Kympin hoidot

heidh Mulle sanottiin et pistos vaiheessa saa käyttää ihan normaalisti käsikauppa särkylääkkeitä!
Eikös ne punktiotkin vaihtele, ainakin mitä täältä olen lukenut, niin monilla on vaihdellu punktiokokemukset. Toivotaan et sulla on helpompi tällä kertaa. Tsemppiä!
 
ehkä mä uskallan sit yhen särkylääkkeen ottaa :) jos vaikka olo paranis.
kiitos, toivotaan todella et ne voi vaihdella ku nimittäin pelottaa ihan älyttömästi sinne meno mut ei se auta ku mennä ja kestää.
 
Onnea Katjuzkalle ja muillekin plunssanneille :flower:

Mä täällä odottelen kuumeisesti menkkojen alkamista. Tänään kp26 ja kierto ollut tässä sen kohdunulkoisen jälkeen 23-34pvää, joten ei tiedä yhtään kauanko tässä saa vielä odottaa :/ Olisin kovasti toivonut et olisivat alkaneet eilen, ni olisin voinut soittaa klinikalle ja saanut vihdoin sen tiedon, että päästäänkö vielä hoitoon ennen kesää... No, toivotaan että tässä viikonlopun aikana alkaisivat vielä ni sais sit heti maanantaina soitettua. Tää epätietoisuus on kyllä kaikkein pahinta... :kieh: ja tietty pelko siitä et joudutaan odottamaan syksyyn...

Niin juu, sainpahan mäkin eilen taas vastailla vauvakysymyksiin... Piti sit kierrellä ja kaarrella, vaiks teki mieli sanoa et tässähän sitä koko ajan ollaan toivottu et ei niitä tosta noin vaan tilailla :( No, ei ne tietty millään pahalla tarkoittaneet, mut ärsyttää silti ku monet luulee että niitä vauvoja nyt vois tosta noin vaan laittaa tilaukseen 9kk ennen tarvepäivää!!! Tiedätte varmaan mitä tarkoitan...

Pahoittelen omanapaista valitusta :ashamed:
kaikesta huolimatta mukavaa vapunpäivää kaikille ja jaksamista!!
 
Tervetuloa mukaan maitopartaja milli!

Katjuska: Ihan mielettömiä uutisia! Käsittämättömän ihanaa! :heart: :heart: :heart:

Munkkiniemi: Pidän peukkuja pystyssä että tällä kertaa menee paremmin ja kroppa herää tuohon 375:een!

Milli: Ei kuulostanut mukavalta tuo mutkainen kohdunkaula. :x Mukavaa kun piinailijoiden joukko lisääntyy.

Heidh: Puregonin ja buranan yhdistelmästä en tiedä, mutta mulle lääkäri sanoi ainakin vielä punktion jälkeen että saa ottaa buranaa. Siirron jälkeen ei ole tarvinnutkaan. Mulla oli hyvä kokemus sekä punktiosta että siirrosta. Punktion aikana lääkitys piti huolen ettei satu ja siirto oli täysin kivuton! Toivottavasti sulla myös näin seuraavaksi.

Beelia: Voimia uteluiden kestämiseen. Mulla työkaveri vilkaisi tietävännäköisenä vatsaa sairasloman jälkeen. Teki mieli sanoa, että juu EI, kun hormoneista, mutta nielaisin. Peukut pystyyn että pääsette yritykseen ennen kesätaukoa!

Kysymys: Millainen olo on piinailijoilla siirron jälkeisinä päivinä? Mulla nimittäin turvotusta vielä aikalailla. Tänään ehkä ensimmäinen päivä että turvotus on hieman vähäisempää, mutta siis selvästi edelleen huomaa. Eilen kävelyllä tuntui että voi kävellä jo suht´ normaalia vauhtia. Tänään mua on "nippaillut" navan alta muutaman kerran oikeastaan niistä pistoskohdista. Siis ei syvältä vatsasta vaan ikäänkuin heti ihon alta. Mua on myös väsyttänyt joka päivä niin, että olen nukkunut 2 tuntia keskellä päivää ja lisäksi 9-10 tuntia öisin. Eilenkin nukahdin kesken elokuvan ihan väkisin.
 
Milli81 ja heidih Yhdyn teidän kirjoituksiin epämukavista kokemuksista punktiossa ja/tai siirrossa! Mua jännittää punktio aivan sairaasti, onneksi mulle on luvattu rauhoittavaa ennalta...

