Kympin hoidot

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************17.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............18.5..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 21..........FEL
Amelie80..............3.ICSI.....................pi............vko 21..........
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
fiia 69...................2.IVF:n 1.PAS.................................vko 21.....
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Hanuu....................1.IVF:n 2.PAS.................................kesä..NKL
Nainen83................1.IVF:n.1.PAS................................kesä....
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Milli-81...................1.IVF:n 1.PAS.......................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

milona..........AVA........................:heart:..................12.......(+ testattu)
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:..................11........
Inia.............................................:heart:..................10........
Risupesä......TAYS.....................:heart::heart:..................7.......25.5.
Taika79........TAYS.......................:heart:....................5............
heidh............AVATku...................:heart:....................3............
Klivia............TAYS.......................:heart:....................3..........28.5.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Tinka-...............11.5..............69/13..........1.ICSI................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5..............kt/10...........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
 
Huimat onnittelut plussanneille!! Teitähän on upean monta! Taitaa tilastotkin mennä uusiksi.
Toivotaan että saatte pitää kyytiläisenne ihan loppuun asti.

Neganneille :hug: toivottavasti teidän vuoronne nauttia plussatuulista koittaa pian!

heidh: Pahoittelut alkiokadosta, toivotaan että huippualkio tuottaa huippuvauvan!

Klivia: Ihan mahdoton saalis! Onnittelut!

riksu82: Joko sait testin vastauksen?

Inia: Toivotaan että tulos muuttuu, onhan tässä vielä päiviä jäljellä...

USL: Tosi hauska toi liimatikkujuttu! :) Lohtuhali negasta. Voisiko olla mahdollista, että
plussa vielä tulisi kuitenkin... Pidän peukkuja pystyssä!

Raitis: Hyvä saalis sulla tulossa! Tsemppiä punktioon!


).( Back in business. Sumuttelut (Synarela) alkoivat eilen, punktio siis suunnitelmien mukaan vk24 jos sinne asti päästään. Kauhulla odottelen kaikenmaailman oireita mitä lääkecocktailit ja koko prosessi tuovat tullessaan. Mä olen yleensä herkkä reagoimaan kaikkeen ja vielä ihan hirmuisen kipuherkkä. Toisaalta tuntuu että tän rankan kevään jälkeen hormonitoiminta on jo valmiiksi pysähdyksissä... Saa nähdä palautuuko se siitä ja millä hevosannoksella lääkkeitä. Painokin taas tipahti niin, että BMI on 16. Ei naurata.

Meillähän mies oli isossa sydänleikkauksessa maaliskuussa, ja sen jälkeen tuli kaiken maailman komplikaatioita mm. uusi leikkaus, tulehduksia, rytmihäiriöitä, ym. "mukavaa", ja epäilin että päästäänköhän hoitoihin ennen kesätaukoa. No, nyt näyttäisi siltä, että päästään. Pahin huolenaihe tällä hetkellä on miehen simppojen laatu, hänellä on vahvat lääkitykset ja antibiootit päällä, ja voi olla, että varsinkin antibiootit laskevat simppojen laatua huomattavasti. Miehellä on tähän asti kyllä ollut tosi hyvänlaatuiset simpat, mutta katsotaan nyt... Lääkäri lohdutteli, että jos näyttää huonolta, niin voidaan tehdä ICSI.

Henk. koht. inhoan nenätippoja ja -sumuja yli kaiken koska ne valuvat inhottavasti kurkkuun. Jollain täällä oli hyvä vinkki ottaa Mynthonia sumun jälkeen. Kiitos vinkistä -- toimii! Myös tuju
mentholpurkka poisti karvaimmat maut.

Mukavaa hellepäivää kaikille!

 
Tervehdys kaikille! Palailen hoitotauon jälkeen taas seuraanne, kun nyt hoito päällä jälleen... Sumuttelut aloitin 13.5. ja kuun viimeisellä viikolla olis subressioultra. Jos silloin kaikki ok, niin pistokset alkaa seuraavana päivänä ja sumut jää kokonaan pois. Hevoskuurilla puregon ja menopur (?) tarvittaessa. Toivottavasti tulisi edes 5-6 follia, nih olis pieni toivo päästä jopa siirtoon saakka tällä kertaa.

Jaksuja kaikille ja halitukset neganneille sekä lämpimät onnittelut plussanneille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemi:
Kertokaahan viisaammat, kun itse en kuollaksenikaan muista, että: kun tänään illalla pistän pregnylin, niin otanko vielä yhden suihkauksen synarelaakin?? Punktio ylihuomenna....

