Nipsu74: Voin hyvin kuvitella fiilikses kun menkat ei tuu sillon kun pitäis, mä pelkään että mulle käy just samalla tavalla kun sulle kävi, mulla kierrot nimittäin vaihtelee miten sattuu pco:sta johtuen,yleensä ne on yli 30 päivää, niinkun viimekiertokin, ei meinannu täti saapua millään teroluteista huolimatta. Mulla annettiin aikatauluks etta tammikuun kuukautiset kun alkaa pitää varata aika Zoladex jarrukapselin laittoon, joka laitetaan kierron 21-23 päivä. Mä oon niin varma että nyt kun kierron pitäis olla ainakin sen 34 päivää nyt että se venyis tammikuulle asti niin ei tietenkään ole ja mun säkällä seuraava kierto onkin sitten taas 38 päivää että menee helmikuulle ja hoitojen alotus sit tietysti venyy. Toivon mukaan ei, mutta niin siinä käy kuitenkin. Onpas mulla tosi positiivinen asenne.
Hanuu: Tosi hyvät sanat kyllä tossa Irinan kappaleessa. Antaa varmasti kaverillekin ajattelemisen aihetta ja sen pohjalta helpompi alkaa jutteleekin. Hienoa risupesä että pikkuhiljaa välit ystävän kanssa alkavat parantumaan. Mä en ole oikein tästä lapsettomuusjutusta pystynyt kenelläkään puhumaan, muutakun yhdelle vapaaehtoisesti lapsettomalle kaverille, joka on sitä mieltä ettei koskaan tule lapsia haluamaankaan. En oiken tiedä kuinka paljon se ymmärtää kun onhan mulla jo lapsiakin ja olen siinämielessä eri tilanteessa kun kokonaan lapsettomat, mutta silti en ole yhtä kaveria pystynyt näkemään joka juuri vähän aikaa sitten sai toisen lapsensa. En ole kaverille mitenkään katkera, se lapsi vaan muistuttaa niin siitä haaveesta jonka toteutuminen näyttää olevan tälläkertaa niin vaikeata että lähetin sinne paketin postissa sen enempää selittelemättä ja toivotin koko perheelle mukavaa joulua. Ehkä kerron sitten joskus myöhemmin kun olen siihen valmis. Mies ei voi käsittää että tunnen näin muiden vauvoja kohtaan, ymmärrän itsekin että eihän siinä ole mitään järkeä, mutta tunteilleen vaan kun ei voi mitään.