Kympin hoidot

Meg
Tämä on tuskallista, kun haluaisi kokea raskauden ja synnyttää terveen lapsen, varmaan naisille kovempi paikka kuin miehille, vai mitä luulette? Toki miehillekkin mut naiset varmasti haluais kokea raskauden.. Mun lähipiirissä syntyi lapsi ja meen sitä joku päivä katsomaan, saa nähdä murrunko täysin.. Toivottavasti en kaikkien nähen, muut ovat iloisia ja minä en pysty iloitsemaan toisten puolesta.. Jospa sitä saisi kokea joskus saman onnen..
 
Meg : meillä edellis hoidossa sulatettiin kaks ainokaista ja ihan automaattisesti ehdottivat sitä kahden siirtoa ku molemmat selvis kerta sulatuksesta:) toivottavasti edelleen on sama käytäntö avalla ku meillä on pakkasessa vaan kaks niin haluun kyl molemmat kyytiin jos vaan selviävät.
 
Klivia ja minona : Hurjan Paljon Onnea! :flower: :flower:

risupesä: Voimia :hug:

Maitoparta-80: Se on kyllä niin totta että lapsettomuuden ymmärtää aidosti ja parhaiten samankokenut vertainen.

fiia69: Toivottavasti ovulaatiotesti muuttuu pian positiiviseksi ja saat kanssa pakkaspörriäisen kyytiin :heart:

).( Nyt on yksi alkio saatu kyytiin (14-soluinen) :heart: Kaksi vielä jäi jatkoviljelyyn ja vielä ei siis tiedä saako niitä takasin pakkaseen, sen kuulen sitten 7.6 kun on veritesti. Eli mulla tänään siis pp0
 
risupesä: :hug: Olen todella pahoillani sun puolesta!

fiia 69: Toivon myös, että kaikki menis nyt sulla kohdilleen.

Klivia: Ihanaa :) Onnittelut :flower:

milona: Onnittelut myös sulle varmistuneesta tuloksesta :flower:

leiska: Ehkäpä se yksi tosiaan haluaa sinnikkäästi päästä huomenna kyytiin kaverin seuraksi :)

Linnia: Onneksi kaikki meni hyvin! Ja hyvässä lykyssä saatte vielä pari alkiota takaisin pakkaseenkin :) Nyt sit vaan positiivista mieltä piinailuun. Miten muuten sulla oli nyt lääkkeellisessä PAS:issa, pitikö käydä ultran tai siirron yhteydessä verikokeessa?

Huomenna aamulla olis sit ultra-aika. Toivottavasti uutiset olis hyviä ja saisin tiedon siirtopäivästä...
 
Isot Onnittelut Klivia ja milona !! Hieno juttu =)

Risupesälle :hug: Kyllä teillekin jo olis todella suonut sen plussan! Jaksamista kovasti!!

leiska Tsemppiä huomiselle ja Linnialle onnittelut kyytiläisestä!

Omaa napaa: Synarelan sumuttelupäivä 6 takana eikä mitään oireita (paitsi et mies tossa sanoi et oon ollut viime päivät ihan sairaan helposti kiukustuva, heh...). Toisaalta hyvä ettei oo sivuoireita, mut toisaalta tulee sellanen olo ettei se vaikuta ollenkaan :ashamed: Mulla alkaa nenä vuotaa melkein heti sumutteen otosta ja yritän sit ainakin sen puol tuntia sinnitellä niistämättä. Argg!! Tulis jo ens tiistai ja ultra et tietäis mikä tilanne!! Toivottavasti sentään kuukautiset alkaa viikonloppuna eli ajallaan...

Varsinaista hermoilua kyllä jo nyt joten en uskalla kuvitellakaan miten tiukille vielä joudun hoitojen (toivottavasti) edetessä ;)
Jaksuja kaikille!
 
Tulin toivottelemaan kaikille plussanneille paljon, paljon onnea!!! :hug: Ihan mieletön plussapuhuri täällä käynyt viime hoitoaallossa! :heart: Toivotaan, että plussa-aalto jatkuu teidän kohdalla, jotka nyt piinailette ja meidän, joiden hoitoputki jatkuu kesätaon jälkeen. :hug:

Me emme tosiaan nyt ehdi uuteen hoitoon ennen klinikan kesätaukoa - viisurileikkaukseen menen 2:n viikon kuluttua ja samoihin aikoihin alkanee vuoto myös, jolloin pitäisi lääkitys pas:a varten aloittaa. Näin ei voi kuitenkaan tehdä, koska minulle tulee aivan varmasti vielä toinen penisiliinikuuri päälle... Tulehdus ehti jo parantua, mutta on taas tulossa takaisin - tunnen sen kun suu ei meinaa aamuisin aueta. Odottelen kuumeisesti jos löytyisi peruutusaika leikkaukseen, niin pääsisi tästä vaivasta ennenkuin ehtii olla ihan mahdotonta syöminen ym. :( Mutta, elämä on...tätä tarjotaan tällä kertaa, ei voi mitään.

Me siis palaamme astialle elokuussa. Kaikille oikein hyvää kesää ja paljon plussia! :heart:
 
Klivia ja Milona onnea hirmusti :flower:

Beelia: Mulla oli ihan sama homma silloin sumutteluissa eli eivät tuntuneet juuri missään ja silti toimi ihan kuin piti =) Taisi silloin vähitellen kyllä tulla sitten kamalaa päänsärkyä ja toisinaan hyvin lieviä kuumia aaltoja ja rinna pieneni ihan hirveästi :LOL: Mutta mä siis myös epäilin, että tokkopa tekee Synarela hommiaan, kun ei oikein tuntunut missään.

Tänään pp6 ja vähän huolettaa, kun päivällä oli tosi menkkamainen olo :(

Ja vielä Risis: :hug: Tämä on kyllä niin väärin ja epäreilua! Sä jos kuka, olisi kyllä ansainnut sen plussan.
 
Onnea Klivia ja Milona :flower:

Suuri lohtu :hug: Risupesälle... =(

Vadelmaunelma: Pidän peukkuja, jotta olisi kiinnittymisyritystä eikä täti bd.


).( Kävin tänään ultrassa ja huomenna illalla alkaa pistelyt. Huoh, ensimmäinen "etappi" saavutettu... Puregonia laitan 300iu ja Menopuria 150 iu, eikä synarelaa lainkaan. Nyt sit katsotaan saadaanko mun munasarjoista irti enää mitään, jotta päästäisiin edes siirtoon saakka. Mielenkiinnolla mahdollisia oireita ja follienkasvua odottaen...

 
Risis: Voi ei, todella suuret pahoittelut negasta! :hug: Toivottavasti saat kuitenkin relattua kesällä ja kerättyä voimia! Paljon jaksuja sulle!

beelia: Ihan samat tuntemukset sumutteluiden suhteen mullakin (10 pv takana), pitää yrittää sinnitellä niistämättä se puoli tuntia vaikka tiukkaa tekee... Muita sivuoireita en ole huomannut kuin rintojen pienentymisen (mikäli tää AA-kuppi nyt voi ylipäänsä mihinkään enää pienentyä...), niin ja ehkä olen ollut tavallista kärttyisämpi, vai liekö vaan PMS-oireita, tänään kp2. Ainakin mies sai hyvät naurut kun suutuin tyhjälle pahvilaatikolle ja polkaisin sen kiukuissani ruttuun... No, tää on pientä kuitenkin.

Klivia ja Milona: Hurjasti onnea! Toivotaan että kyytiläiset pysyvät matkassa mukana.

Hopping: No onpas inhottavan pitkäaikainen piina sulla. Toivotaan että lääkkeet purevat ja peruutusaikakin leikkaukseen löytyisi. Kovasti tsemppiä sulle!

Muillekin mukavaa päivää, täällä paistaa aurinkokin taas vaihteeksi. Ja plussapuhureita kaikille niitä tarvitseville, puuuh ++++++!
 
leiska, peukut pystyssä tätä päivää varten!

vadelmaunelma, täällä myös pp5 ja tuntemukset vaihtelee ei-mistään menkkaoireisiin. Pitää vaan yrittää luottaa siihen että tuntemuksista ei voi päätellä lopputulosta kun on niin paljon vaihtelevia kertomuksia oireista ja oireettomuuksista laidasta laitaan plussan yhteydessä. Ei ryhdytä vielä toivottomiksi!
 
milona Hurjasti onnea! Hieno hcg! :flower: Aivan ihanaa. Nautihan olostasi.

Risupesä Olen niin pahoillani. :hug: Olin jo odottanut sinun plussaavan. Toivottavasti löydät jostakin elämänilon, edes sellaisen pienen, että jaksaisit hymyillä kesällä edes vähän. On niin lohdutonta, kun tietää, että hoitoja ei voi jatkaa kuin vasta syksyllä. Niin ikuisuuden päästä. Voimia jaksamiseen. Olen myös mietteinyt noita julkisen kustannuksia, itseasiassa eilen niitä laskeskelin. Hurjia summia, mutta ei auta kun kaivaa nekin rahat vaikka maan alta jos on pakko. Eli meillä tämä on viimeinen hoito ja pakkaseen ei saada varmaan mitään.

heidh Kp 1 lasketaan siitä kunnes kunnon vuoto alkaa, eli et pärjää enää pikkuhousunsuojalla.

meg Voit hyvin pyytää puhelimessa kahta siirrettäväksi. Mä olen aina tehnyt selväksi, että haluan kaksi siirrettäväksi ja lääkäri on sen hyväksynyt. Viime tuoresiirrossa siirrettiin kuitenkin vain yksi, koska oli hyperin vaara. Mutta passeissa on ollut tarkoitus siirtää kaksi mikäli selviävät sulatuksen. Alkiot, lääkärin mukaan, tukevat toinen toistaan, vaikka sitten toinen vain kiinnittyisikin.

Linnia Onnea siirrosta! Mukavaa piinailuaikaa. :LOL: Perästä toivottavasti tullaan. Yritetään olla mahdollisimman rauhallisia.

Hanuu Tsempit ultraan. Tulethan kertomaan mitä teille sanottiin. :)

beelia Uskon, että Synarela tekee tehtävänsä, vaikka oireita ei olekaan. Nauti siitä. =) Mullekaan ei tullut oireita oikeastaan mitään, paisti yöllä joitain kertoja jouduin peittoa pois potkimaan ja taas takaisin. Ärtyneisyys saattaa johtua yleisesti koko hoidosta ja henkisestä paineesta. Ainakin mulla tää koko hoito saa mut kärttyiseksi ja se onnistumisen ja epäonnistumisen paine tekee mulle kovasti hallaa. Tsemppi :hug: ja toivotaan tädintulo viikonlopuksi.

Hopping Pahoittelut hoidon siirtymisestä. Mutta ihailen asennettasi! :hug:

Vadelmaunelma Olisko kuitenkin kiinnittymiseen ja kohdun sopetumiseen viittaavia oloja? Peukut on pystyssä plussan puolesta.

Nonna78 Tsemppiä piikittelyyn. Ja toivotaan, että tropit auttaa. :hug:

ekavekaralle myös tsempit piinistelyyn. :heart: ja kaikille muillekin!