Moikka! Mun ei enää illalla pitänyt ottaa suihketta. Onnea punktioon ja toivottavasti saatte hyvän saaliin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fiia 69:
Hei! Mulla tehtiin kaksi ivf-hoitoa vähän ajan sisällä, paino nousi melkein kymmenen kiloa.Onko muilla ollut sama vai oletteko pysyneet normipainoissa.Noh,olenhan voinut syödä suruunikin :ashamed:
Moiks! Mulle tehtiin eka IVF alkuvuodesta ja paino kyllä on noussut jo siitä melkeen 10kg.....Osa syy on varmasti tupakoinnin lopetus, joka lamaannutti vatsantoiminnan kokonaan ja sit tietty nää hormonit avitti lisää.... Omasta mielestä en ole normaalia enempää herkutellut. Aloitin zumbankin heti, kun punktion jälkeen se oli sallittua. Hiki virtaa, mut kilot pysyy tiukassa. Tänään aloitin mieheni kanssa vähähiilarisen ruokavalion ja mahdollisimman luomua koitetaan ostaa ja lihat ilman marinadia.

 
miulle vois päivittää et punktio 21.5 ja siirto 24.5. Ultran mukaan n.12 kpl olis punktioitavana.
mansikkainen meillä on näköjään taas samana päivänä siirto ja toivottavasti molemmilla parempi lopputulos :)
Mein kissan oli tarkotus poikia viikon päästä, mut ei tule nyt niitäkään vauvoja tähän mökkiin kun jäi lauantaina auton alle :'(
 
Leiska: Joo päästään näköjään taas piinailemaan samaan aikaan. :) Mulla sillon siirtopäivänä kp jo 22, mutta kaippa nää lääkärit tietää mitä on tekemässä. Eikait niillä kiertopäivillä ole niin väliäkään kun tehdään lääkkeellinen PAS. Huomenna on ultra missä katsotaan onko limakalvo tarpeeksi paksu siirtoa varten. Toivotaan tosiaan tällä kertaa parempaa lopputulosta molemmille. Voi harmi mitä kävi kisulle ja pennuille. :( :hug:

Kiva huomata että omakin nimi on pikkuhiljaa kivunnut listalla ylöspäin. Alkaa taas jännittämään mitenhän tässä käy.
 
Inia :hug: melko aikasin oot liikkeellä,..jospa vielä ei ois kaikki toivo heitetty!
USL :hug: myös pahoittelut, aina se yks viiva on yhtä tylyä nähtävää.. :'(

leiskalle pahoittelut kisun ja poikasten menetyksestä :hug: mullakin otti koville pari viikkoo sitten kun jouduin viemään vanhan ja sairaan kanini viimeselle piikille :'( lemmikit on tärkeessä asemassa kaiken tän keskellä.

Onnea punktioon menijöille, hoidon alkajille ja limakalvojen kasvattajille b;)d


).( Menkkajomotuksia ilmassa.. tästäköhän se alamäki sitten jo alkaa... :( yritän pitää näpit erossa testeistä perjantaille.
 
leiska :hug: kisun menetyksestä :'(

:hug: neganneille, :flower: plussanneille ja tsemppiä kaikille meille piinailijoille :)

).( Mulla pp5 tänään. Ei juurikaan tuntemuksia, muutamaa nipistelyä tietyllä kohtaa lukuunottamatta. Ainoa mikä nyt harmittaa on hirveä herpesrakkula alahuulessa (puoli alahuulta). Herpeslaastareita menee 3 kerralla. Edellisen kerran podin vaivaa jotain 4 vuotta sitten. Nyt ei kehtaa paljoa liikkua, joka tosiaan harmittaa, koska olen lomalla torstaihin asti. :kieh:

Viime viikolla taisin todetakin, että ottaa päähän, kun koko ajan telkkarista tulee raskaustestimainoksia ym. Nyt sit Helpossa Elämässäkin yllätysraskaus, Salkkareissa suunnitellaan. Pahinta kuitenkin on, että viikonloppuna tuli elokuva Lapsia ja aikuisia. Pääparille tuli ero. Tänään tulee Onnen varjot ja siinäkin lapsettomuus aiheuttaa eron. Ärsyttää miten lapsettomuutta ja lapsettomuushoitoja käsitellään elokuvissa. Itse tekisin tragikoomisen elokuvan. Koska hormonipäissään tulee tehtyä ja sanottua kaikkea koomista. Joskus tällaiset elokuvat saisi mun mielestä loppua myös hyvin... Olipahan taas tilitystä, joka ei kai tänne kuuluisi. Tulipahan kuitenkin purkauduttua :LOL:
 
Mansikkainen79 mulla on kaikissa PASseissa siirtopäivä osunut kp 18-22 välille. Tuota itsekin ihmettelin ekassa siirrossa, mutta hoitaja sanoi, että estrogeenitukea on hyvä saada se 3 viikkoa ennen siirtoa. Mulla kaikki PASsit lääkkeellisiä.