Mulla on nyt Menopuria takana 4 pistosta. Pistäminen alkaa sujua, muuten olo tuntuu koko ajan tukalammalta. Olen joutunut ottamaan panadolia jopa kolmesti päivässä, jotta pystyn olemaan. Pelkään, että munasolut kasvavat liian nopeasti liian suuriksi. Onneksi maanantaina kontrolli.

Mukavaa vapun jatkoa kaikille! Uusille tervetuloa joukkoon! =)
 
Katjuzka: Uskomatonta! Onnea!

Milli81: Tervetuloa joukkoon! Meitä on täällä jo suuri joukko. Onneksi toiset pääsee täältä poiskin..

Työkavereista... Meillä on semmonen porukka, et osa työkavereista tietää et missä mennään. Jos joku on kysynyt jotain, niin olen vastannut rehellisesti. Oon itse kokenut sen terapeuttisena ja helpompana.

Tinka: Mulla oli kans maha aika turvoksissa j vas.munasarjaa menkkamoisesti kolotti, mut eilen ei ollut oikein mitään. No nyt sit tänään maha on kuin ilmapallo ja nipistää oikealta. Hoikka, kun oon niin tää maha on ihan kuumisen näköinen! Huomenna pitäis mennä rippijuhliin ja laittaa mekko päälle.... Sit janottaa koko ajan, mut niin tekee aina kun hormoneita syön.

ON: Soitin perjantaina et mikä on alkioiden tilanne, mut en saanut vielä tietoa. Labrassa oli kuulma täys kaaos ja hoitajat eivät tienneet mikäsiellä on tilanne. No sit kuitenkin katto koneelta ja sanoin et ehkä 2 olis viä viljelyssä. Maanantaina uus soitto,mut ei nyt lupaavalta näytä.
 
Beelia Toivotaan et vuoto alkaisi pian ja pääsisitte aloittamaan
seuraavaa hoitoa. Kyllä niistä uteluista tulee tosi vaivaantunut
ja ärsyyntynyt olo, joskus ajatteleen et laukos päin naama vähän faktoja aiheesta,
mut eipä sitä kuitenkaan viitti.

Tinka- Kyllä mullakin turvotteli aikalailla, vaikka rakkuloita
ei ollutkaan montaa. Siirrossa näkyi et munasarjat oli aika turvoksissa
ja kehoittivat ottamaan ainakin vkl rauhallisesti. Itse ajattelin
tänään käydä kävelyllä ja katsoa oloa sen jälkeen,jos turvottaa/kipuilee
niin soitan lisää sairaslomaa.

Taika79 Mullekkin annettiin diapami ennen punktiota, kyl se rauhotti oloa. Toivotaan et follit kasvaisivat tasaisesti ja huomenna kaikki
näyttäisi hyvältä.

Riksu82 harmillista et labrassa oli kauhee hulina ja et saanut tarkempaa
tietoo soluista. Mekin saatiin tieto vasta siirron yhteydessä, kun
peruivat torstain soittoajan.
Öö, eikös se rv laskeminen vaihtele vähän paikasta riippuen, mut aika
lähelle varmaan pääsee jos siirtopäivä olisi 2+0

Marjaane Voi ei :hug:
 
Marjaane :hug: :hug: , voi itku :'( Voimia!

Tinka- Mulla ei maha ollu oikeastaan turvonnu, tai sit en vaan sitä huomaa, ku musta tuntuu, että se on aina vähän turvonnu ;) Minäkin olen ollu tosi väsyny. Vappuaattona nukahin pirskeissä sohvalle ja menin sit siskon ja sen miehen sänkyyn nukkumaan siihen asti, että lähettiin ajeleen kotiin :LOL:

Taika79 Minäkin piikitin menopuria ja varsinkin viimeisinä päivinä oli tukalat oltavat, vaikka rakkuloita ei ollukaan paljoa. Toivottavasti ne sun rakkulat on hyvin aikataulussa, ei liian nopeita eikä liian hitaita!

Riksu82 Toivottavasti kaikki solut jakautuu hienosti! Inhottavaa tollanen tietojen odottaminen.

on: ei ole ollu enää oikeastaan mitään kiputuntemuksia, vähän jo huolettaa :/ . Tiedän, että kaikki eivät tunne kiinnittymiskipuja ollenkaan, mutta silti :headwall: Tyypillisiä lugeoireita on kyllä ollu.
 
Marjaane: haleja

mulla ois huomenna eka ultra käynti, katotaan miten munikset on kasvanu jne. tietää vähän sit jatkosta jne. mut hyvällä tuurilla perjantaina ois keräys ja maanantaina siirto. jänskättää kyl vähän mennä sinne, täytyy toivoo parasta et kaikki on hyvin :)
olo alkaa oleen pikku hiljaa parempi, mitä nyt maha meinaa olla kipee tai ollu jo kolme päivää mut tiedä sit johtusko tosta puregonista.
 
Tervetuloa Maitoparta-80!

Paiju: Mulla on tällä hetkellä tosi samanlainen olo, vaikea uskoa onnistumiseen. Mä vaan odotan jo sitä negatulosta, että päästään taas jatkamaan eteenpäin. Ihmeellistä kyllä, ei ole edes ahdistunut olo, vaan jotenkin rauhassa odottelen tulosta.

katjuzka: Oikein isot onnittelut! :flower: Niin se vaan elämä joskus yllättää...

Munkkiniemi: Mukavaa, että pääsette eteenpäin ja tilannekin näyttää paremmalta aikaisempaan verrattuna.

Milli81 ja heidih: Vai oli teilläkin hieman hankalaa siirron suhteen. Mulla kans tosiaan joutui lääkäri jonkun aikaa "askartelemaan", mutta onneks ilman suurempia kipuja saatiin alkio kohtuun.

Beelia: Toivottavasti pääsisitte jo pian eteenpäin!

Marjaane: :hug:

riksu82: Onneksi huominen on jo lähellä ja saat vastauksia alkioiden tilanteesta.

Nemi77: Eipä mullakaan ole kyllä ollut mitään kiinnittymiseen viittaavaa... Todella ihmeissäni olisin, jos tästä kierrosta onnistaisi.

Tuntuu, että tällä kertaa ei ole tullut edes lugeista mitään oireita. Tuoresiirrossahan oireita oli vaikka mitä ja uskalsin silloin jo toivoa raskautta. Johtuivat kuitenkin vaan lugeista... No nyt menee tuoresiirtoon verrattuna vain kolmasosa lugemäärästä eli eipä niitä oireita kai ihan samalla tavalla pitäis tullakaan. Torstaina treeneissä alkoi alavatsaa särkeä, vaikka teinkin vähän kevyemmin. Tänään pystyin kuitenkin jo treenaamaan ihan normaalisti, tosin alaselkää on jomotellut koko päivän. Tuoresiirrossa en halunnut tehdä kotitestejä ennen verikoetta, mutta nyt olen päättänyt testata äitienpäivän aamuna. Onpahan sit helpompi ottaa seuraavana päivänä vastaan töissä ne verikokeen lopulliset tulokset. En vaan oo tämän reilun kolmen vuoden aikana käyttänyt raskaustestejä ja nyt en osaa päättää, millaisen testin ostaisin. Pitäiskö suosia digitaalista..? Tosin saattaahan ne menkatkin alkaa jo ennen sitä... Viikko vielä piinailtavaa jäljellä.
 
Riksu: Mua myös janottaa, mutta ihan hyvä niin muistaa juoda. Ei kuulostanut luottamustaherättävältä tuo labran kaaos. Toivottavasti tänään kuulet kuitenkin hyvän uutisen!

Marjaane: :hug: :hug: Eikö silti olisi mitään mahdollisuuksia vaikka vuoto alkoi näin aikaisin? Mä yllätyin kun lääkäri sanoi että vuoto voi olla runsaampaa kuin kuukautisvuoto, mutta silti alkio on tarrannut kiinni ja selviää. Tosin ei siis puhuttu ajankohdasta mitään muuta kuin että hieman testausta ennen.

Milli: Mua pyydettiin myös olemaan viikko rauhassa, mutta rauhallista kävelyä suositeltiin jotta nesteet lähtisivät liikkeelle.

Nemi: Tarkoitatko tyypillisillä lugeoireilla niitä mitä on mainittu pakkausselosteessa? Mä mietin hulluna mikä voisi johtua kiinnittymisestä ja mikä lugeista ja mikä punktiosta. Ainut todelinen oire taitaa olla pakkomielteinen itsensätarkkailu.

Heidh: Pidän peukkuja, että ultrassa näkyy tänään hieno saldo! Mulla alkoi puregonin jälkeen vatsa olemaan herkkä ja turvonnut 1,5 vuorokautta ekasta pistosta.

Hanuu: Mä yritin toivoa myös jotain kiinnittymistuntemuksia. Hetkittäin tulee epätoivo ja mietin ettei onnistuta kuitenkaan. Yleisesti ottaen olen kyllä niin toiveikas, että putoan sitten korkealta ja kovaa... Mua käskettiin testaamaan vaikka menkat alkaisikin ja mulla on jo digitaalinen odottamassa. Haluan myös testata edellisenä päivänä ettei tarvitse kuulla uutista töissä ollessaan. Alkaa jo jännittämään tätä kirjoittaessa. Miten aika voi mennä näin hitaasti?
 
Kiitos teille kaikille lohduttaneille!

Tinka: Kyllähän se tietty varmaan voisi olla joissain tilanteissa mahdollista, että on runsasta vuotoa ja sitli kaikki on hyvin. Epäilen silti kovasti omassa tapauksessani. Teen toki kyllä vielä testin varmuuden vuoksi, mutta ultran mukaan (piti käydä tulehduksen vuoksi ultrassa) mun limakalvokin on jo aivan ohut taas. Eli kyllä tuo vuoto on kunnollista ja limakalvo on irronnut... tuskin siellä silloin alkiotakaan on:( Ja kuulemma gynekologinen tulehdus huonontaa mahdollisuuksia aika roimasti.

Pitää suunnata katse vain meidän viimeiseen yritykseen, joka ehkä joskus syksyllä. Mutta siihen on niin pitkä aika, joten nyt pitää vaan kesä mennä ja nauttia. Yrittää unohtaa kaikki hoito- ja vauva-asiat.. Jos se nyt mitenkään on mahdollista :LOL:

Tässä vaiheessa toivotan kaikkea hyvää teille !! Toivon sydämestäni että kaikki tämän palstan ihmiset pääsette kokemaan joskus sen tunteen, kun saa painaa suukon oman ihanan tuhisevan nyytin poskelle:) Älkää luovuttako! Uskokaa! Toivokaa! Ja lopulta rakastakaa!!! :heart:

Olette mielessäni,

Marjaana
 
Voi harre gooden mikä lasku tuli postissa! En tiiä et itkiskö vai nauroisko? Taidan tehdä molempia ja yhtä aikaa! Mul on nyt niin luovutus olo kuin olla jo voi. Rahat on loppu,voimat on loppu, kaikki muut saa lapsia vakkei haluiskaan ja vaikka vain kattois sinne päin. Voi VEE että ottaa päähän ja lujaa!

Ja tää lasku oli sit vain alkuhoidoista ja inssistä. Ei täs oo mitään järkee!

No niin päätin sit näköjään alkaa itkeen...

Soitin klinikalle yksi rupunen alkio pakkaseen muut roskiin.
 
riksu82 :hug: Tiedän tunteesi, kävin ne lävitse aikoinaan 1. hoidon yhteydessä ja luultavasti jälleen tämänkin hoidon yhteydessä jossakin vaiheessa. Välillä tuntuu, että näitä asioita ei saisi ajatella lainkaan järjellä vaan ainoastaan tunteelle. Järjellä ajateltuna tekee liian kipeetä! Kohtalon ivaa tosiaan, että toiset tulee raskaaksi jo "miesten alushousut" nähdessään ja toiset saa käydä läpi tällaiset helvetilliset hoidot... Voimia sinulle! Kyllä se siitä :hug:

Milli81 ja Nemi77 Ultrassa kaikki kunnossa. Limis n. 9.5 mm, oik. munasarjassa 5 ja vas. 4 munasolua, kooltaan kaikki n. 11-14 mm. Lääkärin mukaan hyvältä näyttää. Synarela ja Menopur jatkuu entisenlaisesti, kontrolli perjantaina. Tod. näk. punktio ensi maanantaina eli 10.5. =)

Toivorikas-72 Voi päivittää tuon punktioajan, jos se ei ole maanantaina niin sit jonakin muuna päivänä, ensi viikolla kuitenkin.

