kynsien sinertäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytteli89

Vieras
mistäköhän johtuu kun käyn tupakalla kynnet sinertävät hetken sen jälkeen. toki on kylmää,mutten ole ennen tuollaista huomannut. pitäisiköhän tästä oikein varata lääkärille aika? pelottavaa, eikö sinertävät kynnet voi kertoa jostain vakavemmasta?

Raynauldin oiretta... eli ns. valkosormisuutta. Ap:n tapauksessa syyttäisin nikotiinia. Itselläni stimulanttilääkityksestä johtuvaa.

Inhaa, kun kesälläkin on niin kylmää, että sormista ja varpaista menee tunto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kudokset kärsii hapenpuutteesta. Kannattaa lopettaa tupakointi.

Näinpä. Muistanko tytteli89 että olit lastakin harkitsemassa? Mieti mitä tupakka tekee sikiölle jos se tekee sormillesi noin havaittavia vaikutuksia... Kannattaa vielä lopettaa kun olet nuori.

oon tänään polttanut paljon vähemmän,eikä kynnet ole sinertänyt kuin äskettäin kun poltin päivä viidennen tupakan.. sormia myös palelee usein, pitäiskö tästä ihan huolestua? väsymystä on ollu kanssa aika paljon viime aikoina, joka kyllä varmaan osaksi johtuu polyypeista..

LOPETA SITTEN ÄLÄKÄ YRITÄ!!!!!ETKÄ TARVITSE SIIHEN MITÄÄN APUVÄLINEITÄ!!!SE ON SUN PÄÄSTÄ KIINNI PYSTYTKÖ VAI ET PISTE. Itse lopetin 4,5 vuotta sitten kerralla ilman apuja, koska halusin olla terve. Kertaakaan ei sen jälkeen tehnyt mieli polttaa.Neljä kertaa yritin lopettaa purkan avulla tms., mutta se aito halu lopettamiselle puuttui, eikä onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja juu taas:
LOPETA SITTEN ÄLÄKÄ YRITÄ!!!!!ETKÄ TARVITSE SIIHEN MITÄÄN APUVÄLINEITÄ!!!SE ON SUN PÄÄSTÄ KIINNI PYSTYTKÖ VAI ET PISTE. Itse lopetin 4,5 vuotta sitten kerralla ilman apuja, koska halusin olla terve. Kertaakaan ei sen jälkeen tehnyt mieli polttaa.Neljä kertaa yritin lopettaa purkan avulla tms., mutta se aito halu lopettamiselle puuttui, eikä onnistunut.

jep, tuntuu siltä kyllä että olisi parasta lopettaa.. tuo kynsien sinertelykö on sitten jotain hapenpuutetta veressä?