USL negapahoittelut :hug:

risupesä ala vielä nakkaa kirvestä kaivoon! Mulla on menkkajomottelut kertoneet tärpeistä. Pidän peukkuja =) Ja pahoittelut kanin poismenosta :'(

Punktiolaisille tsempit ja toivotaan hyviä saaliita :heart:

leiska aivan otti sydämestä lukea teidän kissasta :'( itselläkin on kissa ja sydän siinä särkyisi, jos sille jotain tapahtuisi.
 
Inia :hug: :hug: , toivottavasti olit liian aikaisessa liikenteessä!

USL :hug: :hug: , pahoittelut negasta!

leiska Pahoittelut kisun poismenosta :hug: Tsemppiä punktioon, kuulostais olevan hyvä saalis tulossa! Tsemppiä myös siirtoon!

risupesä Älä tosiaan vielä luovuta! Voipi olla ihan hyvääkin juilintaa. Toivottavasti pikkaset tarraavat lujaa kii ja kipu johtuu siitä!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
leiska :hug: kissasta
USL :hug: negasta

täällä vasta pp3, aika tuntuu menevän tosi hitaasti.. teskis mieli jo testailla mut täytyy kai oottaa ainaki sinne pp10 jos menkat ei ala ennen sitä.. viime hoidossa plussasin pp9 eka kerran mut eikö se pregnyl voi näkyä vielä sillon vai miten se nyt meni?
ei muista enää:/
 
Hei kaikille, mahtuuko mukaan mahtavaan joukkoonne? :wave:

Olen jonkin aikaa seuraillut keskustelujanne taustalla, ja nyt rohkaisin mieleni hypätä sekaan. Ensinnäkin ONNEA kaikille plussanneille, kylläpä niitä plussia onkin tullut, tosi hieno juttu! Ja suuret pahoittelut neganneille, sekä kaikille muitakin kolhuja kokeneille.. :hug: leiskalle osanotto kissan järkyttävästä kohtalosta :'( Meidän koira lähtee aina välillä karkuteille, ja siinä on kyllä sydän syrjällään, että mitäköhän on nyt käynyt..

Taustaa: Aloitimme Hgin VL:ssa hoidot 2003, suoraan icseillä, miehen simppojen vähyyden vuoksi. Ekasta hoidosta tuli plussa, joka sitten meni kesken rv 9+ . Kolmannella icsillä sitten onnistui raskaus loppuun asti, välissä tehtiin muutama PAS myös. Toista kierrosta aloitettiin -07, ja ekan icsin ekasta PASista syntyi toinen lapsi. Eli olemme olleet äärettömän onnekkaita! Icsejä on laskujeni mukaan takana 5 tai 6, passeja ehkä 4-5. Soluja ollaan aina saatu vähän, lisäksi kato on niissäkin käynyt, eivätkä selvinneetkään ole mitään kiirettä pitäneet jakaantumisen kanssa. Lapsemme ovat molemmat saaneet alkunsa 4 soluisista alkiosta, ellei toinen jopa 2 soluisesta (silloin siirrettiin sekä 2- että 4-soluiset).
Nyt lähdettiin yrittämään, josko vielä... Icsi tehtiin, mutta alusta asti kaikki meni vähän pieleen.. Aiempi Gonal vaihdettiin Puregoniin, ja reagoin siihen niin että ekassa ultrassa kp6 todettiin, että nyt jarrupiikki nahkaan ja heti! Soluja näytti olevan aika kivasti (minulle kivasti, ehkä 10) kuitenkin, mutta isoimmat olivat jo tosi isoja. Punktio tehtiinkin sitten jo kp 10, jolloin saatiin vain 4 rakkulaa, kaikki onneksi kypsiä. Lisäksi mies antoi näytteen 2 x kuten aikaisemminkin, mutta kun niistä ei löytynyt yhtään hyvää siittiötä, joutui vielä biopsiaan.. Niitä tuloksia sitten odotettiin ja odotettiin, että löytyiskö se 4 siittiötä, ettei homma kaadu heti siihen. Lopulta lähdettiin ulos sen tiedon kanssa, että näytteestä oli löytynyt 14 liikkumatonta, mutta niillä mennään :eek: Ihmetys olikin sitten aikamoinen, kun kaikki 4 olivat hedelmöittyneet ja vieläpä jakaantuneet, kolme 8 soluisiksi, yksi 7 soluiseksi (nyt 3 päivän viljely, aiemmin 2 pvän). Näytteistä olikin sitten lopulta löytynyt tarpeeksi "hyviä" siittiöitä. No siitäpä tietysti toivo heräsi, kun yksi 8-soluinen pääsi kyytiin. Kunnes pp 8 alkoi tiputtelemaan, ja pp 10 kunnon vuoto.. Eikä tässä vielä kaikki, vaan samaan aikaan raskaustestit näyttivät plussaa.. |O Eli kemiallinen kyseessä, näitä on valitettavasti käynyt ennenkin.. :'( Positiivista siinä tietysti on se, että alkiolla on ainakin ollut yritystä, joten ehkä niistä pakkasessa olevistakin voisi jotain tulla, kunhan vaan selviävät sulatuksesta. Ja kunhan sinne asti päästään, toivottavasti vielä ennen VL:n heinäkuun kesätaukoa.

