupea akka tarjoilemaan tavaraansa vittuilemati!

Viimeksi muokattu:

Ei kai tuollaisesta pidä lannistua. Mullekin kerran eräs viehekä tyttönen totesi, että (puolitangossa) ollut vehkeeni ei ollut "kovin iso". Vaan parrun paisuttua täyteen terään tyttö oli lähes kauhuissaan ja puhui siitä jälkeen päinkin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11481381:
Hae ensihätiin tarvikeliikkeestä erikoisjatko ja tuki vyöllä. Hanki pumpattava Barbara ja järjestä pano-orgioita vaimosi nähden. Eiköhän rupea akka tarjoilemaan tavaraansa vittuilemati!

Ok ok....ihan tuohon en ala. Mitä tein, eli uhkasin muijaa erolla ja samana yönä alkoi puksutus taas. Pikku Pena oli taas terhakkaana ruiskutttamassa....silti potuttaa että vaimo välillä aukoo päätänsä ....

Ok ok....ihan tuohon en ala. Mitä tein, eli uhkasin muijaa erolla ja samana yönä alkoi puksutus taas. Pikku Pena oli taas terhakkaana ruiskutttamassa....silti potuttaa että vaimo välillä aukoo päätänsä ....

Nohyvähyvä! Seuraavan kerran kun akka alkaa aukomaan leipäläpeään, niin sujauta mulkku suikkiinn, mutta muista varottaa imutuksen aikana huutamasta"gran kanaria, gran kanaria! Siinä hampaat sattuu ikävästi roskannostajaan.

Viimeksi muokattu:
Minulla on sama ongelma, ei nouse kunnolla seisomaan vaikka mitä tekee. Tahtoo jäädä panemiset kokonaan, kun kalu ei mene sisään velttouden takia.

Taitaa olla jo ikä esteenä meidän tapauksessa, mutta onko mitään keinoa saada kalu toimimaan, mitä voisin tehdä? Hän hoitelee kyllä minut käsillään ja suullaan....mitä minä voisin tehdä hänelle että hänelläkin olisi "hyvä olo", vaikkei pippeli nousisikaan...

Viimeksi muokattu:
Menkää hyvät veljet lääkäriin erektiovaikeuksienne kanssa, ei niissä ole hävettävää ollenkaan. Joskus näin hyvän ohjelman telkkarissa jossa haastateltiin alan tohtoria joka toi esiin voimakkaasti sen seikan että suurin syy huonoon seisokkiin johtuu yleensä nimenomaan elimellisistä syistä eikä psyykkisistä seikoista esim vaimon kanssa kinaamisesta tai muusta parisuhteen henkisestä ongelmaseikasta.

Runsas alkoholinkäyttö, ja ennen kaikkea tupakka pois. Samoin lääkkeet ovat yleisiä ongelmien aiheuttajia. Varsinkin isot kullit vaativat nopeasti paljon verta toimiakseen täysin rautakankimaisesti joten ne reisien ja nivusten isot verisuonet ovat lujilla sitä toimitettaessa, pumpun lisäksi.

Taitaa olla jo ikä esteenä meidän tapauksessa, mutta onko mitään keinoa saada kalu toimimaan, mitä voisin tehdä? Hän hoitelee Tkyllä minut käsillään ja suullaan....mitä minä voisin tehdä hänelle että hänelläkin olisi "hyvä olo", vaikkei pippeli nousisikaan...

no nelikymppisenä neuvoisin tekemään hänelle samoin kun hän tekee: Hän hoitelee kyllä minut käsillään ja suullaan.... koska tuo on parasta!

nykyisin on myös monia lääkkeitä, kysy lääkäriltäsi soveltuvuus jne..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä