Kympin hoidot

Annabell: Suuret onnittelut!

(.) pp5 menossa ja tuntuu että ei tainnut tärpätä, vaikka aikaista sanoa. Eilen särki selkää ihan kunnolla ja nyt on normaalit menkkakivut päällä, ei muuta. Mutta hissukseen mennään, ei voi muuta kuin odotella.
Mites muut piinailijat? Onko oireita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joppu:
Mites muut piinailijat? Onko oireita?
Ei niin mitään... tosin mulla on vasta pp 4, että ei kyllä kuuluisikaan olla. Ehkä
hivenen tuntui illalla kohdun kohdalla pientä painon tunnetta. Mutta nyt taas ei niin mitään. Ei edes lugeoireita. Tosin ei niitä oireita kyllä ole tuntunut aiemmissakaan hoidoissa, paitsi punktion jälkeen. Nyt pas:ssa ei tunnu edes munikset :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klivia:
Osaako kukaan aukaista mulle, kun sanottiin että pakkasessa on 2 viiden päivän alkiota, tuo ei taida ollenkaan kertoa minkälaatuisia ne on?
Luulisin, että kaikki viisipäiväisinä pakastetut on blastokystialkioita. Ei ne silloin voi olla ihan surkeita, koska ne heikoimmat heittää henkensä jo ennen viidettä päivää :/

En sitten tiedä pidempään viljeltyjen alkioiden sulattamisesta... Mahtaisko ne säilyä hengissä paremmin?
 
Annabell: Paljon Onnea! :heart:

).( Tänään siis kävin uudestaan mittauttamassa hcg:n ja tulos oli etten ole raskaana. Hoitaja totesi että tää oli kai joku tosi varhainen keskenmeno. En muista tarkkaan mitä sanoi kun pettymys oli kuitenkin kova vaikka toisaalta tiesin mitä tuleman pitää. Silti kuitenkin elättelin toiveita loppuun asti :'( Viime viikolla siis mun hcg oli 34,9 :'(

Seuraavista kuukautisista sitten voin ilmeisesti soittaa pakastetun alkion siirtoon mikä tehdään luonnolliseen kiertoon....
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************16.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 8.............FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............22.2.....25.2..FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
hugsy..................1. IVF......................pi.............vko 8.........
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....NKL
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Helmiina78.............................:heart:................13...............17.2.
Annabell-77......VL.....................:heart:.............13.............(+ testattu 15.2.)
berits.......................................:heart:................13............
Marjaane.................................:heart:................11.............
Hopping..................................:heart:..................8.............
Äititär..............OYS....................:heart:...............6.............
Joppu......................................:heart:..................5.............
Maricce..................................:heart::heart:...............5...........25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................4.........
Hoplop...................................:heart::heart:...............4..........24.2.
Inia........................................:heart::heart:...............0........2.3.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
 
ONNITTELUT ANNABEL!! :heart: Enpä sinänsä yhtäään yllättänyt, kun tuo hyperi jo ennustikin tätä tulosta!

LINNIA & KATAKA: Harmi teidän puolesta:( :hug: Kataka: mulle on käynyt juuri samoin kerran. Ensin näytti plussaa, sitten alkoi hiipumaan ja lopulta testipäivänä ihan täysin nega. Ja kyse oli PASista, eli hcg ei ollut lääkkeistä vaan raskaudesta. Aivan alkuraskauden keskenmeno siis:(

Mullakin on jo toinen nega testattu:( Hitsit, kaipa se on uskottava kun omin silmin tyhjää ruutua katsoo. Välillä vaan on ollut niin niitä raskauteen sopivia oireita, että melkein olisin monta kertaa jo veikannut että nyt tärppää! Vieläkään en silti uskalla lääkkeitä lopettaa, vaan testaan vielä kerran perjantaina, virallisena testipäivänä.

Kohtahan saadaan kuulla tuloksia muiltakin samaan aikaan siirrossa olleilta. Toivottavasti Helmiina & Berits sentään kiiruhdatte Annabelin plussajunaan ettekä jää pysäkille!



 
Annabell:lle suuren suuri onnitteluhalaus! :hug: Nuohan on todella hienot lukemat mitä sait, pöh |O sille pelottelija sairaanhoitajalle!