).( Eilen oli punktio, joka meni olosuhteisiin nähden hyvin. Koskaan se kokemus ei ole mukava. :( Kipulääkkeet tehosi ja pää oli ihan pöllyissä. Juttelin kyllä hoitajalle ennen punktiota, että haluan lisää lääkkeitä mikäli kipuja alkaa olemaan. Oli kovin ymmärtäväinen. Eli positiivinen kokemus TAYS:sta. Munasoluja saatiin 10 kpl, eli katoa on käynyt. :'( Määrä on kuulemma normaali ja pitkiä viljelyjä ei nyt sitten tehdä. Olen kuitenkin vähän pettynyt, mutta ei auta valittaa. Hyvä näinkin. Meillä kuitenkin on joka hoidossa käynyt kova kato, ja ollaan saatu tosi vähän alkioita munasoluhin nähden. Sperma otetaan biopsialla, joten se heikentää simppojen laatua, koska ne jää "raaoiksi", verrattuna normaalisti tulleisiin siimahäntiin. Mutta pakko pitää toivoa yllä, ja toivon todella, että saadaan edes yksi siirrettävä. Huomenna olisi sitten siirto. Olo on ihan OK ja pystyn jo kävelemäänkin.

Maitoparta Mitä sulle kuuluu? Miten meni punktio? Toivottavasti olo on sinullakin jo hyvä. :)
 
Ultrassa käyty, vähän oli taas epämääräiset näkymät, mutta eiköhän tässä vielä siirtoon päästä. Mun limakalvo ei näköjään halua kasvaa kovin paksuksi edes lääkkeillä, oli nyt KP14 edelleen vain 6,7mm :( No lääkärin mukaan kuitenkin riittävä ja rakenteeltaan oikeanlainen. Lisäksi näkyi yksi vähän suurempi follikkeli, mutta oli vain 11mm eli tuskin on ovulaatiota enää tulossa. Ultrannut lääkäri varmisti vielä ylilääkäriltä, miten toimitaan ja ainakin hän näytti vihreää valoa siirtoa ajatellen. Tänään tai viimeistään huomenna soittavat sitten siirron ajankohdasta ja lugejen aloittamisesta. Toivottavasti soittavat jo tänään, ei millään jaksais odotella tietoa huomiseen. Muistin myös kertoa lääkärille, että olemme valmiit ottamaan kaksosraskauden riskin, mikäli siirron tekevä lääkäri olisi jostain syystä valmis siirtämään kaksi alkiota. Hieman nyrpeänä lääkäri lupasi kirjata asian ylös. Jatkossa kallistun ehkä luonnollisen PAS:in puoleen, kun ei kerran Progynovalla sen parempaa limakalvoa aikaiseksi saada. Mieluummin olen sitten ilman tätä jatkuvaa päänsärkyä. Mulla on jotenkin katse jo siellä alkusyksyssä, kun tuntuu, ettei tästäkään siirrosta tule tulosta... Mutta kyllä mä jostain yritän löytää sitä uskoa ja toivoa tähänkin yritykseen.
 
risupesälle jätti-iso hali, :hug: sieltä se märkä rätti lävähti naamalle. :(
Tekstistäsi kuultaa, miten pettynyt ja masentunut olet. Kun olet ensin tämän pettymyksen surrut rauhassa, parasta mitä voit tehdä hoitotauolla on, että olet itsellesi armollinen. :hug:
Eivät nämä hoidot vielä tässä olleet, kaikki ihmeet ovat tulossa päin. Nyt sulla on koko ihana ja lämmin kesä aikaa hoitaa omaa hyvinvointiasi. Anna kroppasi levätä raskaiden hoitojen jälkeen, jotta se olisi syksyllä taas vastaanottavainen. Ja eihän nämä rankat hoidot rasita pelkästään fyysistä puolta, se henkinen puoli on omasta mielestäni välillä enemmän jyrän alla. Sinäkin olet vahva nainen, katso, mitä olet jo joutunut käymään läpi ja vieläkin jaksat toivoa ja uskoa. Niin minäkin. Hyvää ja rentouttavaa kesää sinulle :flower:

Klivia O :heart: N :heart: N :heart: E :heart: A Ihanaa!
Nauti nyt täydestä sydämestäsi, raskaana kunnes toisin todistetaan!

fiia 69 ja meg, onnea oviksen bongaukseen.

milonalle toistamisen onnentoivotukset, nyt plussan vahvistumisesta
:heart:

heidh, kuten amelie sanoi, sitten kun vuoto runsaantuu ja tarvitsee isomman siteen. Ja kun vuoto ei ole muun väristä tuhrua, vaan kunnon kuukautisvuodon väristä.

leiska, saitko lisää kyytiläisiä?