Tulipa pitkästi omaa napaa :whistle: , ensi kerralla kommentoin sitten enemmän muitakin! =)

Ai joo, vielä piti kertoa, miten sähläsin oikein kunnolla Pregnylin kanssa.. :ashamed: Sain sen kuiva-aineampullin rikki niin, että lasia oli siinä kuiva-aineessakin... Jotenkin sitten sain aineen neulaan, eikä mukaan kai sitten lasin murusiakaan mennyt, ehkä.. Mutta aikamoinen paniikkitilanne :/

Mutta nyt hyppään syrjään, etten vie koko sivullista tilaa :p
 
USL: Pahoittelut negasta!

Fiia: Mulla nousi paino monta kiloa myös kun hoidot alkoi ja ensin kuvittelin sen olevan turvotuksesta, mutta nyt en enää tiedä että tuliko sitä vaan herkuteltua niin älyttömästi...

Leiska: :'( :hug: Pahoittelut kissan kohtalosta!

Taika: Mulla tykytteli myös alahuulta silloin samaan aikaan kun vilututti. Mulla ei myöskään huuliherpes ole esiintynyt vuosiin. Toivottavasti se on kehossa tapahtuvien positiivisten muutosten takia kun ilmaantui sua kiusaamaan!
 
leiska Olen kovin pahoillani teidän kisuliinista. :'( Tosi kurjaa. Ajattelin omia kissojani ja murtuisin täysin mikäli kävisi samoin. Mun pikkuinen tyttökissani on tällä hetkellä mun lapsoseni. Toivottavasti hyvät ultranäkymät tuo edes vähän lohtua :heart:

USL Olisko kuitenkin vielä toivoa? Mutta olen todella pahoillani tän hetken negasta. Samoin myös Inialle. Älkää vielä luopuko toivosta.

Taika79 Olen samaa mieltä, että joka tuutista tulee lapsiaiheisia ohjelmia, yllätysraskauksia, lapsettomuutta ja todella, just tänään Onnen varjot. Yllättävän paljon koen kuitenkin samoja fiiliksiä kuin tossa elokuvassa. Aika pelottavaakin. Mutta jokainen me koetaan asiat omalla tavalla.

Risis Älä vaan missään nimessä luovuta. Menkkajomotus voi tarkoittaa hyvääkin! :hug: Tsemppiä!

Raitis ja Munkkiniemi Tsemppiä punktioon! Toivotaan molemmille hyvää ja laadukasta saalista. :hug:

).( Taysissa käyty ja punktio on maanantaina tai tiistaina ensi viikolla. Ultrassa näktyi tällä hetkellä noin 14 rakkulaa, aika pieniä vielä, mutta kasvamaan päin kuitenkin. Mulla alkaa taas elimistö kerään nestettä, ja sormetkin tuntuu niin nakkisilta . :LOL: Ananasta ja parsakaalia yritän kovasti syödä, mutta tiedä sitten onko niistä nesteeseen apua. Sain muuten Taysista tulokset hyytymistekijäkokeisiin ja mitään ei löytynyt. Aiempi heikosti positiivinen oli tipotiessään eikä lääkärikään osannut sanoa mikä siihen vaikuttaa. :| Disperiini kuitenkin otetan mukaan siirtopäivänä.