Ja Linnialle myös suuri lohtuhalaus... :hug: :( Tunnen kovasti puolestasi, itse nimittäin kävin läpi samanlaisen piinan viime IVF:ssä. Hcg näytti, että jotain tapahtuu ja joku on kyydissä mutta vuotoa tuli. Järki sanoi, että ei tämä toimi, mutta tunteilleen ei voinut mitään ja sitä vain loppuun asti toivoi...ja pelkäsi. Huonosti kävi. :( Oikein kovasti voimia sinulle jatkoon! :) Ja Kataka myös... :hug: ja tsemppiä jatkoon. :)

Marjaane
:lle vielä tsemppiä perjantaille! :heart:

Omaa napaa:
Mua on alannut ihan kamalasti pelottamaan... :ashamed: Heräsin yöllä kipeään vatsaan ja kylmään hikeen. *huokaus* Ihan tuntui siltä, että menkat ne siellä tekee tuloaan. Tänään on ollut koko päivän tällainen menkkamainen olo, heikottanut ja olen kammonnut mennä vessaan. No vielä näyttää kuitenkin hyvältä, vatsakipu on tauonnut "tyhjyyden tunteeksi" (kuin olisi nälkä ja silleen vatsa tyhjä ) ja lugemoskatkin on pysyneet vitivalkoisina.
Voi itku. :'( Alan oleen niin varma, ettei tässä hyvin käy. Niin tutuilta tuntui nuo yölliset kouristukset ja tämän päivän jomotus. No, miehen tupakka alkoi kyllä ihan oikeasti ällöttämään että jouduin sen käskeä kauemmas polttamaan, mutta sen mä varmaan kuvittelin, että saisin mielelleni jotain rauhaa. Pyllystä tämä piina kun pitää näitä menkkaoireita alkaa tulemaan! Mielummin sitten vaikka yks kaks vuoto kuin tätä monta päivää etukäteen. Pelkästä pelostahan mä saan tämän homman menemään syteen, jos se ei itsestään mene! :ashamed:
 
Mulla oli tänään todellakin ensimmäinen piinapäivä! Aamupäivällä ei ollutkaan varmaa onko mitään siirrettävää! (alkiot otettu eilen sulamaan) Päätettiin katsoa vielä iltapäivään. Oli kyllä kamalat ne tunnit siinä välissä... Mutta loppujen lopuksi kaksi siirrettiin, oli yksi spurtannut ja pääsi mukaan. Ei taida kumpikaan kuitenkaan mitään huippuja olla.

Eli mulle voi päivittää: pp0, testipäivä 2.3. (ja vuoto alkaa 27.2. :/ )
Kiitos Toivorikas päivittämisestä!

Onnea kovasti Annabell!!!

Ja jaksamista sinne pettymyksen suohon neganneille!!!
 
Elämmehän jännittäviä aikoja! Onnea Annabell plussasta, hienoa. Oikein pelotti lukea ketjua, miten käy, kun oli niin jännää.
:hug: niille, jotka joutuvat uusintakierrokselle.
Aika moni piinailee jännittäviä lopputuloksia, malttia naiset!
ON: Tänään pitäisi alkaa piikitys. Ajattelin odotella vähän myöhempään. puregonia ja menopuria hevoskuuri. Pääsen siis sekoittelemaan varsinaisia cocktaileja. Yritän tässä tehdä ajatustyötä, että masussani alkaa kasvaa upeita muniksia näiden piikkien myötä. Jännittää tuo sekoittelu. Menopurissa kun pitää sekoittaa kaksi kuiva-ainetta ja neste. Onnistuin taannoin lasipurkin kaulaa katkoessa tekemään melkoisen haavan käteeni. Toivotaan, että nyt olisi taitoa tai ainakin tuuria.
Siis, tositoimet alkavat, lippu salkoon!
Isis
 
Annabel-77 onnittelut plussasta ja toivottavasti kaikki sujuu hienosti! :flower:

).( Kävin eilen (kp4) otattamassa verikokeet ja nyt sitten jännitän tuloksia....Viime yönä näin hyvin toden tuntuista unta, jossa verikokeiden tulokseksi selvisi, että mulla on enää 3 munasolua jäljellä munasarjoissani! =O Eikä tuo ollut ensimmäinen tuollainen uni....=/ Aiemmalla kerralla unessa selvisi lapsettomuutemme syyksi nivelreuma ja sen vuoksi mulla olisi alkanut vaihdevuodet liian aikaisin...Näköjään käyn unissanikin tätä murhetta läpi, kun edes silloin ei saa olla rauhassa surullisilta ajatuksilta. Mieheni vain tuhahtelee unilleni ja uskoo mun "tehtaiden" vielä toimivan ja et päästäisiin 2.IVF:n maalis-huhtikuussa, riippuen kierrostani. Itse en uskalla/ osaa olla yhtä luottavainen kuin mieheni...pessimistihän ei pety koskaan?

Hiukan lohtua olen koettanut saada loppukesänä luomuna alkaneesta raskaudestamme, joka tosin oli KU, mutta eikö tuon mukaan vielä luulisi munasarjoissa olevan soluja jäljellä?

Toisaalta, jos munia olisi enemmän, miksi en ole saanut plussan plussaa noiden 7. vuoden aikana, mitkä raskauksieni välissä on ollut ( 4v olemme nyt siis yrittäneet raskautta) ?

Tsemppistä kaikille ja lohdus :hug: meille, jotka sitä tarvitsevat!

Palailen jahka jotain uutta selviää..
 
heippa...

oli jotenkin pakko nyt avautua...mieskään ei ole kotona vaan on työreissussa eikä oo ketään kelle puhuis mä en vaan tiedä kuinka mulla on vaan niin surullinen olo jo että ei varmaan oo tarrannut kiinni vaikka neljä päivää vasta piinailua.... tuli jo eka merkki ettei meille taaskaan tule vauvaa,nenä kuivuu aina menkkojen lähestyessä ja niin nytkin on kuivunut...jotenkin iski vaan sellainen pettymys nyt jo...en siis odota todellakaan että plussa pärähtää testiin...on jotenkin paska fiilis...
toivottavasti saan pian muuta ajateltavaa saadaan kämppä myytyä niin pääsee muuttamaan uuteen asuntoon :)
 
niin hei tuli muuten mieleen yks kysymys...onko kenelläkään ollut näiden hormoonien vaikutuksesta ihan hirvee nälkä!!sunnuntaista lähtien mä olisin voinut syödä vaikka jääkaapin siis ihan kauheeta kun tekee mieli ruokaa koko ajan kun maha kurnii..
 
Paljon halauksia Mandalay, kataka ja Linnia :hug: Linnian kanssa sitten jännäillään maaliskuussa, löytyykö naikkarilta meille aikoja passia varten...

Annabell-77: Onnea :flower:

Tervetuloa mukaan hugsy ja Ovis!

Tänään tuli postissa epikriisi ivf-hoidosta ja ohjeet tulevaa pas:ia varten. Jännä kyllä, miten sitä saakin kasattua itsensä pettymyksen jälkeen jälleen uutta yritystä varten... Nyt tuntuu, ettei pas:iin loppujen lopuksi olekaan enää kovin paljon aikaa. Jos kaikki menee hyvin, olis ultra jo 5 viikon päästä! Ja ens viikolla pääsee taas pitkästä aikaa harjoittelemaan ovulaatiotestien käyttöä. Pitäähän sitä taukokierrossakin jotakin pientä puuhasteltavaa olla ;) Aloin myös suunnitella keväälle omia 30 v. juhlia, jotta saan jotakin muutakin ajateltavaa ja odotettavaa :)
 
Meg

Miten te ootte ajatellut että jos tämä kerta ei onnistukkaan? Nyt mä olen ajatellut (eri asia sitten kun tosi kyseessä) että yritän nauttia elämästä miehen kanssa, tehdä kaikkea ihanaa ym.. Eli yritän ainakin olla murehtimasta liikaa, tiedän että pari päivää olen aivan maassa ja varmaan itkenkin, mutta kyllä se elämä jatkuu. Onneksi mies tukee ja vanhemmat. Sit vaan uudestaan hoitoihin. Niin ja yritän olla ajattelematta koko asiaa sitten kun piinapäivät alkaa, että en mieti oireita, nimittäin olen ollut "raskaana" viimeiset 3 ½ vuotta :LOL: Tietysti helpompi sanoa kuin tehdä.
 
Moikka...en tiedä tekikö mun mielikuvitus yöllä tepposen kun oli niin mieli maassa mutta heräsin yöllä kun kohdusta pisti tai kouras tosi kovaa.ikinä ei ole ollut tuollasta...mä niin toivon että se olis ollut sitä kuuluisaa kiinnittymiskipua :D tai sit mun kroppa vaan oireilee kun toivoo niin paljon.. :D kauheat raskausoireet muutenkin noista lugeista et kai se johtu samasta syystä :LOL:
Tsemppiä kaikille tosi paljon ja varokaa ettei teistä tuu samanlaista pöyröötä kun musta :) nyt se plussapino kasvuun :)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************17.2.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Cris......................4. ICSI ..................pi..............tammi-Helmi
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 8.............FEL
leiska..................1. ICSI....................ly.............22.2.....25.2..FEL
kolmisin.....................PAS..................lu.............vko 8...........
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 8..........NKL
plasebo...............3.IVF.......................pi.............vko 8.........NKL
hugsy..................1. IVF......................pi.............vko 8.........
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS......................helmikuu
Faith83..............................2.PAS...............helmi-maaliskuu..FER
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 9
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Meg......................1. IVF...................pi..............vko 9..........
Klivia.....................1.IVF:n 2.PAS......lä..............vko 9..........
Tähtisilmä79..........1.IVF:n 2.PAS.....lu..............vko 9..........OYS
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
AaVee..................1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Ovis......................2. IVF.....................pi............vko 11.........
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................maaliskuu
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............maaliskuu....FEL
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu............maaliskuu....NKL
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS......................maaliskuu.....
Stigu123..............2.IVF.....................................maaliskuu
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.......................maaliskuu.....NKL
Raitapaitainen.....3.IVF.....................................huhtikuu.....TAYS
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju
Nemi77
beelia...................1. IVF....................................toukokuu
Lumipuu................2.IVF
Mandalay...............

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Helmiina78.............................:heart:................14...............17.2.
berits.......................................:heart:................14............
Marjaane.................................:heart:................12.............
Hopping..................................:heart:..................9.............
Äititär..............OYS....................:heart:...............7.............
Joppu......................................:heart:..................6.............
Maricce..................................:heart::heart:...............6...........25.2.
RouvaPapunen..OVU...............:heart:.................5.........
Hoplop...................................:heart::heart:...............5..........24.2.
Inia........................................:heart::heart:...............1........2.3.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Utua81..............25.1............357/18...2. ICSI:n 1.PAS....:heart::heart:
SaaraX................2.2............171/14....2.IVF:n 3.PAS........:heart:
Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Sanasa..............4.2..............262/15......1.ICSI..................:heart:
Vadelmaunelma..4.2..............89/12......1.ICSI:n 1.PAS.....:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............192/12.......1.IVF...................:heart:
 
Rouva Papunen Nälkä. Mikä ihana asia. NOT jos se on kokoajan. Mulla on ihan sama ku sulla. Vois syödä vaikka hevosen. Toivotaan, et öinen kouraisu oli juurikin sitä itteensä ja pikkuinen tarras oikein lujasti kiinni. :heart:

Meg Mä oon kans miettiny, et mitä jos joutuu pettymään kun ei plussaakaan. Itkin silmäni päästä jo siinä vaiheessa kun sain selville, etten voi saada lapsia luonnollisesti niin voisin kuvitella, että olen aivan maassa pari päivää. Mikä tietysti on aivan luonnollista. Eihän siinä auta ku ottaa katse kohti tulevaa ja uusia hoitoja. Mut sit en tiiä mitä teen jos mikään hoito ei tuota tulosta. Kai sitten on harkittava adoptiota.. tai olla vaan kahdestaan. En tiedä. Tai sitten vain nauttia kaksin olosta.

:hug: neganneille. Helmiina & Berits mitä testit näytti?
 
Mulla alkoi ihan järkyttävä veren vuoto eilen..kivut oli suunnattomat ja itku kurkussa jouduin ajelemaan aikaisemmin töistä kotiin. Mä oon niin rikki..tuntuu että mä en enää jaksa tätä :'( Mikä mussa on vikana kun muhun ei alkio tartu..? Tää oli jo neljäs koeputkihedelmöitys, eikä vieläkään...Onko mitään keinoa millä voisi kiinnitymistä parantaa?
Soitin eilen klinikalle ja kätilö yritti lohduttaa, että onhan muhun kerran alkio kiinnittynyt silloin kun oli kohdunaulkoinen..no eipä paljon lämmitä...Pakasteessa olevat alkiot on kuulemma niin hyviä, ettei huolta..no onhan tässä huoli kun mikään ei tartu...Elämän halut taas nollassa...
:'( :'( :'( :'(
 

Yhteistyössä