Linnialle onnea kyytiläisestä ja stemppiä piinailuun!

Hanuu, hyvä, että pääset siirtoon :)

Nonna78 johan sulla on tuju koktail tosiaan, pidän peukkuja, että tulostakin saadaan.
 
).( Punktio siis ohi. Turhaan taas jaksoin tuotakin jännittää, kyllä olen hölmö. :LOL: Lääkäri totesi toimenpiteen jälkeen, että oli onni, että punktio tehtiin nukutuksessa. Toinen munasarja on kuulemma jossain ylhäällä ja takana, sinne oli vaikea päästä käsiksi. Toinen seikka oli se, että kaikkien yllätykseksi punkteerattuja folleja oli huimat 47kpl! :eek: Muniksia näistä saatiin 33kpl. Koko eilisen päivän seurasin vatsani turpoamista. Yön jälkeen turvotus on laskenut kiitettävästi, juon ja juon ja juon.... ;)
Mikä ihme mun kropalle on käynyt, kun nyt neljännellä hoitokierroksella näin sekoaa, samat hoidot ja lääkkeet käytössä kin edellisissäkin? :/
Tänään soitan, kuinka monta solua on tipahtanut kyydistä.
Amelie80, meillä menee nää hoidot nyt ihan ristiin, sulla lyhennettiin viljelyä ja nyt mulla taas pidennettiin sitä päivällä. Eli perjantaina olisi vasta siirto, labra haluaa kait varmistua, että tuosta määrästä vain ne oikeasti hyvät saadaan pakkaseen. Eikä ole edes varmaa, pääsenkö tässä kierrossa siirtoon. Perjantaina käyn verikokeissa ja annan pissanäytteen (tietääkö joku, miksi ihmeessä tämä?) ja jos tulokset poissulkee hyperin, pääsen siirtoon. Muussa tapauksessa kaikki menee pakkaseen ja hoidot jatkuu syksyllä kesätauon jälkeen.

Kiva, kun Amelie sun punktio meni hyvin, kyllä sua varmasti jännitti. Vai on tämä viimeinen yritys. Saat multa kaiken toivon, tän on nyt pakko onnistua!
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************26.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................26.5.... FER
Amelie80..............3.ICSI.....................pi...........25.5...27.5....TAYS
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi...........25.5...28.5....TYKS
Hanuu..................1.IVF:n 2.PAS...................................31.5.....NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 22..NKL
fiia 69...................2.IVF:n 1.PAS................................vko 22.....
Inia.......................3.IVF:n 1.PAS.........lu....................vko 22.........
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................kesäkuu
Doris79...............................PAS.....................................kesä
Joppu................................3.PAS....................................kesäkuu
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS...................................kesäkuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Isis........................4.ICSI................ly................kesäkuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................kesä..OYS
Ragdoll73.............1.IVF.....................pi...............vko 24........TAYS
beelia...................1.IVF.......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Nainen83.............1.IVF:n.1.PAS...................................kesä....
Salli72.................6.ICSI:n 1.PAS..................................kesä....VL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS........................vko 32....AVATku
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81............3.IVF.......................................elokuu........FEL
Zax......................2.IVF.......................................elokuu.........
Milli-81.................1.IVF:n 1.PAS..........................elokuu.........
Myyrä2................2.IVF...........................................................
Meikku.................2.IVF..........................................................NKL
Lumipuu..............3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72.......4.ICSI....................pi.............syyskuu.......NKL
Marjaane.............2.IVF:n 3.PAS.........lä...............................
Hopping...............2.ICSI:n 2.PAS.......lä.............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena.2IVF....................pi..................................OYS
Munkkiniemi.........2. IVF.....................pi...................................
wabisabi...............3.IVF....................ly..................................FER
Risupesä...............3.IVF...................pi..................................TAYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Taika79........TAYS.......................:heart:....................14............
Klivia............TAYS.......................:heart:....................12.......(+testattu)
Vadelmaunelma...AVATre.........:heart::heart:...................7............
Raitapaitainen...TAYS..................:heart:.....................6...........3.6.
SaaraX........................................:heart:......................6............
leiska............FEL.........................:heart:......................2............
Mansikkainen-79..FEL.................:heart:.....................2...........
Linnia.................NKL....................:heart:......................1...........7.6.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Tinka-...............11.5..............69/13..........1.ICSI................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
 