Onnittelut Riksulle hienosta arvosta! :heart:

Suuren suuret :hug: Kaikille! Ja nautitaan auringosta kun sitä toistaiseksi on B)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************18.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly...........18.5.............TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF.....................pi............19.5..............NKL
leiska ...................2.ICSI....................ly...........21.5...24.5......FEL
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
Amelie80..............3.ICSI.....................pi...........24.5.............
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
fiia 69...................2.IVF:n 1.PAS.................................vko 21.....
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Inia.......................3.IVF:n 1.PAS.........lu............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73.............1.IVF.....................pi...............vko 24........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma...1.ICSI:n 2.PAS......................................AVATRe
Hanuu..................1.IVF:n 2.PAS...................................kesä..NKL
Nainen83.............1.IVF:n.1.PAS...................................kesä....
Salli72.................6.ICSI:n 1.PAS..................................kesä....VL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81............3.IVF.......................................elokuu........FEL
Zax......................2.IVF.......................................elokuu.........
Milli-81.................1.IVF:n 1.PAS..........................elokuu.........
Myyrä2................2.IVF...........................................................
Meikku.................2.IVF..........................................................NKL
Lumipuu..............3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72.......4.ICSI....................pi.............syyskuu.......NKL
Marjaane.............2.IVF:n 3.PAS.........lä...............................
Hopping...............2.ICSI:n 2.PAS.......lä.............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

milona..........AVA........................:heart:..................13.......(+ testattu)
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:..................12........
Risupesä......TAYS.....................:heart::heart:..................8.......25.5.
Taika79........TAYS.......................:heart:....................6............
heidh............AVATku...................:heart:....................4............
Klivia............TAYS.......................:heart:....................4..........28.5.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Tinka-...............11.5..............69/13..........1.ICSI................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5..............kt/10...........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
 
Ihana plussaketju tämä kymppihoidot-ketju on kyllä ollut!! Muistan silloin tammikuussa, kun tänne tulin ja yhdessä toivottiin kunnon plussapuhureita tälle kymppivuodelle ja niitähän on sitten tullut :heart: Ja vaikka itsellä jäi tuo eka yritys yritykseksi, niin nyt toiveikkaana mennään huomenna punktioon. Oikealla puolella näkyi vain kolme munista eikä vasenta puolta löytynyt ollenkaan, mutta sielläkin voi ehkä joku eksynyt olla. Eli ei mitkään kauhean hyvät mahdollisuudet näyttäis olevan nytkään, mutta jostain syystä-kuten jo sanoin- on aikas toiveikas olo :) Ja jos ei taaskaan päästä siirtoon asti, niin luultavasti saadaan vielä yksi hoito naikkarilta, koska tällä kertaahan lääkkeisiin on kyllä tullut vastetta. Eli syksyllä olis sitten kolmas kerta toden sanoen :D Toiveikkuutta kaikille teille eri vaiheissa menijöille-muistetaan nauttia ihanasta keväästä :flower:
 
Pakko oli kirjautua kun luin Sallin tekstiä, kuulostaa paljolti ihan samalta kuin meillä. Meillä vaan icsi hedelmöityshäiriön takana, mutta alkioita tulee aina vähän. Icsejä monta takana. Yksi lapsi syntynyt 07, yksi meni kesken kohtukomplikaation takia :'( ja nyt tämän vuoden puolella kaksi kemiallista raskautta. Pakkasailkioiden sellviytymistä täälläkin jännätään.

Peukkuja teille jatkoon!
 
Mut voi poistaa piinailijoista, vuoto alkoi tänään. Lohtuna on se, ettei nyt pidetä välikiertoa, vaan jos ovis ilmoittelee itsestään ja ajoittuu sopivasti, niin PAS todennäköisesti jo viikolla 22. Se on sitten 10. alkio, joka siirretään jos sinne asti päästään. Jospa se olisi se napakymppi!
Eli tulossa sitten 3. ivf:n 1. pas.
 
Inialle :hug:

Mikäköhän tätä mun kroppaani tällä kertaa vaivaa?? Menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeistään eilen, kuten ovat joka kerta alkaneet lugeista huolimatta. Testi näyttää negaa, mut silti ei oirettakaan siihen suuntaan, että täti olis tulossa kylään!
Täytynee vielä virallisena testipäivänä (la) testata ellei menkat sit kuitenki ennen sitä ala ja ellei vielä sittenkään kuulu, niin kai täytyy ottaa puhelua ja kysellä, et joko se kohtu on taas kasvanut täyteen kiinnikkeitä, kun ei menkkoja kuulu vai missä mättää...
 

Yhteistyössä