Syssy: Mulla siis siirrettiin ekan IVF/ICSI:n yhteydessä AVA:lla kaksi alkiota kerrallaan, vaikka kyseessä oli vasta siis eka siirto ikinä. Perusteina mun paha endo ja lääkärin toive, on että raskaudun ennen endon pahenemista. Lääkärin mukaan kahden alkion siirrossa toinen yleensä tukee toisen kiinnittymistä. Mulla siis molemmat oli yrittäneet kyllä lähteä selvästi kehittymään, koska löytyi kaksi raskaussäkkiä, mutta vain siis toisessa asukki.
Kuka lääkäri sulla muuten on? Oletko muuten ollut tyytyväinen AVA:n palveluihin? Meillä on lääkärinä K.P ja tykkään hänestä tosi paljon. Me ollaan oltu hirveän tyytyväisiä ja kun vielä huomioi, että kokemusta myös eräästä toisesta yksityisestä klinikasta, mistä jäi kyllä ikävät muistot. Siellä varmaan tahkottaisiin vieläkin inssejä, kun ei se endo kuulemma tähän mitenkään vaikuta, korkeintaan hieman hidastaa :headwall: Niin ja nytkin on Avalla sovittu, että siirretään kaksi alkiota - edellyttä tietysti, että 7 alkiosta kaikki ei delaa sulatuksesta. Huomatkaa tämä positiivinen asennoituminen... :headwall:
Olen hieman palstataukoillut, kun tuntuu, että olo on vieläkin kuin katujyrän alle jääneellä sen km:n jälkeen ja siksi yritän saada ajatuksia pois. Menkkoja odottelen, mutta ei niitä näy. Raskaustestit on edelleen positiivisia ja hermostun kohta, että eikö tää nyt voi jo loppua. Lääkkeelisesestä ja kaavinnasta on nyt jo 4 viikkoa...