vuoto jatkuu ja runsaantunu ja testi negaa, klinikalla käskettiin käyttää lugeja kuites perjantaihin asti mikä on mun mielestä ihan turhaa koska tulee aika hyvin pihalle vuodon mukana:( joten mut voi poistaa listalta ja laittaa 2.ICSI 1.PAS joka on näillä näkymin vko32. harmittaa ku joutuu odottaan sinne saakka ku klinikalla on kesätauko ja avalla kuulemma pitää yhdet normi menkat tulla välissä :/ no jotain positiivista yritin hakea niin nyt mä voin pitää perinteiset grillibileet kesäkuussa ja nauttia itsekkin parit siiderit =)

onnea plussalaisille ja tsemppiä muillekki, parempaa onnea teille muille =)
 
Maitoparta täältä taustailemasta vastailen. Ensinnäkin onnittelut huimasta saaliista, mahtaa olla runneltu olo! Kysyit pissanäytteestä, niin multakin otettiin pissanäyte kun menin hyperin takia sairaalalle. Valkosoluja (= tulehdussoluja) ne sieltä muistaakseni katsoivat, en tosin tiedä miksi mutta varmaani on peruskäytäntö.

Leiska Pregnylin puoliintumisaika tais olla 33 tuntia, eli voit laskea niin että 33h pistämisestä olis jöljellä 5000IU, siitä taas 33h niin 2500IU jne...

Heidih :hug:

ON: Olo on kuin idiootilla kun kotikonstein (+pregnyl) koitetaan ja pitää tunkea lugeja pari viikkoa. Mutta laittamattakaan ei pysty olemaan kun naurettava pikku toivonkipinä nostaa päätään. :ashamed: Ei järjenhäivää tässä touhussa...

 
Soitto naikkarilta tuli. Maanantaille 31.5. on suunniteltu siirto. Pyysivät kuitenkin varautumaan siihen, että haluavatkin viljellä pidempään ja siinä tapauksessa siirto olisi vasta tiistaina. Soittavat tarkemman suunnitelman maanantaina aamupäivällä. Luget aloitan lauantaina aamulla annostuksella 200mg x 3/vrk eli aamulla, päivällä ja illalla yksi. Progynova jatkuu samalla annostuksella. Nyt siis vaan odotellaan maanantaita, että pääsee jännittämään alkioiden kohtaloa =)
 
Tulisin mukaan, meille suunnitteilla 1.ivf:n 1.pas kesäkuussa luonnolliseen kiertoon. Taustalla vaikea endo, laparoskooppinen ja avoleikkaus, mm. suolistoa ja munanjohtimet pois, kohtua ja munasarjoja käsitelty ym. Ennen sairauden räjähdysmäistä kasvua 2005 kaksi lasta (toinen clomiavusteinen, toinen luomu). Ollaan siis yksityisellä hoidossa ja 2 alkiota jäi ivf:n tuoresiirrosta pakkaseen (silloin 2 alkion siirto). Tämän jälkeen hoidot jää taakse eli jos ei tulosta, niin lapsimäärä jää kahteen, mikä tietenkin teidän täysin lapsettomien parissa on jo loistava tulos, mutta me oltais toivottu vielä kahta lisää...
 

Yhteistyössä