Kysymys: Mieheni menee laivalle perjantaina ja aikoo tietenkin nauttia alkoholia, onko sillä vaikutusta siemennesteeseen? Ajattelin vaan, kun tod.näk. maanantaina hänen veijareitaan tarvitaan tositoimiin... Unohdin kysyä asiaa lääkäriltä tänään...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************3.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Inia.......................3.IVF....................................5.5.........7.5........
Taika79................2.IVF.....................................10.5............TAYS
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä..................................TAYS
beelia...................1.IVF....................................toukokuu......
Amelie80..............3.ICSI...................................toukokuu........
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu.......................touko...OYS
heidh.....................2. ICSI................ly..............vko 19.......AVATku
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19..........TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 19..........FEL
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................vko 21...FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Hopping.........................PAS..............................................AVATre
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Miiru82.........TAYS.....................:heart:................18..........
Firefox..........OYS......................:heart:.................12..........
Nainen83...............................:heart::heart:................6.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............5....14.5.
Paiju.........................................:heart:..................5....12.5.
riksu82.........OVU......................:heart:.................5...........
Tinka-........................................:heart:.................5.....12.5.
Hanuu...........NKL.......................:heart:.................5.....10.5.
Milli-81......................................:heart:.................3........
karmilla.........FER.......................:heart:................0........17.5.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............vt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............vt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............vt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
 
Tinka- Just niitä oireita on ollu, mitä pakkauksessa mainittu... Luulen, että punktiosta olen jo toipunut melkein heti siirron jälkeen. Mullakin toiveet on aika korkeella, kun eka kertaa on tähän asti päästy. Korkeelta ja kovaa tullaan myös täältä, jos nega tulee :/ Ja sit vielä se, ettei pakkasessa ole mitään ja jouduttas jonottaan seuraavaan hoitoon, kun ei ole (ainakaan heti syksyllä) varaa kolmanteen hoitoon yksityisellä. Mun täytyy varmaan testata torstaina 13.5, kun silloin on helatorstai. Jos teen negatestin perjantaiaamuna, niin töihin en kyllä kykene. Aika menee kyllä hitaasti, mutta toisaalta pelottaa, kun aika menee ja jotain ois jo pitäny tapahtua... Tsemppiä hirmuisesti piinailuun!

Hanuu Tsemppiä sinullekin piinailuun! Onpas sulla melkonen päivä tehdä testi :eek: Mut mikä oiskaan osuvampi päivä saada plussa =) Mulla on kaapissa netistä tilattuja testejä, mutta voi olla että haen digitaalisenkin. En tiiä oikeastaan vielä, kun en ole uskaltanut asiaa paljon miettiä.

Marjaane :hug: Hyvää kesää ja keräilkää rauhassa voimia ja nauttikaa toisistanne!

riksu82 Samat tuntemukset oli meilläkin, kun maksettiin alkioiden siirron jälkeen lasku tästä koko ivf hoidosta :$
:hug: :hug: Toivottavasti ette tarvitse sitä pakkasessa olevaa huurunenää, kuin korkeintaan vasta pikkukakkosta yrittäessänne.

Taika79 Onnittelut hyvistä ultranäkymistä :heart: Nyt vaan kasvattelet ja kypsyttelet niitä rauhassa, juot runsaasti ja muistat levätä! Meille lääkäri sanoi tuosta miehen alkoholin nauttimisesta, että joskus on ollut sellasia tapauksia, että miehellä on ollut ennen hyvä sperman laatu ja sit yhtäkkiä ei olekaan. Sit on ihmetelty, et mitä tapahtui? Sitten mies on sanonu, et mulla oli viikonloppuna ne polttarit ja tuli juotua aika rankasti... Lääkäri sano, et muutaman voi ottaa, mutta rankempi juominen vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen.

karmilla Pikkuiselle tarrasukkia ja sinulle pitkää pinnaa ja hyvää vointia :heart:
 
olipahan paska käynti ultrassa, kävin siis normi gynellä ku meil on klinikalle monta sataa kilometrii matkaa. ei tämä lääkäri osannu kunnolla ultrata edes jne. en jaksa nyt koko stoori kertoo mut tosi turha käynti, murrrr.. näil näkymin ois hänen mukaan vaan 5munista kasvamassa ja ne koot mitä hän mittas niin ei kuulemma meän lääkärin mukaan voi pitää paikkaansa, blaah kyl ärsyttäää.. ja tästä huvista piti viel 100e maksaa :( sori purkautuminen.
no mut mä oon menossa perjantaina avalle ultraan ja jos siel on kaikki hyvin niin maanantaina on punktio, jännitää ihan sikana. tänään alan pistään orgalutranin sit illalla kaveriksi..
 
heidih :hug: Onpas ärsyttävää, että tollasesta "puoskarista" pitää vielä maksaa! Toivottavasti perjantain ultrassa kaikki on kuitenkin hyvin! Tsemppiä kasvatteluun ja punktioon! Kyllä siitä selviää. Saat sen verran hyvät lääkkeet.
 

Yhteistyössä